خدمات

طبقه بندی موضوعی

۳۴ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

خیلی از بیماران سوال می کنند آیا بعد از انجام لیپوماتیک امکان بازگشت چربی وجود دارد؟

 

برای پاسخ به این سوال ابتدا باید توضیحاتی در باره ارتباط نحوه تجمع چربی در بدن و تعداد سلولهای چربی در هر منطقه داده شود.

در هر فرد تعداد سلولهای چربی در هر منطقه استعداد فرد برای چاقی در آن منطقه را تعیین می کند.

 لازم به ذکر است تعداد سلولهای چربی از سن حدودا ۶ سالکی دیگر افزایش نمی یابند و فقط افزایش حجم پیدا می کنند.

 

بنابراین جلوگیری از چاق شدن کودکان تا این سن بسیار حائز اهمیت است و بدلیل اضافه شدن تعداد سلولهای چربی تا این سال کودک استعداد چاقی را همیشه خواهد داشت

ضمنا در لیپوماتیک  نحوه توزیع سلولهای چربی در بدن تحت تاثیر دو عامل مهم یکی جنس و دیگری ژنتیک قراردارد.

همانطور که می دانید در خانمها تجمع چربی بیشتر در ناحیه باسن و رانها و در مردان بیشتر در ناحیه شکم می باشد.

 زمانیکه فرد رژیم می گیرد این حجم سلولهای چربی است که کاهش می یابد و نه تعداد سلولهای چربی  بنابراین با توجه به آنکه سلولهای چربی از نظر تعداد تغییر نکرده اند همواره امکان بازگشت چاقی وجود دارد.

 

با توجه به توضیحات فوق می توان نتیجه گرفت در میان روشهای لاغری  تنها روشهایی باعث کاهش سایز ماندگار و بدون بازگشت میگردند که باعث کاهش تعداد سلولهای چربی گردند و لیپوماتیک نیز به دلیل خارج کردن سلولهای چربی از بدن باعث کاهش تعداد سلولهای چربی در منطقه شده و امکان بازگشت چاقی در آن منطقه وجود ندارد.

 

حال اگر فردی بعد از انجام لیپوماتیک اضافه وزن پیدا کند چه اتفاقی می افتد؟

 جواب سوال اینست که با افزایش مجدد وزن بعد از لیپوماتیک این افزایش وزن به تناسب  تعداد سلولهای چربی در هر منطقه تقسیم میگردد و منطقه لیپوماتیک شده به دلیل کاهش تعداد سلولهای چربی دیگر مانند گذشته افزایش سایز پیدا نخواهد کرد.

 

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

 

تفکیک پذیری یا رزولوشن تصویر معمولا به عنوان مهمترین عامل در تعیین قیمت دوربین مد نظر قرار می‌گیرد.

این در صورتی است که امکان سنجش این المان برای بیشتر افراد وجود ندارد.

باید بدانید که تفکیک پذیری بالاتر الزاما به معنا کیفیت بالاتر تصویر نیست.

این عامل تنها به معنا بزرگتر بودن تصویر خروجی دوربین است. گرچه دوربین‌های با تفکیک پذیری بالاتر معمولا کیفیت بالاتری هم دارند.

 

کیفیت و فروش دوربین مداربسته را معمولا با المان هایی مانند حداقل نور مورد نیاز دروبین‌ها یا نسبت نویز به تصویر که قبلا در مورد آنها صحبت شده نشان می‌دهند.

 

ریسک

 

معمولا شرکت‌های تولید کننده دوربین‌های ارزان قیمت‌تر سیستم کنترل کیفیت ضعیف‌تری دارند. این بدین معناست که این احتمال که دوربین‌ها خراب یا ضعیف باشد بالا خواهد رفت.

این اتفاق که دو دوربین یکسان تصویری تا حدی متفاوت داشته باشند رایج است. بنابر این موقع تهیه این دوربین‌ها باید توجه بیشتری به کیفیت دوربین داشته باشید.

 

البته باید بدانید که این گونه ریسک‌ها بسیار پایین هستند و در صورتی که نیاز به نصب تعداد کمی دوربین دارید احتمالا استفاده از دوربین ارزان قیمت مشکلی را برای شما ایجاد نمی کند.

اما در صورتی که تعداد دوربین‌های درخواستی شما بالا باشد (بیش از ۲۰ دوربین) بهتر از دوربین‌هایی استفاده کنید که ریسک نصب کمتری را برای شما ایجاد خواهند کرد.

 

با وجود اشاره به ضعف در دوربین‌های ارزان قیمت باید بدانید که این دوربین‌ها دارای یک نقطه قوت بزرگ هستند و آن قیمت آنهاست.

باید توجه داشته باشید که انتخاب و نصب دوربین مداربسته که با کمتری قیمت نیازهای شما را تامین کند هدف اصلی در موقع انتخاب دوربین است.

سعی کنید در زمان انتخاب شرایط را طوری در محل نصب فراهم کنید و نیازهای خود را طوری محدود کنید که امکان استفاده از دوربین‌های با مناسب ‌ترین قیمت و کیفیت با توجه به نیاز شما فراهم شود.

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

غرفه


 

غرفه سازی مجموعه ای از قسمتهای فیزیکی نیست بلکه واسطه بازاریابی یکپارچه ایست که از ویژگیهای فیزیکی خود برای ایجاد فرصتهای    فروش محصولات و خدمات استفاده می کند.

همچنین برای ملاقات شخصی با مشتریان جدید بالقوه، تامین نیازهای مشتریان موجود و ارایه تصویری روشن از شرکت برای دامنه وسیع مخاطبان طراحی می شود.

 فاکتورهای فیزیکی غرفه فرصتی برای غرفه داران است تا انواع تکنیک های موثر و کارآمد را در یک طرح دقیق تلفیق سازند و به حداکثر نتایج خود دست یابند.

هیچ فاکتوری به تنهایی منجر به ایجاد غرفه ای موفق و سودمند نمی شود بلکه جمیع فاکتورها موثرند.

 

ماندگاری غرفه در اذهان بازدیدکنندگان به تنهایی معیاری باارزش برای تعیین موفقیت غرفه است.

در نتیجه بسیاری از شرکت ها به دنبال افزودن تعداد بازدیدکنندگانی هستند که غرفه آنها را به خاطر بسپارند.

تعداد بازدیدکنندگانی که غرفه را می بینند و بعد از نمایشگاه نام شرکت، محصولاتش یا هر دو را به خاطر می سپارند، ماندگاری در ذهن را اندازه گیری می کند.

 

ماندگاری در ذهن تا آنجا ارزشمند است که تاثیر غرفه را از دامنه نمایشگاه فراتر می برد. این امر به نوبه خود در تاثیر بر تصمیم گیری برای خرید کمک می کند و آگاهی از محصول و شرکت را در مدتی طولانی تر موجب می شود. تحقیقات صورت گرفته در مرکز تحقیقات صنعت نمایشگاهی (CEIR) نشان داده است بازدیدکنندگان واجد شرایط- کسانی که به احتمال بیشتری خرید می کنند- بیش از سایر بازدیدکنندگان، غرفه هایی را که بازدید می کنند به خاطر می سپارند.

تحقیقات صورت گرفته توسط شرکت Exhibit Surveys نیز نشان می دهد که چندین فاکتور- فاکتورهای عمدتا فیزیکی- نقشی قوی در به خاطر ماندن غرفه ایفا می کنند.

غرفه برای غرفه داری موفق و مجرب، واسطه بازاریابی یکپارچه ای است که از سازه غرفه به منزله ویترینی برای انواع فعالیتهای و تکنیکهای فروش و بازاریابی استفاده می کند.

به کلامی دیگر ، غرفه سازی نمایشگاهی یک تصویر سه بعدی از پیامهای بازاریابی و فروش شرکت است.

 نتایج این تحقیق به منزله فاکتورهای کمکی در روشی یکپارچه جهت دستیابی به بازدیدکنندگان واجد شرایط از طریق واسطه نمایشگاهی تلقی می شوند.

یک غرفه جذاب و کارکنان مجرب آن وقتی با مولفه های حیاتی طرح کلی غرفه، مانند پیام بازاریابی موثر، ترکیب می شوند حداکثر نتایج را ببار می آورند.

این تحقیق علاوه بر ارایه اطلاعات به غرفه دارانی که می خواهند غرفه هایی به یاد ماندنی خلق کنند، با بخشهای دیگر صنعت نمایشگاهی نیز ارتباطی خاص دارد.

 برخی از تاثیرات بالقوه ناشی از عوامل مختلف در این گزارش بحث می شوند.

 

یافته های تحقیق

 

این تحقیق نشان می دهد که هشت عامل، که عمدتا جلوه های فیزیکی غرفه هستند، تاثیری معنادار بر مخاطب داند که بر حسب ایجاد "بیادماندنی ترین غرفه" سنجیده می شود.

 

• علاقمندی به محصول (64%)

• شهرت شرکت (51%)

• نحوه نمایش محصول (43%)

• پرزنتیشن (43%)

• طراحی/رنگ غرفه (19%)

• پرسنل غرفه (18%)

• اشانتیون (15%)

• نوشتار (13%)

 

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

تجارت در آمریکا

 

در صورتی که یک تجارتی را که ارزش آن مقدار قابل توجهی پول می باشد، به ارث ببرم، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

 

متاسفانه، ارث بردن یک تجارت در آمریکا واجد شرایط برای سرمایه گذاری مورد نظر اهداف ویزای E2 نمی باشد، اگرچه وجوه به ارث برده شده می تواند به سرمایه ای در جهت ایجاد یک شرکت تجاری در آمریکا برای اهداف ویزای E2 تبدیل گردد.

 

آیا این تجارت می بایستی نشان دهد که مقدار معینی سود (پول) تولید خواهد نمود تا مورد قبول واقع گردد؟

 

با توجه به قوانین تنظیمی، یک شرکت تجاری اجازه ندارد که ذاتا حاشیه ای باشد.

 این به این معنا است که شرکت تجاری قابل قبول ویزای E2  و مهاجرت به آمریکا   شرکتی است که توانایی ایجاد درآمد بیشتری برای سرمایه گذار و خانواده او داشته باشد تا اینکه تنها هزینه زندگی معمولی را فراهم آورد.

نتیجتا، خواه سرمایه گذاری منجر به ایجاد مشاغلی در آینده گردد، خواه شرکت مقدار درآمد تولیدی بالاتر از  حداقل درآمد تولید نماید، عوامل مهمی برای این نوع ویزا محسوب می شوند.

 

آیا من می توانم سرمایه گذاری را انجام بدهم اما شخص دیگری را برای ورود به آمریکا و اداره تجارت تعیین نمایم؟

 

  بله، به فرض که آن شخص منصوب شده دارای همان تابعیت کارفرمای قرارداد را باشد و یا ۱) دارای مقام اجرایی و سرپرستی یا ۲) کارمند بسیار مهمی باشد.

 

چه کسی را به عنوان مجری و ناظر یک شرکت در نظر می گیرند؟

 

قوانین تنظیمی مربوطه اعلام نموده اند که آن سمت می بایستی ذاتا *اصولی و اولیه ای* باشد بر خلاف اینکه فقط *حادثه ای و موازی* باشد .

شرایط زیر به هنگام تشخیص اینکه آیا چنین سمتی قابل قبول شرایط می باشد یا خیر در نظر گرفته  می شوند:

 

آیا این سمت این حق را برای شخص به وجود می آورد که بتواند مدیریت نماید و خط مشی  تعیین نماید؟

 

آیا این سمت امکان نظارت بر قسمت عمده از عملکرد شرکت و مهاجرت به آمریکا  را فراهم می آورد؟

 

آیا این سمت امکان نظارت بر کارمندان درجه پایین را فراهم می نماید یا فقط ذاتا یک نظارت بالاتر می باشد؟

 

آیا شخص دارای توانایی ها و تجارب مناسب مدیریتی و نظارتی می باشد؟

 

میزان حقوق مورد نظر برای این سمت چه مقدار می باشد؟

 

چه رابطه ای میان این سمت و ساختار سازمانی بزرگتر می باشد؟

 

چند درصد از وظایف این شخص کار های عادی کارکنان می باشد؟

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

عمل لیپوماتیک برای  همه افراد از سن بلوغ تا  سنین بالا قابل انجام می باشد مشروط به آنکه بیمار شرایط جسمانی لازم که در بخشهای دیگر به آن اشاره شده است دارا باشد .

در اصل مناسبترین بیماران جهت انجام لیپوماتیک  کسانی هستند که افزایش وزن بسیار بالایی ندارند و از افزایش سایز رنج می برند و این بیماران اثرات شگفت اگیز لیپوماتیک را بلافاصله بعد از انجام آن مشاهده می کنند .

 حالا سوال اینست که آیا لیپوماتیک را برای افراد با اضافه وزن بالا  از روش لیپوماتیک سود می برند ؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم افراذی که در گروه خیلی چاق جای می گیرند و BMI یا اندکس توده بدنی بالای ۴۰ دارند از روشهای جراحی بیشتر سود خواهند برد مشروط به آنکه محدودیتی برای بیهوشی و جراحی نداشته باشند .

 افرادیکه در گروه چاق جای می گیرند می توانند از هر دو روش جراحی یا لیپوماتیک بهره ببرند و وضعیت جسمانی و نحوه توزیع چربی در آنان در تصمیم گیری و ارائه بهترین روش توسط پزشک باید مد نظر قرار گیرد.

 

 لیپوماتیک و توانایی تزریق همزمان چربی

 

لیپوماتیک /متخصصین جراحی زیبایی معتقدند بهترین روش افزایش سایز قسمتهای مختلف بدن تزریق چربی خود بیمار می باشد .

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

 

مهاجرت به استرالیا از طریق غیر مستقیم: خیلی اوقات اتفاق می افتد که افرادی شرایط اولیه را جهت اخذ اقامت دائم استرالیا دارا نمی باشند.

یکی ازدلایل رایج که افراد واجد الشرایط اخذ اقامت دائم به طور مستقیم نمی باشند کمبود امتیاز و نرسیدن مجموع امتیازات به 120 است.

این کمبود امتیاز همانطور که در بالا ذکر گردید می تواند به دلیل داشتن سن بالا، ضعیف بودن در زبان انگلیسی، نداشتن مهارت کافی در حرفه خود، دارای مهارت در یک حرفه که از طرف استرالیا امتیاز بالا ندارد و غیره باشد.

 این دسته از افراد می توانند از راه های غیر مستقیم به اقامت دائم استرالیا دست یابند. از جمله را ه های غیر مستقیم عبارتند از:

 

• در خواست اخذ اسپانسر از یکی از ایالت های استرالیا که به مهارت فرد احتیاج مبرم دارد.

 

• در خواست اسپانسر از یکی از کارفرماهای استرالیا به این ترتیب که فرد مورد نظر بتواند از همین ایران توسط یکی از کارفرما ها در استرالیا استخدام گردد.

 

• در خواست ویزای تحصیلی به این امید که فرد بتواند پس از گذراندن یک دوره آموزشی در سطح آکادمیک در استرالیا تقاضای اخذ اقامت دائم این کشور را بنماید.

 

• یک راه دیگر برای مهاجرت به استرالیا هم که تا دو سال پیش رواج داشت درخواست ویزای کار و تعطیلات بود که بر طبق آن افراد یک ویزا به عنوان اجازه کار کردن و گشت و گذار در استرالیا می گرفتند که یک سال اعتبار داشته و تا 3 سال قابل تمدید بود.

پس از گذشت 3 سال بسیاری از این افراد سعی می کردند از همان استرالیا درخواست اقامت دائم را بنمایند که عده ای نیز موفق شدند.

البته این نوع ویزا بر اساس یک قرارداد بین دولت ایران و استرالیا بود که در ایران به عنوان ویزای کار (که به نظر ما این عنوان مناسب این نوع ویزا نبود) شناخته شده بود.

 به هرحال از سال 86 دیگر این قرارداد با ایران به دلایل مختلف تمدید نشد (اما با کشورهای دیگر تمدید گردید) و بنا بر این استفاده از این ویزا در حال حاضر برای ما ایرانیها میسر نمی باشد.

 

لطفا این موضوع را مد نظر داشته باشید که همیشه اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق موارد غیر مستقیم دلیل بر این نمی باشد که پس از مهاجرت به استرالیا شرایط شما بدتر از افرادی خواهد بود که از طریق مستقیم اقامت استرالیا را دریافت نموده اند.

 مثلا اقدام از طریق اسپانسر های ایالتی گاها مزایای بسیار خوبی دارد که بسیاری از متقاضیان ما که دارای شرایط اقدام از طریق مستقیم می باشند در خواست می نمایند که برای آنها اسپانسر ایالتی بگیریم.

در این رابطه در بخش اقدام از طریق اسپانسر ایالتی بیشتر توضیح داده ایم.

 

توجه داشته باشید که مدت زمان اخذ اقامت دائم استرالیا به فاکتورهای زیادی از جمله شرایط سازمان های ارزشیابی مدارک و اداره مهاجرت استرالیا و همچنین شرایط خود شما بستگی دارد.

این مدت زمان در هر زمان و شرایط می تواند تغییر یابد. در حال حاضر، پس از شیوع بحران اقتتصادی جهانی و تاثیر آن در سیاستهای مهاجرتی دولت استرالیا دقیقا نمی توان عنوان نمود که اخذ اقامت استرالیا چه مدت زمانی طول خواهد کشید.

 اما بر طبق انتشارات اداره مهاجرت استرالیا می دانیم که پروسه رسیدگی بر روی پرونده های ارسال شده به اداره مهاجرت استرالیا بر اساس ارجحیت های تعیین شده توسط اداره مهاجرت انجام خواهد گرفت.

مثلا افرادی که از طریق اسپانسر ایالتی اقدام می نمایند بالاترین ارجحیت را خواهند داشت و زودتر به پرونده آنها پاسخ داده خواهد شد.

آنچه که ما از سایت اداره مهاجرت بدست آورده ایم به این ترتیب است که افرادی که از طریق اسپانسر ایالتی اقدام نموده اند بین 7 تا 10 ماه جواب خود را از اداره مهاجرت دریافت خواهند نمود و افرادی که بدون استفاده از اسپانسر ایالتی اقدام نموده و در لیست مشاغل مورد نیاز بحرانی در استرالیا نمی باشند بین 12 تا 15 ماه جواب پرونده خود را از اداره مهاجرت دریافت خواهند نمود.

 البته که شما باید مدت زمان مورد نیاز جهت ارزشیابی مدارکتان توسط سازمانهای ارزشیابی مدارک در استرالیا را به این زمان اضافه نمایید تا یک برآورد تقریبی (تقریبی و قابل تغییر در هر زمان) از این موضوع داشته باشید.

در این رابطه پیشنهاد می نماییم مطلبی را که در رابطه با بحران اقتصادی و تاثیرات آن در مهاجرت به استرالیا در سایت ما درج گردیده است را مطالعه نمایید.

در مورد اینکه اخذ اقامت دائم استرالیا چه میزان هزینه خواهد داشت هم باید توجه داشته باشید که از طریق چه مهارت و تخصص و از طریق چه وکیلی (اگر تمایل داشتید از طریق وکیل اقدام نمایید) این کار را انجام می دهید.

کل هزینه های مربوط به مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت استرالیا از طریق مهارت و تخصص با پشتیبانی وکلا و مشاورین ما در بخش هزینه ها ذکر گردیده است که به شما پیشنهاد می نماییم جهت بدست آوردن یک برآورد کلی آن قسمت را مطالعه نمایید.

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 


 

ما در نظر میگیریم که یک شرکت خصوصی تازه تاسیس میخواهد سانترال نصب کند.

 و تعداد کاربران این شرکت نهایت به هشت نفر میرسد برای راه اندازی سیستم تلفن سانترال راهی ساده در پیش داریم:

 یعنی ما 3 خط ورودی شهری را که مخابرات به ما تحویل داده است را توسط کابل های مخصوص مخابراتی تا نزدیکی سانترال می رسانیم و با یک کابل کشی ساده تلفن های خروجی از سانترال کم ظرفیت را در محل مورد نظر شما نصب و راه اندازی می کنیم.

 نهایتا شما میتوانید ظرف یک روز کامل کاری سیستم سانترال خود را راه اندازی کنید.

 

اما آیا نصب و راه اندازی مرکز تلفن سانترال در جاهای بزرگ و سازمان های توسعه یافته هم کار به همین سادگی پیش میرود؟

 

 

فرض را بر این میگیریم که میخواهیم برای شرکت ایران خودرو مرکز تلفن راه اندازی کنیم .

حال معادلات نصب سانترال کمی سخت میشود زیرا ما دیگر یک شرکت با 8 کاربر نداریم و بحث فراتر از این حرف هاست.

 

برای اینکه ما بخواهیم برای 3000 کاربر تلفن داخلی اختصاصی در نظر بگیریم و یا حتی برای ارتباطات بین شهری مثلا کارخانه جات تهران و مشهد باید ارتباطات هدفمند باشد.

 

سیستم های ارتباطی اداری سانترال پاناسونیک و دیگر برند های موجود قدرت برقراری ارتباطات درون شبکه ای را بر عهده گرفته اند و دور از دسترس نیست که برقراری تماس بین شعب را مدیریت کنیم.

 یعنی تماس سریع بدون هزینه و حتی ضبط مکالمات و سیستم تلفن گویا یکپارچه را با هدفمند سازی و بهینه سازی ارتباطات میسر کنیم و خارج از محدوده تماس بگیریم.

 

این راهکارهای ارتباطی زمینه ساز پیشبرد سریع کار و کنترل تماس های ورودی و خروجی در سازمانتان میباشد.

 

شما با سیستم های ارتباطی اداری پاناسونیک آشنا شده اید و حال میدانید برای قدرت برقراری ارتباط و لینک شدن دستگاه و نصب سانترال در اقصی نقاط جهان بهترین انتخاب برای شما پاناسونیک بوده است.

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

مهاجرین مهارت ها و دانش ارزشمندی را وارد بازار کار انتاریو می کنند، در پیشرفت اقتصاد استان مشارکت داشته و انتاریو را بعنوان یک مقصد دلخواه در سراسر جهان درمی آورند.

 این برنامه به کارفرمایان در انتاریو امکان جذب و نگهداری افراد آموزش دیدۀ بین المللی، از جمله دانشجویان بین المللی را می دهد. این برای کارفرمایانی که برای پیدا کردن کارکنان ماهرمورد نیازشان مشکل دارند، سودمند است.

 

هردو دولت فدرال و استانی در امر مهاجرت نقش دارند.

 دولت انتاریو از طریق برنامۀ فرصتها در انتاریو، افراد را انتخاب و به دولت فدرال برای گرفتن اقامت دائم معرفی می کند.

کلیۀ ویزاهای اقامت دائم و مهاجرت به کانادا توسط دولت کانادا و ازطریق ادارۀ تابعیت و مهاجرت کانادا (CIC) مورد پردازش وتأیید قرار می گیرد.

 

روشهای مهاجرتی از طریق برنامه استانی انتاریو به سه گروه زیر تقسیم می شود:

 

مهاجرت از روش دانشجویان فوق لیسانس و دکتری :

 

##قصد اقامت و کار در استان انتاریو را داشته باشید.

##شما باید فارغ التحصیل و یا در ترم آخر دورۀ فوق لیسانس و یا دکتری از یکی از دانشگاه های واجد شرایط در کانادا باشید.

##طول تحصیل شما بیش از یکسال و تمام وقت بوده باشد.

##در کمتر از ۲ سال پس از فارغ التحصیلی جهت مهاجرت اقدام نمایید.

##در حال حاضر در استان انتاریو اقامت داشته و دارای اقامتی قانونی در کانادا و برای مهاجرت به کانادا باشید.

##آزمون زبان آیلس (IELTS) و یا تف (TEF) را گذرانده باشید. (حداقل نمره آیلس ۷ و حداقل نمره تف ۵ می باشد)

##نشان دهید که در آمدی یا پس اندازی دارید که برای مدتی می توانید خود و خانواده خویش را از نظر مالی تامین نمایید.

##نشان دهید که در ۲ سال گذشته حداقل یکسال در انتاریو زندگی کرده اید.

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

تلفن سانترال


 

تلفن سانترال از مهمترین اجزاء مرکز تلفن میباشد برای یک مجموعه که از سانترال استفاده میکند

 

تلفن سانترال پاناسونیک به عنوان سیستم گوشی تلفن اپراتوری در دستگاه سانترال در کنار خطوط شهری مکملی از یک تکنولوژی ارتباطی را در سانترال پاناسونیک به عهده دارند.

 دستگاه های سانترال پاناسونیک و نصب سانترال  در بازه های کمی و کیفی پاسخگوی خواسته ها و نیازهای مجموعه ها به این تکنولوژی بوده است.

 مجموعه ها با مقدار ورودی تماس ها و خط های ورودی و خواهان به خدمت گرفتن کانالهای خروجی از دستگاه سانترال خود وتطابق آن با دستگاه های سانترال پاناسونیک بسته به نیاز خود یک دستگاه مناسب را انتخاب نموده و از ان سود می برند در کنار این مهم، تلفن های سانترال متفاوتی منناسب با نحوه عملکرد دستگاه سانترال پاناسونیک موجود می باشد.

 

تلفن های سانترال با قابلیت های کمی و کیفی فراوان، تلفن های سانترال پاناسونیک خود خانواده ای بزرگ در بستر سانترال پاناسونیک بوده و خدمات گوناگونی بسته به نوع دستگاه های سانترال کم ظرفیت ، پرظرفیت، دستگاه های سانترال تحت شبکه ارائه می دهند

 

 

دستگاه تلفن سانترال چیست؟

 

ما میتوانیم در ابتدا یک تعریف کوتاه و مختصر از نصب سانترال و تلفن سانترال  به شما ارائه دهیم، سیستم سانترال یک شبکه خصوصی تلفن درون سازمانی میباشد.

 

کاربرانی که از تلفن سانترال استفاده میکنند تعداد معینی از خطوط داخلی و شخصی خود را که فقط مختص استفاده در یک محیط محدود و نا محدود میباشد را به اشتراک میگذارند و به صورت جمعی و گروهی هم ارتباط داخلی با دیگر همکاران برقرار میکنند هم با خارج از شرکت تماس میگیرند.

 

محیط نا محدود که در بالا گفته شد مربوط به برقراری ارتباطات داخلی و بدون هزینه بین شعب و دفاتر سازمان های میباشد یعنی شما میتوانید با پی ریزی سیستم های ارتباطی ویپ و سانترال تحت شبکه ارتباطات خود را هوشمند کنید و خارج از محدودیت منطقه ای تلفن های داخلی کاربران خود را به اشتراک بگذارید.

 یعنی با شماره گیری عدد داخلی مانند شماره 1120 بلافاصله و بدون وقفه ارتباط با کیفیت HD را با همکار خود در نقطه دیگری از شهر یا کشور برقرار کنید.

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

کویتیشن سیستمی است که بااستفاده ازامواج اولتراسوند متمرکز،موجب ازبین رفتن سلولهای چربی می شود.

 

مکانیسم عمل:

 

-ایجاد حبابهای کوچک( Micro Bubble) دربافت چربی،که بزرگ شدن این حباب ها و انفجار آنها ، با ایجاد موج عرضی،موجب آسیب به دیواره سلولهای چربی و تخریب آنها و در نتیجه لاغری موضعی می شود.

 

-امولسیفیه شدن چربیها و ازاد شدن چربیهای Liquefy شده به داخل جریان خون

-برداشت چربی ها توسط جریان لنفاتیک و ادرار،که موجب دفع آنها از بدن خواهد شد.

 

کاربرد آن :

 

-ازبین بردن چربی شکم،پهلوها،رانها،بازوها و باسن

-کمک به درمان نمای ظاهری پوست پرتقالی سلولیت

 

سوالات متداول :

 

-در هر جلسه درمانی انتظار چه میزان کاهش وزن وجود دارد؟

 در هر جلسه استفاده از این سیستم،کاهش سایزی درحدود ۱-۵ inch ایجاد می شود.

 

-آیا استفاده از کویتیشن به نتایج درمانی RF کمک می کند؟

 

 بله. می توان حدود نیم ساعت بعد از انجام RF ، از کویتیشن جهت اثربخشی بهتر در نواحی دارای ضخامت چربی بیشتر استفاده کرد.

 

-انجام کویتیشن در چه مواردی توصیه می شود؟

 

 در مناطق دارای ضخامت چربی زیاد نظیر شکم، پهلوها و کناره های خارجی رانها و بازوها می توان از این روش استفاده کرد.

 


  • mina afshar