خدمات

طبقه بندی موضوعی

۱۱۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

بر اساس اعلامیه اخیر اداره مهاجرت استان کبک و مهاجرت کانادا ، پذیرش پرونده های مهاجرت سرمایه گذاری کبک در سال ۲۰۱۶  از ۳۰ ماه می ۲۰۱۶ (۱۰ خرداد ۱۳۹۵) آغاز شده و تا تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۱۷ (۱۰ اسفند ۱۳۹۵) ادامه خواهد داشت.

 ظرفیت پذیرش پرونده در سال ۲۰۱۶ با افزایش حدود ۱۰ درصدی تعداد ۱۹۰۰ پرونده می باشد.

شایان ذکر است که پذیرش پرونده بدون توجه به تاریخ روز به محض دریافت ۱۹۰۰ پرونده متوقف خواهد شد.

طبق تجربیات گذشته این تعداد ظرفیت پذیرش در حدود ۱ تا ۳ ماه تکمیل می گردد.

 

برای واجد شرایط بودن در روش سرمایه گذاری  کبک ۳ شرط کلی وجود دارد:

 

سابقه مدیریت ۲ سال در ۵ سال گذشته

 

اثبات تملک دارایی منقول و غیر منقول به میزان حداقل ۱ میلیون و ششصد هزار دلار کانادایی (معادل حدود ۴ میلیارد تومان)

 

تعهد به سرمایه گذاری به مبلغ ۸۰۰،۰۰۰$ (حدود ۲ میلیارد تومان) به مدت ۵ سال با گارانتی برگشت اصل وجوه پرداختی توسط دولت کانادا یا پرداخت مبلغ ۲۲۰،۰۰۰$  (۵۵۰ میلیون تومان) بدون برگشت.

 

بر اساس آمار و تجربیات سالهای گذشته، از ظرفیت پذیرش ۱۹۰۰ پرونده ای اعلام شده برای سال ۲۰۱۶، در همان روزهای اول شروع پذیرش تعداد ۱۳۳۰ از ظرفیت پذیرش توسط متقاضیان چینی و هنگ کنگی  تکمیل خواهد شد.

 ۱۳۳۰ پرونده سقف پذیرش پرونده از کشور چین و هنگ کنگ برای مهاجرت کانادا می باشد که توسط استان کبک تعیین شده است. در نتیجه، ظرفیت پذیرش برای متقاضیان از بقیه دنیا فقط ۵۷۰ پرونده می باشد.

 با توجه به اینکه اخیرا دولت کبک با بطور جدی صحبت از افزایش ۲۵ درصدی میزان سرمایه گذاری در سال ۲۰۱۷ را کرده است, برای تشکیل پرونده و اقدام برای پذیرش امسال مهاجرت سرمایه گذاری کبک با ما تماس بگیرید


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

لیپوماتیک غبغب

 

Liposuction of the neck and jowls

 

انجام  عمل لیپوماتیک گردن و غبغب جزو عملهایی می باشد که در صورتیکه بیمار سن زیر 45 سال داشته باشد و قوام پوست خوبی داشته باشد نتیجه مطلوبی خواهد گرفت .

 

برای بررسی بیمار می بایست از بیمار خواسته شود که دندانهایش را بفشارد clenching   و همچنین زبان را به سقف دهان فشار بدهد  تا عضله پلاتیسما سفت شود و محل دقیق چربی و همچنین حاشیه این عضله  مشخص شود.

 

چربی روی عضله پلاتیسما با ایجاد سوراخ submental  استخراج می شود ولی چربی دورتر از این عضله باید بصورت مستقیم برداشته شود .

 

برای بیمارانی که پوستشان خاصیت ارتجاعی خوبی ندارد توصیه میشود یک هفته قبل از قبل چند جلسه RF  مونو پلار انجام بدهند و اگر دقیقا قبل عمل RF انجام شود خاصیت ارتجاعی پوست دو برابر می شود .

 

قبل از عمل می بایست وضعیت غدد ساب مندیبولار بررسی شود چونکه در بعضی افراد این برآمدگی بصورت چربی خود را نشان می دهد.

 

برسی موقعیت استخوان هیویید قبل عمل مهم است چرا که اگر این استخوان بالا باشد نسبت به افرادی که این استخوان در پایین  قراردارد نتیجه بهتری از عمل می گیرند( بخصوص برای cervicomental angle  ).

 

برای رسم خطوط لیپوساکشن بیمار می بایست در حالت نشسه قرار بگیرد و حاشیه عضله sternocleidomastoid را با کشیدن خطوط مشخص باید کرد و امتداد داد به سمت پایین در خط وسط گردن ادامه داد تا به sternal notch برسد.

 

برای ایجاد بیحسی می بایست از 0.1% lidocaine tumescent solution. استفاده نمود .میزان تزریق تامیسنت مهم است که به گونه ای نباشد که intraoral airway occlusion ایجاد کند.عمل لیپوماتیک می بایست 30 الی 45 دقیقه بعد از تزریق تامیسنت انجام شود.

 

برای انجام عمل بیمار باید سر خود را hyperextend  کند و اگر اینکار برای بیمار مشکل بود باید سر تخت بیمار را پایین آورد.

 

جهت  عمل لیپوماتیک ساکشن ابتدا می بایست ناحیه ساب منتال انجام شود.

 

هنگام ساکسن می بایست مواظب marginalmandibular branch  باشیم .

 

ساکشن گردن نباید از خط ماهیچه استرنونوکلیدو ماستویید تجاوز کند که آسیبی به عروق وارد نشود.

 

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

بسیاری از پزشکان ناحیه جلو و عقب ران را لبپوساکشن نمی کنند

 

در خصوص  عمل لیپوماتیک جلو ران اگر قرار است انجام شود معمولا بدنبال لیپوساکشن زانو انجام می شود و معولا محدود به قسمت دیستال جلو ران می شود و باید خیلی به نرمی برداشته شود .

 

برای انجام اینکار یک یا دو سوراخ در قسمت بالای استخوان کشکک ایجاد می شود

 

لیپوساکشن پشت ران banana roll نیز می بایست بسیار با آرامی انجام شود چرا برداشت چربی زیاد فرد را مستعد به غیر همسط شدن پوست آن ناحیه می کند.برای لیپوماتیک این ناحیه می بایست از لایه وسطی چربی به سطح آمد

لیپوماتیک Calves and ankles

 

 لیپودیستروفی این دو ناحیه معمولا به اضافه وزن ارتباطی ندارد و عموما از دوران  جوانی و بلوغ ایجاد می شود  و شکل ظاهری آن فرد را قویتر از آنچه که هست به نظر می رساند

 

خوشبختانه برعایت نکات ذیل می توان نتیجه مطلوب بدنبال لیپوماتیک این نواحی برای بیماران ایجاد کرد مثل استفاده از کانولا کوچکتر مثلا 3 میلی متری و  پوشیدن مرتب گن فشاری

 

این دو کار کبودی bruising, و تورم بیمار و همیچین ایجاد ناهمواری پوستی را به حداقل می رساند

 

بیماران زیر کاندیدای مناسبی برای لیپوساکشن پشت ساق پا نمی باشند

 

سابقه DVT  ،  بیمارن با سابقه آنژین و سکته قلبی ، وجود واریسهای وریدی بزرگ و همچنین بیماران با  hypercoagulable state

 

توصیه می شود برای مارکینگ پشت ساق بیمار بر روی صندلی کوتاهی بایستد تا پزشک دید بهتری برای مارک گذاری داشه باشد

 

قسمت قدامی ساق به سمت تیبیا معمولا بدلیل نداشتن چربی زیاد نیاز به لنجام لیپوساکشن  نمی باشد

 

نکته مهم : سوراخ های ناحیه ساق پا نسبت به بالای پا کمتر بهبودی می یابند لذا حداقل ایجاد سوراخ در این نواحی باید مورد توجه قرار بگیرد

 

برای  عمل لیپوماتیک ساق پا توصیه می شود ایتدا قسمت لترال و مدیال پشت ساق دیبالک گردد چرا که شکل ساق بدنبال حذف چربی این دو ناحیه تغییر ملموس می کند و در نهایت اگر لازم بود برای ظرافت کار قسمت خلفی ساق پا دیبالک شود

پوشیدن گن فشاری و بالا نگهداشتن ساق پا بعد از لیپوماتیک یک اجبار می باشد و حتی علی رغم مراقبتهای خوب بیمار و عمل مطلوب پزشک بعد از عمل لیپوساکشن این نواحی بیمار تا چند ماه تورم خواهد داشت

 

بیمار می بایست دائما فعالیت داشته باشد که دچار DVT نگردد و مرتبا بیمار از این بایت می بایست معاینه گردد.

 

بعضی از پزشکان به عنوان پیشگیری از DVT گاها پروفیلاکس را پیشنهاد می کنند

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

تایلند دارای یک شبکه خوب متشکل از جاده ها و بزرگراههای مناسب بین همه مراکز استانی و شهر های بزرگ و کوچک است.

 

بیشتر جاده ها و بزرگراهها در تور تایلند  در شرایط خوبی هستند و دارای دو یا سه مسیر حرکت در هر سو می باشند، این شبکه جاده ای شامل یک مسیر بزرگ شمالی-جنوبی ( بین چیانگ مای، بانکوک و مناطق ساحلی جنوب ) است. تابلوهای جاده ها طبق کنوانسیون بین المللی هستند و مطالب آنها به زبان انگلیسی و تایلندی نوشته شده است اما بعضی از تابلوها فقط به زبان تایلندی نوشته شده اند ( مانند ایست و اولویت عبور خودروها).

 

قبل از اینکه عازم سفر شوید یک نقشه جاده های تایلند معتبر بخرید اما به خاطر داشته باشید که تابلوهای جاده های تایلند همیشه با حروف رومی نوشته نشده اند. ( مثلاً جاده پتبوری در نقشه و جاده پتچابوری که در تابلوی جاده با حروف رومی به یک صورت نوشته نشده اند).

 

رانندگی در شب خوب نیست زیرا بسیاری از رانندگان کامیون ها و اتوبوس ها بیش از حد کار می کنند و مجبورند در طول شب رانندگی کنند – بسیاری از آنها برای اینکه بیدار بمانند ممکن است به مصرف آمفتامین ( به زبان تایلندی یاه باه ) پناه ببرند.

حتی اگر آنها در حالت غیرعادی نباشند به اتومبیل ها زیاد توجه نمی کنند. در نتیجه، باید حواستان باشد که هرچه اتومبیل بزرگتر باشد حق بیشتری در حرکت در جاده های تایلند دارد؛ اگر یک کامیون بزرگ پشت سرتان حرکت می کند حتماً بلافاصله به آن راه بدهید برود.

 

عبور از مسیرهای یک طرفه در تایلند غیرعادی نیست، همچنین بعضی از اتومبیل ها یا موتورسیکلت ها نیز در کنار جاده در جهت خلاف حرکت می کنند یا اینکه در جهت خلاف، رو بروی اتومبیل ها رانندگی می کنند. احتیاط در رانندگی در تایلند یک امر ضروری است ( به جز در بانکوک که نمی توانید از مسیر حرکت خارج شوید).

 

ترافیک در بانکوک از شهرت خوبی برخوردار نیست و این امر به جز در شاهراهها توجیه پذیر است. این شهر بسیار شلوغ است بنابراین رانندگی در آن برای رانندگانی که به این شهر آشنا نیستند و یا به طور کلی رانندگی شان در شهرها خوب نیست بسیار دشوار است.

اگرچه رانندگان تایلندی در برخورد با سایر کسانی که در جاده ها تردد دارند بسیار مؤدب و با ملاحظه هستند ( به ندرت بوق می زنند) اما غالباً در طول روز جهت عبور و مرور خودروها عوض می شود تا به روان شدن ترافیک در ساعات شلوغ کمک شود

. این تغییرات به ندرت در تابلوها نشان داده می شوند و هیچ کدام از آنها به زبان انگلیسی بیان نمی شوند بنابراین در بعضی مواقع رانندگانی که با بانکوک آشنایی ندارند مجبور می شوند به خاطر فشار ترافیک، در فاصله زیادی با مقصد خود، سفر خود را تمام و توقف کنند.

 

شبکه بسیار گسترده بزرگراههای درون بانکوک اینک ورود به این شهر و خروج از آن را آسان ساخته است.

بنابراین، اجاره کردن یک اتومبیل از فرودگاه برای رفتن به حومه شهر، به سمت شمال یا جنوب، کار دشواری نیست و رانندگی در مسیرهای عمده خارج از بانکوک و حوالی مناطق تفریحی ، هم بی خطر است و هم یک تجربه لذت بخش.

 گذراندن تعطیلات با اتومبیلی که خود فرد راننده آن است فرصت تجربه کردن فرهنگ حیرت انگیز تایی و فرصت توقف در بسیاری از نقاط مورد علاقه برای مدت زمان دلخواه را برای او فراهم می سازد.

 

هواپیماهای خصوصی دربست

 

تایلند دارای یک شبکه خوب متشکل از جاده ها و بزرگراههای مناسب بین همه مراکز استانی و شهر های بزرگ و کوچک است.

 

اگر می خواهید برای سفر در  تور تایلند یک هواپیمای خصوصی دربست اجاره کنید در بیشتر فرودگاههای تایلند سرویس هایی برای اجاره کردن هواپیماهای خصوصی دربست وجود دارد از جمله در چند فرودگاه کوچکتر که سرویس پروازهای تجاری عادی ندارند.

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

ساعت تایلند:

 

ساعت استاندارد تایلند +7 GMT است. در تایلند در فصول مختلف سال، ساعت به عقب یا جلو کشیده نمی شود.

 

تعطیلات در تایلند

 

در ادامه فهرستی از تعطیلات عمومی تایلند برای مسافرین تور تایلند را ارائه نموده ایم:

 

ژانویه: اول ژانویه روز سال نو

 

فوریه / مارس: روز ماکاباچا – روز تعطیلی بودایی که در وسط ماه چهارم قمری زمانی که ماه کامل است می باشد.

 

آوریل: 6 آوریل روز بزرگداشت چاکری – گرامیداشت روز بنیان گذاری حکومت خاندان سلطنتی تایلند، 13-15 آوریل ؛ سانکرون – سال نوی تایلندی، جشن شخم زدن ؛ جشن فصل درو و برداشت محصول ( تاریخ دقیق را منجم سلطنتی تعیین می کند.)

 

ماه مه : اول ماه مه: روز کار، ویساکابوچا- روز تعطیلی بودایی که در وسط ماه ششم قمری است.5 مه: روز تاجگذاری – جشن تاجگذاری پادشاه تایلند، اعلی حضرت شاه بهومیبول آدولیادج

 

جولای: روز اسانهابوچا – روز تعطیلی بودایی در وسط ماه هشتم قمری ، واسا – آغاز روزه بوداییان در ماه هشتم (پس از نخستین شب پنهان شدن ماه)

 

اوت :12 اوت روز تولید علیا حضرت ملکه تایلند و روز مادر

 

اکتبر: 23 اکتبر – روز کالالانگ کورن ؛ روز بزرگداشت پادشاه قبلی تایلند

 

دسامبر: 5 دسامبر روز تولد اعلی حضرت پادشاه تایلند و روز پدر،10 دسامبر روز قانون اساسی؛ بزرگداشت نخستین قانون اساسی کشور سلطنتی تایلند، 31 دسامبرروز عید سال نو

 

گمرک و مهاجرت

 

گمرگ تایلند اجازه می دهد بازدیدکنندگان با وسایل شخصی خود، که ارزششان نباید از 80000 بات تجاوز کند، بدون پرداخت هزینه های واردات و مشروط به اینکه 1) آن فرد، آن اقلام را برای استفاده شخصی و یا شغلی خود همراه داشته باشد. 2) مقدار آن اقلام در حد معمول باشد. 3) آن اقلام در زمره کالاهای ممنوعه نباشند و محدودیتی بر آنها اعمال نشده باشد وارد این کشور شوند.

 

با توجه به مقدار نوشیدنی الکلی و تنباکو، محدودیت های گمرکی شامل این اقلام می گردد؛ طبق قوانین معافیت گمرکی، این اقلام را در مقادیر زیر می توان بدون پرداخت حق گمرک وارد این کشور نمود:

 

- 250 گرم سیگار برگ یا تنباکو و یا 200 نخ سیگار

 

- یک لیتر نوشیدنی الکلی

 

کالاهای ممنوع و یا محدود

 

اداره گمرک تایلند مسئول رسیدگی به حمل و نقل غیر قانونی مواد غیرمجاز به تایلند و از تایلند است. در نتیجه، مسئولین گمرک تایلند گاه چمدان های مسافرین را تفتیش می کنند. اگر چیزی همراهتان نیست که آن را اعلان کنید از کانال سبز (green channel )عبور کنید و فقط در صورتی که مسئولین گمرک از شما بخواهند که از حرکت بایستید شما باید بایستید.

 

اگر کالایی در تور تایلند همراهتان است که باید آن را اعلان کنید باید یک فرم گمرک که در آن جلوی عبارت "کالاهایی که باید اعلان شوند" علامت زده اید را به مسئول اداره گمرک تایلند در کانال قرمز (red Channel) بدهید.

 

شایان ذکر است که گیاهان و جانوران و همچنین محصولات گیاهی و حیوانی نیز ممکن است مشمول محدودیت های گمرکی و قرنطینه باشند.

 

محدودیت های محصولات کشاورزی و قرنطینه

 

اگر می خواهید گیاه یا محصولات گیاهی را وارد تایلند کنید و یا از آن خارج کنید توصیه می کنیم که برای کسب اطلاعات درباره محدودیت ها و مقررات کنونی به دفتر قرنطینه گیاهان مراجعه کنید.

 

واردات گیاهان یا محصولات گیاهی به تایلند: 021340716-7

 

صادرات گیاهان یا محصولات گیاهی از تایلند: 021340501

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

طی چندین سال اخیر کشورهای مدرن دنیا جهت فزونی در بازدهی و زیبایی سازه های تبلیغاتی اقدام به تغییرات اساسی در این سازه ها نموده اند. اساسی ترین رکن در این خصوص استفاده از موتور های هوشمند در سیستم نمایش پوسترها و جابجایی آنها می باشد.

در راستای نورانی کردن فضای بسته با کس ها استفاده از LED و لا مپ های مخصوص فلورسنت از دیگر محاسن منحصر بفرد این سازه ها می باشد. از دیگر مزایای این سازه ها ضد آب بودن و رنگ کوره ای آنها می باشد. این سازه ها عموما در دو نوع بیلبورد (ابعاد350x200سانتیمتر ) و راکت (ابعاد 180x125 سانتیمتر) شناخته شده و در اکثر کشور های مدرن  و استند تبلیغاتی دنیا مورد استفاده قرار گرفته است. استفاده از پروفیل های مخصوص اکسترود شده آلومینیومی در ساخت این سازه ها، استفاده آنها را هم در فضای باز و هم در فضای بسته را امکان پذیر ساخته است.

 

 

 

مکان های قابل استفاده از اسکرولینگ

 

از جمله مهمترین مکان ها برای استفاده از اسکرولینگ شامل موارد ذیل می باشد:

 

    - فضای  شهری

    - مراکز خرید

    - پایانه های مسافربری

    - هتل و رستوران ها

    - بانک ها

    - سالن های ورزشی نمایشگاهی

    -  جایگاه  سوخت

    - فرودگاه

    پیاده رو ها

    میادین

    ادارات

    - و....

میزان تاثیر گذاری تابلو لایت باکس اسکرولینگ

 

یکی از ویژگی های تابلوهای تبلیغاتی اینست که در برابر بارندگی و طوفان مستحکم باشد، بدین جهت تابلو های تبلیغاتی اسکرولینگ از این مزیت مستثنی نیست و خاصیت ضد آب و بارندگی و گرد و غبار بودن آن موجب می شود چهره شهر نامطلوب به نظر نرسد.

 

و از طرفی نصب این تابلو تبلیغاتی هزینه زیادی را نسبت به برخی از بیلبوردهای تبلیغاتی ندارد و همچنین نزدیک بودن این رسانه به مخاطبین حس خوشایندی را به برند تبلیغ شده بر روی این تابلو تبلیغاتی ایجاد می کند.

بنابراین بهترین مکان دیزاین شده برای تبلیغات برندها در شهر تابلوهای تبلیغاتی اسکرولینگ  و استند تبلیغاتی می باشند و برای صرفه جویی در هزینه تبلیغات و فروش می توان از این لایت باکس تبلیغاتی استفاده نمود.

 

 

مزایای لایت باکس اسکرولینگ

 

- ضد آب و  بارندگی  و گردو  غبار  بودن  تصاویر

- هزینه مناسب اجرای نصب و تبلیغات

- نزدیکی تابلو تبلیغاتی به مخاطبین

- نمای گرافیکی زیبا وجذاب

- تنظیم ارتفاع و عرض بر اساس سلیقه

- تنوع در طراحی و ابعاد

- عدم محدودیت در قالب و فرم

- قابلیت طراحی براساس نیاز و سلیقه مشتری


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

 

یکی از مشکلات و معضلات همیشگی خانم ها و بعضی از آقایان، رشد زیاد موهای بدن در نواحی مختلف است که باعث میشود فرد مجبور باشد به طور مرتب با روشهای موقتی آنها را از بین ببرد. زیاد بودن محصولات تجاری در این زمینه خود گویای اهمیت آن در بین افراد جامعه است. بیشتر این محصولات و تبلیغات تجاری در زمینه حذف دائم موهای بدن تنها در حد یک ادعا می باشد و در عمل نمیتواند کمک زیادی به شما بکند ولی در این بین روشهایی مانند لیزر و الکترولیز تنها روشهای تایید شده برای رفع موهای زائد هستند که هزینه ی زیادی را هم به فرد تحمیل میکنند.

 

به طور کلی برای از بین بردن موهای بدن، دو انتخاب خواهید داشت:

 

    روشهای موقت

    روشهای دائم

 

روشهای موقت حذف موهای زائد بدن شامل استفاده از تیغ، کرمهای موبر، موم، اپلاسیون و … است و روشهای دائمی از بین بردن موهای اضافی شامل لیزر و الکترولیز میباشد که همانطور که ذکر شد پر هزینه می باشند. ولی روشهایی نیز وجود دارند که با استفاده از آنها و البته صبر، میتوانید تا حدودی به نتایج دلخواه برسید که البته هزینه زیادی را نیز برای شما نخواهند داشت.

 

در این مطلب میخواهیم روشهای حذف دائمی موهای بدن را که میتوانید در منزل آنها را بکار گیرید با شما در میان بگذاریم ولی پیش از آن باید بدانید که مو، نقش محافظتی برای پوست بدن دارد، و تنها در صورتی دیگر رشد نخواهد کرد که فولیکول آن تخریب شده باشد ( کاری که در لیزر و الکترولیز انجام میشود ).

 

از بین بردن موهای زائد بدن به طور طبیعی

 

استفاده از سنگ پا

 

خلل و فرجی که بر روی سنگ پا وجود دارد میتواند برای از بین بردن و تخریب فولیکولهای مو مورد استفاده قرار گیرد. بعد از اینکه سطح مورد نظر را با صابون یا سایر نرم کننده ها پوشاندید، به آرامی و بدون فشار خیلی زیاد سنگ پا را بر روی پوست ناحیه بکشید. توجه کنید که عدم استفاده از نرم کننده ( مثل صابون ) و یا فشار خیلی زیاد میتواند باعث پوسته دادن پوست بدن و همچنین ظاهر شدن جوش و لکه های قرمز در سطح پوست شود.

 

استفاده منظم از سنگ پا در زمان استحمام میتواند به مرور زمان حجم موهای زائد را کم و حتی به کلی از بین ببرد.

 

پودر زردچوبه

 

اثرات مفید خمیر زرد چوبه در حذف موهای زائد :

خمیر زردچوبه دارای یک خاصیت عالی و کاملا گیاهی علاوه بر آنکه مصرف ان باعث تسکین درد می شود پاک کننده مفید برای کبد میباشد. با کمک زردچوبه به راحتی می توانید موهای زائد خود را از بین ببرید و به پاکسازی پوست کمک کند از دیگر مواد تشکیل دهنده این خمیر شیر می باشد که باعث نرمی و صافی پوست می شود.

 

طرز تهیه خمیر زردچوبه :

 

روش استفاده :

 

ابتدا دوباره مقداری کمی آرد ذرت را به مناطقی که می خواهید پاکسازی کنید بزنید ، سپس لایه ای نازک از خمیر را در جهت رشد مو روی قسمت مورد نظر پخش کنید ، و آن را با یک تکه پارچه تمیز بپوشانید بعد از۲۰دقیقه خمیر جذب پوست می شود سپس پارچه را بردارید و پوست را با آب گرم بشویید این روش را ۲ بار در هفته تکرار کنید تا زودتر به نتیجه مورد نظر برسید.این روش معمولا در هند استفاده می شود که یک اثر عالی در حذف دایمی موهای زائد دارد ،این روش بر خلاف دیگر روش ها می توانید ۱ بار از این روش هندی استفاده کنید و شاهد درد کمتر و نتیجه فوق العاده بهتر باشید…با این روش به تدریج با جندبار استفاده ریشه موها سست میشود و از شر انها راحت میشود.دوستان عزیز معمولا یک لیوان شیر با دو قاشق زردچوبه با یک قاشق ارد ذرت با یک قاشق مربا خوری برای ساق پا کافیست …امتحان کنید تا معجزه ان را ببینید..

 

نکته :این خمیر بیشتر برای موهای بدن بکار میرود ولی اگر برای صورت میخواهید استفاده کنید ، رنگش تا ۲۴ ساعت می ماند و باید طی این ساعت از خونه بیرون نروید تا رنگش کاملا برطرف بشه …

 

چای نعناع

 

گاهی اوقات عدم تعادل هورمونی در بدن باعث افزایش رشد موهای زائد و ضخیم میشود. در این بین، مهمترین هورمون، تستوسترون است. این هورمون که عامل اصلی بروز صفات مردانه می باشد میتواند در برخی از زنان نیز بیشتر از مقدار طبیعی وجود داشته باشد. چای نعناع میتواند باعث کاهش مقادیر هورمون تستوسترون در بدن شود و در نتیجه منجر به کاهش رشد موهای زائد شود. نوشیدن یک فنجان در صبح برای رسیدن به نتیجه مطلوبتر توصیه میشود.

 

* همیشه قبل از موادی که بر سطح هورمونی شما تاثیر میگذارند با پزشک مشورت کنید.

 

ترکیب عسل، لیمو و شکر

 

یک موم خانگی! که به آسانی تهیه میشود و میتوانید مورد استفاده قرار دهید. اگر از کرمها و مومهای تجاری برای زدودن موهای دست و پا استفاده میکنید، میتوانید به جای آنها از ترکیب عسل، آب لیمو و شکر استفاده کنید. این مواد را به نسبت ۶:۱:۳ (به ترتیب) با هم ترکیب کنید. ( یعنی ۳ قاشق عسل، ۱ قاشق آب لیمو و ۶ قاشق شکر ) و بعد از اینکه خوب آنها را مخلوط کردید، مخلوط بدست آمده را درون ماکروفر و یا یک ماهیتابه قرار دهید تا خوب حرارت ببیند و به حالت ژل مانند تبدیل شود.

 

حال میتوانید از این موم استفاده کنید، وقتی خنک شد آن را بر روی موضع مورد نظر قرار دهید. لایه نازکی از موم ساخته شده را بر روی پوست قرار دهید و یک پارچه روی آن بکشید. بعد از چند دقیقه، موم را در جهت خلاف رشد موهای ناحیه بکشید. موضع را با آب گرم شست و شو دهید و برای نرم شدن پوست، از محصولات نرم کننده و مرطوب کننده استفاده کنید.

 

کاغذ سمباده

 

استفاده از این روش به هیچ عنوان در نواحی با پوست حساس توصیه نمیشود و ممکن است در برخی افراد ایجاد حساسیت کند و یا دردناک باشد. برای بکارگیری این روش، کاغذ سمباده نرم را انتخاب کنید و به آرامی بر روی پوست بکشید، همچنین به جای اینکه از کاغذ سمباده نرم استفاده کنید میتوانید از کیسه حمام ( در کنار لیف ) استفاده کنید. هیچوقت کیسه حمام یا کاغذ سمباده را بر روی پوست صورت نکشید. این روش ممکن است در برخی نواحی موهای زیادی را حذف نکند ولی میتواند تا حدودی مؤثر باشد.

 

در بکارگیری روشهای ذکر شده جانب احتیاط را رعایت کنید و صبور باشید، برای اینکه نتیجه کار را ببینید شاید لازم باشد ماه ها به طور منظم این روشها را مورد استفاده قرار دهید. روشهایی که در این مطلب گفتیم برای سالیان سال است که در اقوام مختلف و در نقاط مختلف جهان مورد استفاده قرار میگیرد و نسبت به نمونه های تجاری کمترین عوارض جانبی و کمترین هزینه را برای شما دربرخواهد داشت.

 

پوست گردو

 

این راهکار برای رفع موهای زائد را می توان با دنبال کردن تمریناتی طی چندین ماه به دست آورد که این راه درمانی  بر روی هر نقطه از بدن قابل امتحان است.

 

روش آماده سازی و درمان:

تکرار این روند موهای زائد بدنتان را از بین می برد و پوست شما را صاف و شاداب می کند.


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

آیا می خواهید شکم بزرگ تان را سریع کوچک کنید ؟

ما در این مقاله راه حل هایی فوق العاده را به شما ارائه می دهیم.

 

از کم شروع کنید

 

همان طوری که اگر شناکردن را بلد نباشید، روز اول به قسمت عمیق استخر شیرجه نمی زنید، در اینجا هم در اولین دفعات ، هیچ وقت نباید از حرکت های پیچیده و پیشرفته ی مربوط به عضلات تنه شروع کنید. از حرکات با دامنه کوتاه شروع کنید(مثلا یک تخته را به مدت 15 تا 20 ثانیه نگدارید)، و سپس هنگامی که قدرت عضلات بالاتنه تان بهبود یافت و در انجام حرکت ها مهارت پیدا کردید اقدام به انجام تمرین های دشوارتر و لاغری موضعی کنید.

 

 

 

عضله های زیر لگن خود را به کار بگیرید

 

با به کار گیری این عضله ها( این عضله ها آنهایی هستند که با متراکم کردن آنها جریان ادرار قطع می شود)، قبل و درحین نرمش های مربوط به عضلات شکمی، به صورت بهتری عضله های عرضی پایین شکم را وارد کار می کنید. عضله های عرضی دور شکم مانند یک کمربند تنه شما را در بر می گیرند. این کار کمک می کند که ناحیه میانی اندامتان محکم شود.

 

 

 

بر روی ورزش تمرکز کنید

 

بسیاری اوقات در هنگام انجام تمرین های ورزشی، از نظر ذهنی توجهی به حرکات خودمان نداریم. تلویزیون تماشا می کنیم، به کارهایی که باید انجام بدهیم فکر می کنیم، یا حتی فقط در فکر آن هستیم که ورزشمان زودتر تمام بشود، به جای آن که به آنچه انجام می دهیم توجه داشته باشیم. با تمرکز کردن خوب بر روی ورزش، شما نه تنها کمتر در معرض آسیب دیدن هستید(زیرا حواستان جمع است و به صدای بدنتان گوش می دهید) ، بلکه شما ارتباط ذهن و بدنتان را برقرار می کنید که کمک می کند تا رشته های عضلانی بیشتری را به کار بگیرید و در نتیجه نتایج بهتری از کارتان بگیرید.

 

 

 

قفسه سینه را جمع کنید

 

در دراز و نشست معمولی، افراد معمولا بدون توجه شیوه درست این حرکت، بالا و پایین می روند. احتمالا شما هم همین طور هستید؟ خوب ، روش درست این است که هنگامی که در این حرکت به سمت پایین می روید حواستان را جمع کرده و قفسه سینه خود را جمع و بسته نگهدارید. این کار کمک می کند که عضله های بخش شکم را بیشتر منقبض کنید، همچنین عضله های کمربند شکمی را بیشتر به کار می گیرید و پشت خود را به خوبی تحت حمایت قرار می دهید.

 

 

 

نفس خود را نگه ندارید

 

عضلات بالاتنه شما برای انجام فعالیت با ظرفیت کامل، نیازمند اکسیژن است، لذا باید مطمئن باشید که مرتبا تنفس می کنید. به عنوان یک قاعده کلی برای لاغری موضعی ، لازم است که در آسانترین بخش حرکت، نفس را به درون سینه بکشید(مثلا در هنگامی که در نرمش کرانچ، به پایین می آیید) و در هنگامی که بیشترین نیرو را وارد می کنید، نفس را بیرون بدهید( در هنگام بالا بردن تنه در حرکت کرانچ و دراز و نشست).

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

چای سبز را 2 ساعت قبل یا بعد از غذا بنوشید.

 

نتایج برخی بررسی‌ها نشان داده است چای سبز در صورتی که به همراه غذا مصرف شود، می‌تواند جذب چربی را کم کند و موجب  لاغری موضعی شکم و پهلو شود...

 

از سوی دیگر، توصیه می‌شود نوشیدن چای حداقل به 2 ساعت بعد از صرف غذا موکول شود تا به این ترتیب در جذب آهن موجود در غذا خللی وارد نشود.

 

موضوعی که باید در این خصوص در نظر گرفت، تاثیر چای بر کاهش جذب آهن است. خیلی‌ها تصور می‌کنند که تنها چای سیاه است که موجب کاهش جذب آهن می‌شود و خوردن‌اش را باید حداقل 1 ساعت بعد از غذا به تأخیر انداخت؛

 

در صورتی که از این نظر، تفاوتی بین چای سبز و سیاه نیست؛ زیرا پلی‌فنول‌های موجود در هر 2 نوع آنها مانع جذب این ماده معدنی ارزشمند می‌شوند. در ضمن، بیان موضوعی مانند تاثیر چای بر کاهش جذب چربی و کاهش وزن نیز چندان علمی نیست و باید مقدار، زمان مصرف، غلظت چای و حتی نوع غذای مصرفی با آن روشن شود. اگر چای سبز مانند چای سیاه غلیظ باشد، در بحث آهن غیرهِم تاثیر می‌گذارد.

تاثیر چای و تداخل آن بر جذب آهن در رژیم‌های غذایی با منبع گوشت از نظر جذب این ماده مغذی مشکلی ایجاد نمی‌کند ولی در منابع غذایی غیرگوشتی موجب بروز تداخل می‌شود.

به‌طور کلی، آهن در مواد غذایی به دو شکل منابع هِم که در انواع گوشت‌ها یافت می‌شود و منابع غیرهِم که در تمامی مواد غذایی گیاهی است به چشم می‌خورد. بررسی‌ها نشان داده‌اند که ترکیبات موجود در چای می‌توانند با آهن غیر هِم ترکیب شده و جذب این نوع از آهن را پایین آورند.

 

 

بنابراین توصیه می‌شود چای (چه سبز، چه سیاه) همراه غذاهای غیرگوشتی مصرف نشود؛ زیرا سبب بروز تداخل و کاهش جذب آهن می‌شود.

 

بهترین زمان برای مصرف چای یکی‌دو ساعت قبل یا بعد از غذاست؛ زیرا غذا تا بخواهد به مرحله هضم برسد، باید یک سری مراحل را در دستگاه گوارش طی کند؛ به‌ویژه اگر غذای مصرفی چرب باشد، هضم غذا 2 تا 4 ساعت طول خواهد کشید و تا زمانی که به مرحله هضم برسد می‌توان چای را مصرف کرد اما در هر حال مصرف چای با غذا چون روی هضم آن تاثیر می‌گذارد، درست نبوده و عادت غذایی مناسبی تلقی نمی‌شود.

 

 

از سوی دیگر، صرفاً نوشیدن چای با هدف کاهش وزن نیز اقدامی منطقی به حساب نمی‌آید. اینکه افراد فقط با مصرف یک ماده غذایی خاص به لاغری دست پیدا کنند، نه توصیه می‌شود و نه علمی است؛ زیرا کاهش کالری دریافتی در مقایسه با کالری مصرفی است که می‌تواند بیشترین نتیجه یا همان کاهش وزن  و لاغری موضعی شکم و پهلو مورد انتظار را به همراه آورد.


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

قسمت داخلی ران بخصوص در خانما جزو مناطقی می باشد که با رژیم غذایی و ورزش تغییر چندانی نمی کند

 

برای مارک گذاری قبل عمل ناحیه داخلی ران بیمار باید در حالت ایستاده با شد و زانو بصورت کامل extend  شود و ساق بصورت advanced forward باشد  یا به عبارتی modified lunge position

 

 در عمل لیپوماتیک برای مارک کردن سطح داخلی ران می بایست proximal medial calf  را نیز مارک کرد.

 

با ید دقت شود که هنگام گذاشتن مارک بر روی پوست  پاکت چربی پشت زانو و and posterior upper thigh از قلم نیفتد چراکه در صورت عدم تخلیه کامل چربی این نواحی خلفی در منطقه فیبروزه باعث می گردد

 تاثیر نامناسبی بر شکل ناحیه بعد از عمل بگذارد که بارز و ملموس خواهد بود. از طرف دیگر بداشت چربی های مذکور باعث می گردد که پوست ناحیه داخلی بعد از لیپوماتیک به  جایگاه خوش بشود چراکه چربی های نواحی مذکور به عنوان مانع برای پایین آمدن پوست ایجاد مانع نکنند.

 

 

 از  ایجاد سوراخ در زیر زانو باید پرهیز کرد بلکه می بایست سوراخها در بالای زانو ایجاد شود چراکه ترمیم سوراخهای بالای زانو بهتر می باشد

 

برای تزریق تامیسن می بایست دو الی سه سانت خارج تر از مارک های کشیده را نیز پوشش داد تا برای ظرافت کاری آخر عمل محل های اطراف برای ساکشن احتمالی آماده باشد

 

زمان لازم بین تزریق تامیسن و ساکشن حداقل باید سی دقیقه باشد

برای لیپوساکشن ناحیه داخلی ران به ترتیب می بایست زانو  قسمت بالایی داخای ران و در نهایت وسط داخل ران را ساکشن کرد.

 

برای ساکشن اطراف زانو می بایست پاهای بیمار بصورت قورباغه ای قرار بگیرد و بیمار کمی به سمت زانویی که ساکشن قرار است بشود بچرخد

 

میزان درجه convexity  کندیل داخلی فمور و tibial plateau باعث ایجاد pseudolipodystrophy در ناحیه خالی از چربی می شود.

 

معاینه بالنی و دق کردن بر نواحی می تواند باعث افتراق fat pad از برآمدگی های ناشی از استخواها گردد

 

بدنبال برداشتن چربی زانو با کانولا گاج 12 می بایست قسمت میانی کشاله داخلی ران و پروگزیمال calf همراستا و یکنواخت سازی صورت بپذیرد

 

قسمت پروگزیمال کشاله ران  در عمل لیپوماتیک می بایست به آرامی چربی برداری گردد و برای اینکار می توان از کانولا Capistrano cannula با گاج 12 و یا نازکتر استفاده کرد

 

همیشه ناحیه میانی کشاله ران به عنوان پیوندگاهی می باشد که برای ایجاد بالانس و همسطحی پروگزیمال کشاله داخلی ران و کناره زانو می توان در انتها چربی برداری نمود

 

دیبالکینگ چربی در وسط سطح داخلی ران احتیاط ویژه می خواهد و باید شریان فمورال توجه ویژه داشت و چربی را بجای عمق ار وسط لایه چربی استخراج کرد .برداشتن تهاجمی چربی در این ناحیه می تواند منتج به fullness و ایجاد lump شود.

 

پوشیدن گن فشاری لیپوساکشن برای ران از اهمیت ویژه برخوردار است .

لازم به توضیح می باشد که بعضی از گنها داری فضایی می باشد که بیمار به راحتی بتواند به دستشویی برود ولیکن این این گن برای ران مناسب نمی باشند چراکه فشار را در نواحی کشاله ران می کاهد و باعث می گردد یکنواختی پوستی ایجاد نگردد.

 


  • mina afshar