خدمات

طبقه بندی موضوعی

۸۵ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

داشتن خودکار تبلیغاتی ساعت و از نوع با کیفیت آن یکی از کالاهای ضروری کارمندان ، مدیران ، مردم عادی و شرکت ها و مراکز مهم دولتی و خصوصی می باشد.

 

دیدن ساعت برای هر کدام از اقشار جامعه به عنوان یک ضرورت برای برنامه ریزی محسوب میشود که نبودش باعث به هم ریختن و از دست خارج شدن زمان می شود. از همین رو ضرورت داشتن ساعت های دیواری در مراکز مهم کشورها و شهر های پیشرفت همیشه به عنوان یک نیاز به حساب می آمده.

 

زمان و گذشت آن برای کسانی که به دنبال پیشرفت هستند همیشه سخت بوده است. همیشه دوست دارند که زمان بایستد و انها به پیشرفت خود ادامه دهند تا از همه جلو بزننند ت. این نگرش ادم های بسایر قوی هست ولی آن ها به این باور رسیده اند بجای این فکر بدنبال بیشتر استفاده کردن و بهتر استفاده کردن از زمان خود هستند.

 

وجود ساعت های دیواری زنگ دار به عنوان ساعت هایی که همیشه در میادین شهر راس یک ساعت معین صداشون بلند میشود مارو همیشه به خاطراتمان میبرد ولی امروزه هنوز اون ساعت های بزرک در شهرهای پیشرفته وجود داند.

 

امروزه با پیشرفته موبایل و وسایل ارتباطی شاید کمتر افراد از ساعت های مچی استفاده کنند ولی هنوز برای یک سری افراد استفاده از ساعت های لوکس و ساعت دیواری تبلیغاتی با کیفت جایگزین خیلی بهتری برای ساعت دیواری تبلیغاتی ازرزان قیمت باشد و آن را ترجیح دهند.

 

برندهای بزرگ هر روز به فکر تولید ساعت ها و خودکار تبلیغاتی  با کیفیت تر هستند تا نسبت به بیشتر شدن نیاز های مردم ساعت های با کیفیت تر تولید و نیازهای مردم رفع شود.

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰



در مورد تور ترکیه بدانیم:

 

مدارک مربوط به  تور ترکیه  از قبیل بلیط هواپیما ، واچر هتل و.. همگی به صورت الکترونیکی صادر میگردد بنابراین مسافرانی که از شهرهای دیگر اقدام به رزرو تور مینمایند و یا مسافرانی که به دلیل ضیق وقت قادر به مراجعه حضوری نیستند میتوانند به صورت تلفنی اقدام به رزرو تور نموده و مدارم مربوط به تور ترکیه را از طریق ایمیل ، فاکس و... دریافت نمایند .

 

* تور ترکیه برای شهرهایی مانند استانبول همه روزه و در چندین ساعت پروازی برگزار میگردد . برای شهرهایی مانند آنتالیا ، مارماریس ، کوش آداسی ، بدروم ، مارماریس نیز این تورها در فصلهایی که شرایط آب و هوایی مناسبی در این شهرها وجود دارد برگزار میگردد.

 

* نقشه و راهتمای مربوط به ترکیه در اختیار کلیه مسافران تور ترکیه آژانس قرار میگیرد.

 

* ساعت چک این و چک اوت هتلها به ترتیب 14:00 و 12:00 میباشد بنابراین در صورتی که ساعت نشست و برخاست پروازی مسافرین تور ترکیه خارج از این زمان باشد میتوانند وسایل خود را به لابی هتل تحویل داده و از گشت شهری و یا امکانات لابی هتل استفاده نمایند.

 

* برای استفاده هر چه بهتر از زمان سفر به کلیه مسافران محترم تور ترکیه توصیه میشود پیش از سفر اطلاعات مربوط به جاذبه های گردشگری ، مراکز خرید و... شهر مورد نظر را از طریق همکاران ما در بخش تور ترکیه آژانس و همچنین منابع و سایتهای معتبر گردشگری دریافت نمایند

 

* سرویس پذیرایی هتلها برای مسافران  تور ترکیه  معمولا برای شهر استانبول به صورت BB ( صبحانه ) و برای شهرهای آنتالیا ، بدروم ، کوش آداسی، مارماریس به صورت آل و یا یوآل ( صبحانه ، ناهار، شام ، میان وعده رایگان ) میباشد.


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

به گذشته های نه چندان دور که فکر میکنیم یادمان میاید که معلم برای نوشتن دیکته فقط به ما اجازه میداد از مداد و پاک کن استفاده کنیم و شما همیشه ذوق این رو داشتید که کی میشه پس از خودکار برای نوشتن استفاده کنیم .

معلم این رو به ما میگفت مداد را برای نوشتن و پاک کن را در صورت غلط نوشتن استفاده کنید.

بعده ها پاک کن هایی امدند که به خودکار پاک کن معروف بودن و برای پاک کردن اشتباهاتی که موقع نوشتن با خودکار تبلیغاتی بوجود میامد استفاده میشدند.

البته معلم ها برایشان فرقی نمیکرد که با خودکار بنویسید یا مداد آنها هدفشان کم شدن غلط های ما بود .

البته بماند که خیلی از ما به حرفشان گوش نمیکردیم و در همان ابتدا هم از خودکار ها برای نوشتن استفاده میکردیم .

خودکارهایی خشک که بزور میشد باهاشون نوشت بعضیاشون کم رنگ مینوشتن و بعضیاشون خودکار که جوهرش تموم میشد تازه روون میشدند .

معلم املا میگفت و 4 خط گفته بود و ما هنوز در خط اول با خودکارمون ور میرفتیم و اخر برای اینکه حرفی برای گفتن داشته باشیم و این عقب موندگیمون رو جبران کنیم میگفتیم چقدر تند میگید…

یه زمانی که هم خیلی دیکته میگفتن برای اینکه بگوییم خسته شدیم میگفتیم خودکارمون تموم شده …..

حالا که بزرگتر شدیم هنوز با اون خودکارهای بی کیفیت مشکل داریم .

اما امروزه ما میخواهیم از این خودکارها پول در بیاریم….

خودکارهایی که میتوانند برای پیشرفت خودمان و صنعت کشورمان ازشون استفاده کنیم ….

خودکار ارزان و بی کیفیت یکی از مشکلاتی است که ما امروزه هم با اون دست و پنجه نرم میکنیم .

امروزه فهمیدیم که خودکار تبلیغاتی که به ما بعنوان خودکار تبلیغاتی رایگان میدهند اگر بی کیفیت باشد دیگر نمیگیریم چون دیگر هدفمان نوشتن یک دیکته معمولی نیست ….

ما به دنبال خودکارهای لوکس و با کیفیت هستیم قیمت خودکار برای ما مهم نیست مهم نیست اون خودکار ، خودکار دیپلمات باشه یا خودکار یوروپن یا خودکار پارکر و بیک ….

برای ما مهم نیست خودکار دوربین دار باشه یا جادویی یا اصلا خودکار سه بعدی….

مهم اینکه یک  خودکار تبلیغاتی با کیفیت ،یک خودکار روان ، یا یک خودنویس یا روانویس تبلیغاتی با کیفیت باشد ما خودکار ارزان نمیخوایم چون در حال حاضر زمان مهم ترین رکن زندگی ماست …..


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

 

اگر قصد خرید  تور ترکیه را دارید، خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنیم

 

بیشتر افراد دوست دارند با دست پر از سوغات از سفر بازگردند. این سوغاتی‌ها معمولا برای ما یادآور مکان‌ها و سفرهایی است که از آن‌ها لذت بردیم و آن‌ها را دوست داشتیم. همچنین ممکن است دوستان و اقوام نیز در انتظار سوغاتی از طرف ما باشند. خبر خوب اینکه کشور ترکیه سوغاتی‌ های اصیلی دارد که هم یادآور سفر خوبتان به این کشور خواهد بود و هم برای استفاده به عنوان دکوراسیون در منزل انتخاب بسیار خوبی است. در زیر لیستی از محبوب‌ترین سوغات ترکیه‌ای را آورده‌ایم.

 

نماد چشم زخم :

 

در ترکیه هرجا که بروید، یک شی حتما وجود دارد، چه در خانه‌ها، اداره، ماشین و یا مغازه‌ها، بسیاری از مردم ترکیه معتقدند که نماد چشم‌زخم آبی‌رنگ، افکار بد را از شما دور می‌کند. این موضوع فقط شامل یک خرافات معمولی نیست و چشم زخم آبی به اشکال مختلفی مانند زیور‌آلات، ظروف، جاکلیدی و بدلیجات تولید می‌شود.

 

راحت‌الحلقوم:

 

هرکس که شیرینی دوست دارد، حتما از طعم راحت‌الحلقوم ترکیه‌ای لذت خواهد برد. این شیرینی که طعم و اندازه‌های مختلف دارد و از شیر و نشاسته تهیه می‌شود، مربوط به دوران عثمانی می‌باشد و شما علاوه بر خوردن شیرینی می‌توانید خود را در دوران عثمانی تصور کنید. لازم نیست در ترکیه زمان صرف جستجو برای پیداکردن راحت‌الحلقوم کنید، این شیرینی همه‌جا به‌فروش می‌رسد.

 

 ادویه:

 

پس از اینکه چند روز در تور ترکیه بمانید، متوجه خواهید شد که ادویه‌ها نیز در این کشور بسیار مشهور می‌باشند. بیشترین تنوع ادویه‌ها را می‌توانید در بازار بزرگ استانبول پیدا کنید که در آنجا مغازه‌های بسیاری انواع ادویه را به‌صورت عمده به‌افراد محلی می‌فروشند.  علاقه‌مندان به غذا حتما از عطر و طعم و دیدن این همه ادویه لذت خواهند برد، از مشهورترین این ادویه‌ها می‌توان به زعفران تازه اشاره کرد.

 

 فرش:

 

یکی از گرانقیمت‌ترین سوغات، فرش ترکیه‌ای می‌باشد. کلکسیونرهای حرفه‌ای از سراسر جهان به این کشور می‌آیند تا از فرش‌های این کشور خریداری کنند زیرا این فرش‌ها به‌دلیل کیفیت و تخصص هنری به‌کار رفته در آنها مشهور می‌باشند. بانوان ترکیه‌ای ماه‌ها صرف بافت یک فرش در اندازه‌های مختلف از سجاده تا فرش‌های بزرگ می‌کنند. نمادهای موجود بر روی فرش‌های نیز بیانگر اعتقادات سنتی مختلفی می‌باشد، همچنین مراقب فروشگاه‌هایی که فرش‌های غیر ترک می‌فروشند، باشید. این فرش‌ها معمولا چینی هستند.

 

 ظروف سفالی:

 

ظروف سفالی در تمامی نقاط توریستی به‌فروش می‌رسند اما شهر کوچک آوانوس در کاپادوکیه به‌دلیل تولید این محصولات و شاهکارهای سفالی مشهور می‌باشد. صنعتگران محلی خاک‌ رس مورد نیاز را از رودخانه‌ی قرمز تهیه کرده و آن را برای ساخت ظروف و تزئینات بسیار زیبا به‌کار می‌گیرند. همچنین درکنار خرید می‌توانید خودتان پشت چرخ سفالگری نشسته و این حرفه را امتحان کنید.

 

 ظروف مسی:

 

ظروف مسی بیشتر مختص بخش جنوب شرقی ترکیه می‌باشد یعنی جایی که هنوز از تکنیک‌های قدیمی برای ساخت این ظروف استفاده می‌شود. مشهورترین ظروف مسی کوزه‌ها و قابلمه‌های مسی است. در ترکیه هنوز تجارت مسگری خواهان بسیاری دارد و ظروف بسیار باکیفیتی را تولید می‌کند.

 

NextHoliday


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

هتل گرانادا در مرکز توریستی آلارا در آلانیا در تور ترکیه واقع شده است، آلانیایی که به عنوان بزرگترین و مدرنترین بخش آنتالیا لقب "پایتخت توریستی ترکیه" را از آن خود کرده است. از میان جوایزی که این هتل در طول زمان خدمت خود به شما سفردوستان عزیز کسب کرده می توان این چند مورد را ذکر کرد: جایزه منتخب Selection Awards از Holiday Check Quality در سال 2014، جایزۀ بهترین هتل (Top Hotel) از Holiday Check Quality در سال 2013، مدال طلایی از Christian Tour در سال 2013، جایزۀ هتل منتخب Zoover در سال 2014، قرار گرفتن در 100 هتل برتر جهان در سال 2013 و جایزۀ Certificate of Excellence از Tripadvisor در سال 2014.

 

موقعیت هتل:

 

این هتل در فاصلۀ 90 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا، 30 کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا و 30 کیلومتری از منطقۀ سیده واقع شده است. این هتل جدا از این اینکه در ساحل اختصاصی خود از دریای مدیترانه ساخته شده با فاصله ای 30 کیلومتری از آبشار زیبای ماناوگات قرار دارد و باز هم یک انتخاب از مناظر طبیعی بیشتر در اختیار شما قرار می گیرد.

 

 

اتاق های هتل:

 

هتل گرانادا مجموعا دارای 598 اتاق بوده از انواع آن به دسته های زیر تقسیم بندی می شوند: اتاق استاندارد دبل، اتاق استاندارد دبل با منظرۀ دریا، اتاق استاندارد تریپل، اتاق استاندارد تریپل با منطرۀ دریا، جونیور سوئیت با منظرۀ دریا و سوئیت با تراس. البته لازم به ذکر است که سوا از تقسیم بندی این اتاق ها تمامشان دارای بالکون با منظره ای از دریا هستند، برخی از این منظره بیشتر بهره می برند و برخی علاوه بر دریا زمین سرسبز زیبای اطراف هتل نیز در پنجره شان نمایان است. تمام اتاق ها دارای تلویزیون می باشند، همچنین به یک مینی بار نیز مجهزند.

 

 

امکانات هتل:

 

از امکانات فراوانى که هتل در اختیار مسافرین خود قرار مى دهد مى توان این موارد را نام برد: روم سرویس، پوشش دهى اینترنت واى فاى در تمام هتل (رایگان)، کرایه اتومبیل، سرویس حمل و نقل مسافر شاتل، سرویس حمل نقل شاتل مخصوص فرودگاه، پذیرش ٢٤ ساعته، تبدیل ارز، روزنامه، میز راهنمایى گردشگری، کمد کیف و چمدان،  خودپرداز، امکان فکس و فتوکپی، خشکشویى، اتو شویى، کفاشى، پرس کت و شلوار، آرایشگاه، مرکز زیبایى، فروشگاه خرید سوغاتى و هدیه، امکانات VIP و سوئیت ماه عسل. همچنین خدمه به سه زبان ترکی، انگلیسی و آلمانی قادر به صحبت هستند.

 

 

امکانات تفریحی ورزشی:

 

زمین تنیس، بیلیارد، پینگ-پنگ، دارت، بولینگ، سونا، مرکز فیتنس، سولاریوم، اسپا، ماساژ، حمام بخار/حمام ترکی، اتاق بازی و ... از امکاناتی هستند که موجب سرگرمی شما و خانواده تان شده و لذت اقامت در این هتل تفریحی ساحلی را برایتان دوچندان در تور ترکیه می کنند.

 

 

 

استخرها:

 

این هتل علاوه بر ساحل زیبای خود، دارای یک استخر بسیار بزرگ بوده که با تقسیم کردن این استخر به بخش های مختلف گزینه های فراوانی از تفریحات آبی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. همچنین در هواهای خنک می توانید با استفاده از استخر سرپوشیده لحظات شادی را سپری کنید.

 

 

رستوران ها:

 

هتل گرانادا دارای 8 رستوران Ala Carte ، دو رستوران داخلی و خارجی و یک اسنک بار می باشد. در این رستوران ها انواع و اقسام غذاهای لذیذ برای شما میهمانان گرامی سرو می شوند.


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

تشریفات

 

تشریفات و خدمات مجالس به طور بسیار خلاصه؛ مجموعه ای از آداب شامل حسن سلوک (رفتارهای پسندیده اختیاری مانند تقدم در سلام، رعایت احترام دیگران، خوش خلقی و خوش بیانی، نزاکت (رفتارهای اجباری مانند انضباظ ، احترام به قوانین و آیین نامه ها)، و رعایت ترتیبات، قوانین، مقررات و کنوانسیونهای داخلی و بین‌المللی است.

جالب آنکه کلمه تشریفات خود از ریشه شرف و مصدر تشریف می آید، شرف در زبان عرب، به معنی مجد و بزرگی است و بنا بر فرمایش حضرت امام حسن مجتبی (ع): «شرف؛ یعنی احترام به قوم و قبیله و دیگران

در کل و به بیانی ساده تر تشریفات به مراسمی گفته می‌شود که با شکوه برگزار شود. مراسمی که به موارد رسمی معین اختصاص دارند تشریفات نامیده می‌شود. این تشریفات ممکن است اجتماعی و یا سیاسی باشد. مانند تدوین مراسم برای سفر یک مقام مهم که تشریفات خاص خود را دارد. تشریفات چیزی نیست جز اطلاعات، در تشریفات باید ضریب ارتباطات ما بالا باشد .

اگر تشریفات به عنوان یک هنر به افراد آموزش داده شود آنگاه میتوان مشاهده کرد که چگونه این هنر به رفتار افراد در زندگی,درحین کار,دراماکن عمومی,در گفتگوهای رسمی و… نظم میبخشد .

 

فرایند مراحل تشریفات پنج مرحله کلی دارد

 

1 . استقبال، استفاده‌ از مستقبل همپایه وهمطراز از میهمانان‌ ورعایت احترام‌ رسمی‌توسط میزبانان

خوش‌آمدگویی

خدمات ورودی ، اطلاع رسانی

2 . حمل و نقل

3 . اسکان

4 . پذیرایی

- نوشیدنی از جمله آب، شربت ، آب معدنی و ...

ـ مواد خوراکی، از جمله میوه ، شیرینی ، شام و نهار و صبحانه

ـ امکانات ارتباطی و سمعی و بصری از جمله فاکس ، تلفن، کامپیوتر و اینترنت

ـ سبد فرهنگی ( نشریات ، کتب ، بروشورها و برنامه‌های مراسم

ـ هدایای فرهنگی از جمله عکس ها و فیلم‌های مراسم

5 . بدرقه

همراهی و مشایعت و خداحافظی

یادگاری و یادبود خاطره انگیز

 

همانطور که در استقبال تبسم بر لب داشتیم در بدرقه هم آداب تشریفات را رعایت کنیم

در تشریفات و خدمات مجالس رعایت موارد زیر اجباری است.

 نظافت سرویس های بهداشتی، محیط سالن ها، راهروها و سرویس های بهداشتی باید پاکیزه و عاری از هرگونه وسایل اضافه باشد

 امکانات جمعی، سالن های ویژه مذاکرات جمعی، محل استراحت، محل کنفرانس خبری یا استقرار خبرنگاران، محل پذیرایی و سرو غذا

 

هدایا و نشانه ها

 

اگر قرار است هدیه یا نشان رسمی اهدا شود. باید مقدار آن مشخص شود و در موعد مقرر بدون وقفه اهدا شود

 

توجه به وضعیت میهمانداران

 

از آنجایی که می توان گفت: « تشریفات فرآیند ارتباطات غیرکلامی مراسم در روابط عمومی هاست» و تشریفاتچی ها بعنوان نیروهای انسانی فعال در بحث تشریفات با بهره گیری از ارتباطات غیرکلامی باید پیام رسانی و اطلاع رسانی کنند لذا استفاده از ارتباطات غیرکلامی به ویژه در حرکات گفتاری و ژستها بسیار تاکید شده است زیرا مهیمانداران و یا نیروهای مشارکت کننده در مراسم با ژستهایی که می گیرند، ‌طرز راه رفتن، ایستادن، تغیر حالت چهره و چشم ها باید ارتباطات را برقرار کنند و به همین دلیل به شدت باید از سرو وصدا کردن و تولید صدا برای انجام کارها بپرهیزند.

 

تشریفات خود به چندین دسته طبقه بندی می شود .

تشریفات مجالس

تشریفات عروسی

تشریفات مراسم

تشریفات دیپلماتیک


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

نکاتی بسیار مهم برای انتخاب سالن عروسی و باغ عروسی در تشریفات عروسی :

 

خدمات مجالس و تشریفات مجالس روبان سرخ برگزار کننده مجالس و مراسم عروسی ، عقد ، میهمانی و همچنین برگزار کننده همایش و سمینار و تشریفات دیپلماتیک می باشد .

 

موسسه خدمات مجالس و تشریفات مجالس روبان سرخ از پذیرایی فینگرفود های متنوع و ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با ره آورد بیش از نیم دهه تجربه به یاد ماندنی دفتر خاطرات شما را تزیین می کند .

 

قسمت اول : کیفیت غذای مراسم و کیفیت پذیرایی است که حتما قبل از عقد قرارداد با موسسه خدمات مجالس و تشریفات مجالس عروسی خود از غذای موسسه تشریفات عروسی خود تست کنید .

 

قسمت دوم که خود شامل چندین مرحله می باشد . 

 

اول توجه به فصل زمان عروسی ، اگر مجالس عروسی در فصل تابستان و یا زمستان برگزار می شود حتما به سیستم گرمایش و سرمایش و در سالن عروسی و یا باغ عروسی خود توجه داشته باشید ، تا خاطره تشریفات عروسی شما خاطره ای زجرآور برای برای میهمانتان نباشد .

 

دوم اگر سالن عروسی شما و یا باغ انتخابی شما خارج از شهر بود بهتر است این مسافت طولانی نباشد تا هم عروس و داماد و هم میهمانان خسته نشوند .

سوم بعد از اینکه تعداد میهمانان خود را شمردید و به تشریفات عروسی خود اعلام کردید و مکان عروسی بر اساس تعداد میهمانان مشخص شد باید سیستم تهویه هوا ، سیستم گرمایش و سرمایش سالن عروسی و باغ عروسی ، سالن شام و مکانی مجزا برای مراسم عقد را چک کنید .

 

چهارم بهتر است سالن عروسی و یا باغ عروسی شما پارکینگ و یا محل مناسب برای پارک اتومبیل میهمانان شما وجود داشته باشد و همچنین از مجری تشریفات عروسی خود بخواهید برای پارکینگ شما از چند پارکبان استفاده کند .

 

پنجم انتخاب منوی غذا ، مدل میز و صندلی ، سرویس های پذیرایی ، چیدمان روی میزها و مدل گل های روی میز را انتخاب کنید .

 

ششم ازمجری  خدمات مجالس خود بخواهید در سالن عروسی و یا باغ عروسی شما یک میز مختص پدر و مادر عروس و داماد در نظر بگیرد که از تمامی میهمانان به جایگاه عروس وداماد نزدیک تر باشد .

 

هفتم انتخاب موزیک مناسب برای جشن شما با توجه به سلیقه عروس و داماد ، قسمتی که برای میهمانان شما بسیار مهم است موزیک جشن عروسی شماست که باعث سرگرم شدن میهمانان و شاد بودن آنها در مراسم عروسی می شود و باید برای انتخاب موزیک هزینه و وقت صرف کنید .

 

هشتم انتخاب خدمات جانبی تشریفات عروسی شماست که شامل دیزاین سالن ، آتش بازی ، شمع آرایی ، سفره خانه سنتی ، کندی بار و ...

 

نهم انتخاب میوه و شیرینی و آب میوه طبیعی ، چای و نسکافه و قهوه باتوجه به فصل مراسم عروسی و سلیقه عروس و داماد

 

دهم از بودن ژنراتور برق در سالن عروسی و یا باغ عروسی خود از طریق مجری تشریفات عروسی اطمینان پیدا کنید ، تا در صورت قطع احتمالی برق در سالن عروسی در شب مراسم عروسی برق جایگزین وجود داشته باشد .

 

قسمت سوم : تزیینات سالن عروسی و یا باغ عروسی خود را اعم از گل آرایی و سرویس های رو میزی و صندلی ها بهتر است با رنگ گل های دیگر و سرویس های انتخابی شما همخوانی داشته باشد ، استفاده از میزهای یادبود و اجسام تزیینی دیگر کالسکه ، طاق گل و ... زیبایی مراسم شما را دو چندان می کند ، در مراسم عروسی خود استفاده از شمع ها را فراموش نکنید .

قسمت چهارم به مجری تشریفات عروسی خود اطمینان داشته باشید .

خدمات مجالس و تشریفات مجالس روبان سرخ با بهره مندی از روش های طراحی روز دنیا و به کار گیری از نیروهای مجرب و متخصص به شما کمک می کند تا به ایده آل ترین مراسم خود برسید و از آن لذت ببرید .


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

بلیط ترکیه

 

دلایل مختلفی برای انتخاب  تور ترکیه وجود دارد و مدت زمان اقامت برای این افراد متفاوت است و در پی آن اخذ ویزای مناسب یکی از اصلی ترین کارهایی ست که باید قبل از سفر ، انجام دهید . افرادی که میخواهند کمتر از ۹۰ روز در ترکیه اقامت کنند ، برای دریافت ویزا ترکیه دغدغه ای ندارند .

 خوشبختانه دولت این کشور ، در این موارد ، ویزایی صادر نمی کند و افراد میتوانند با داشتن بلیط ترکیه و گذرنامه به این کشور سفر کنند . تهیه بلیط ترکیه زمینی ، بلیط ترکیه قطار و یا بلیط ترکیه هواپیما برای این سفر بستگی به سلیقه شخصی دارد اما متداول ترین این بلیط ها ، بلیط ترکیه هوایی ست . 

 

پروازهای ایران ترکیه

 

همانطور که می دانید ترکیه یکی از مقاصد گردشگری ایرانیان است بهمین دلیل هم پرواز های زیادی با ایرلاین های مختلف داخلی و خارجی به این کشور انجام می شود . بلیط هواپیما ترکیه به شهرهای مختلف این کشور با ایرلاین های متعددی ، وجود دارد . برخی ایرلاین ها روزانه به این کشور پرواز دارند .

با وجود ایرلاین های متعدد در مسیر ایران – ترکیه ، هر کدام از این هواپیمایی ها ، مقاصد خاصی دارند و شهرهای معینی را در برنامه پروازی خود ، جای داده اند . در اینجا میتوانید با این ایرلاین ها و مقاصد پروازشان به ترکیه آشنا شوید و نسبت به رزرو بلیط ترکیه هوایی با توجه به ایده آل هایتان ، اقدام نمایید :

 

ایرلاین ترکیش

 

اولین شرکت هواپیمایی ترکیه ، شرکت هواپیمایی ترکیش است که یک هواپیمایی ملی ترکیه و دولتی می باشد .

 هواپیمایی ترکیش ایرلاین را میتوان هم قدیمی ترین و هم به نوعی جدیدترین شرکت هواپیمایی ترکیه میباشد که در سال ۱۹۳۳ میلادی به دستور کمال مصطفی آتاتورک تاسیس شده و دائما در حال بروز رسانی میباشد .

هواپیمایی ترکیش یک از ایرلاین های ترکیه است که به شهرهای آدنا – آلانیا – آنتالیا – آنکارا – استانبول – دالامان – ازروم – ازمیر – قونیه – وان – ترابزون – بدروم – کایسری – دنیزلی ترکیه ، پرواز دارد .

 

ایرلاین پگاسوس

 

شرکت هواپیمایی پگاسوس با ۲۰ سال سابقه فعالیت یکی از ایرلاین های خصوصی ترکیه است . ایرلاین پگاسوس اولین ایرلاین (لوکاست )Low Coast ترکیه است . در سیستم لوکاست با حذف هزینه پذیرایی در هواپیما ، بلیط هواپیما با قیمت ارزانتری به مسافر عرضه میشود .

هواپیمایی پگاسوس به صورت چارتر از ایران به شهرهای آدنا – آلانیا – آنتالیا – آنکارا – استانبول – دالامان – ازروم – ازمیر – قونیه – وان – ترابزون – بدروم – کایسری – دنیزلی ترکیه ، پرواز دارد .

 

ایرلاین اطلس جت

 

شرکت هواپیمایی اطلس جت ترکیه برای مسافرین به نامی آشنا تبدیل شده است . این شرکت هواپیمایی تور ترکیه با توجه به خدماتی که ارائه میدهد ، گران نیست به همین خاطر نیز نسبت به دیگر شرکت های هواپیمایی طرفداران بسیاری دارد .

هواپیمایی اطلس جت نیز از ایران به شهرهای آدنا – آلانیا – آنتالیا – آنکارا – استانبول – دالامان – ازروم – ازمیر – قونیه – وان – ترابزون – بدروم – کایسری – دنیزلی ترکیه ، پرواز دارد و بلیط ترکیه ارزان را میتوان از این هواپیمایی با کیفیت تهیه کرد .

 

ایرلاین آسمان

تنها مسیری که این شرکت هواپیمایی آسمان به ترکیه دارد ، استانبول است .

 

ایرلاین ایران ایر

شرکت هواپیمایی ایران ایر نیز تنها به مسیرهای استانبول و آنکارا پرواز دارد .

 

ایرلاین ماهان

ایرلاین ماهان نیز تنها به مسیرهای استانبول و آنکارا پرواز دارد .

 

ایرلاین های هواپیمایی قشم ایر ، معراج و  تابان نیز به ترکیه پرواز دارند .


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

اگر تور استانبول یا تور ترکیه را انتخاب کرده اید ، جاهای دیدنی استانبول و مراکز خرید استانبول از مهم ترین جاذبه های این شهر هستند که نباید بازدید از آنها را از دست داد . یکی از مهم ترین مکانهای دیدنی استانبول ،  کاخ توپقاپی استانبول است که در سال ۱۴۷۸ به دستور فاتح سلطان احداث شد و نزدیک ۴۰۰ سال به عنوان مرکز اداری و محل اقامت امپراطوران عثمانی بود که هم اکنون ۴۰ کشور مستقل از این امپراطوری به وجود آمده است .

 

مکانی که برای کاخ توپکاپی در نظر گرفته شده بسیار منحصربفرد است ، هزار سال پیش نیز امپراطوران بیزانسی این زمین را برای قصرهای  خود انتخاب کرده بودند .  این کاخ در شبه جزیره تاریخی (تاریخی یاریم آدا ) قرار دارد و این شبه جزیره میان گلدن هورن و دریای مرمره قــــــــــــــرار دارد .

این قصر  در مجموع یک شهر کوچک ۵۰۰۰ نفری را تشکیل میداد .بعد از احداث قصرهای دولماباغچه و ییلدیز پادشاهان عثمانی به این قصرها اننقال و دولمه باغچه را محل اداری کردند اما این قصر اهمیت خود را هیچ زمان از دست نداده و سالانه امپراتوران برای دیدن قصر ، کلکسیونها و اشیای مفدس قصر به اینجا می آمدند و حساسیت ویژه ای در حفظ این اشیای داشتند.

امروزه نیز این قصر از مکانهای جالب و دیدنی استانبول است که بازدید از آن برای عموم مردم و هنرمندان است و سالانه چندین بار موضوع بحث در محافل علمی و مدیای دنیا می شود .

این کاخ که از دیدنی های استانبول است ، بخشهای متنوعی برای بازدید دارد و دیدنی های کاخ توپقاپی استانبول برای اکثر مردم جذاب است .

 

 قصر مجیدیه کاخ توپکاپی استانبول

 

قصر مجیدیه فقط یکی از قصرهای کوچک اطراف توپکاپی ست . این قصر در میان قرون وسطی و زمان معاصر قرار دارد و می تـــــــــواند نشانگری از تاریخ معماری قصر سازی رومی ، بیزانسی و اسلامی باشد . این قصر چه از نظر معماری و چه از نظر حجم موزه ها  چه از نطر اهمیت اشیای گران قدرش از مهمترین موزه های دنیا است . معماری داخلی آن بسیار زیاست و کیفیت آن کاملا حفظ شده است. این کاخ یک کمپلکس کامل است و دارای حیاط زیبا و بزرگی نیز است. در کمپلکس یک چشمه آب زیبا از چشمه های استانبول هم موجود است. این کاخ که سالانه بیش از ۵ میلیون زیارت کننده دارد دارای منظره زیبایی نیز است .

 

کتابخانه آن منحصر به فرد و نمونه زیبایی از هنر قرن ۱۸ است. قفسه ها طوری طراحی شده که موجب چرخش هوا شود و کتابها به مهر سلطان احمد سوم ممهور شده است و پنجره ها از عاج فیل است . تعداد کتاب ان ۱۸ هزار و همگی تاریخی هستند. این کتابخانه  بدون شک غنی ترین و گرانبهاترین مجموعه به لحاظ نسخ خطی،مینیاتور، نقاشی و معماری در طرحهای اسلامی و شرفی در دنیا بویژه در جهان اسلام است و شامل کتابهای اهدایی از سراسر جهان از جمله تیموریان در قرن ۱۳٫۱۴  است. نیز ۲۱ هزار کتاب خارجی وجود دارد از منابع غیر اسلامی .بیشتر  شاهان عثمانی خطاطان و نقاشان  برجسته بودند و ۶۰۰ نسخ خطی با مینیاتورهای زیبا وجود دارد.بزرگترین مجموعه نگارگری دنیا و مهمترین آن با ۱۳۵۳۳ عدد در کتابخانه موزه توپ قاپی نگهداری میشود.در این موزه کتابهایی از عهد صفوی و به زبان ترکی و نیز کتابهای تاریخی فارسی نیز اهدا شده و وجود دارد.از جمله قرآن کریم به نستعلیق و خط محمود نیشابوری که به عثمانیان اهدا شده است .

موزه کاخ توپکاپی بیش ۸۶ هزار شی ارزشمند دارد . و باید گفت که اهمیت دیگر آن به خاطر کیفیت آثار آن است.  این موزه آثار وکلکسیونهای زیبا و ارزشمندی در زمینه های مختلف دارد و برای هرکسی از هر گروهی جالب است.  با آنکه دارای کلکسیونهای زیبایی از جواهرات ، ساعتها ، لباسها و عتیقه جات زیبای امپراطوران است  اما در بین مسلمانان بیشتر با اشیای پیامبران  بخصوص اشیای پیامبر  اکرم و ائمه و اصحاب پیامبر مشهور شده است که در بخش امانات مقدسه حفظ می شود. موزه قصر توپ کاپی با اینکه آثار مقدسی از اکثر ادیان منطقه دارد اما بیشترین آثار مربوط به اسلام است و مهمترین و مقدس ترین موزه اسلام محسوب می گردد .

موزه کاخ توپکاپی استانبول

 

موزه کاخ توپکاپی استانبول

 

برخی اشیای مهم موزه کاخ توپکاپی استانبول در تور ترکیه :

 

۱ – تخت و خنجر نادر شاه در موزه توپقاپی استانبول

۲ – توپ قاپیموزه

۳ – دست نوشته حضرت محمد(ص)

۴ – پرده های کعبه و کلید و قفل طلایی کعبه

۵ – قدیمی ترین شیشیرها از جمله شمشیرهای پیامبر اکرم ، امام علی، ابوبکر ، جعفر طیار،حمزه (ع) ،عثمان، عمر، خلیفه عباسی  و اموی و یزید.

۶ – اشیای امپراطوران عثمانی و هدایای سایر امپراطوران دنیا

۷ – تمام اشیای پادشاهان عثمانی از لباسها ، خرقه های جنگی، شمشیرها (قیلینج لار ) ، تاج ها ، عکسهای پادشاهان و خانمهایشان ، گوشواره ها(کوپه،سیرقا) و …

۸ – عصای موسی (ع)

۹ -استخوان دست حضرت یحیی که طی نبش قبر ایشان بدست آمده و زره ایشان

۱۰ – عمامه حضرت یوسف

۱۱ – قران قدیمی روی چرم برای حقاظت از تحریف و منبع مهمی در مورد تحریف نشدن قران مجید است.

۱۲ – لباس حضرت فاطمه  زیر انداز خانه حضرت فاطمه

۱۳ – شمشیر حضرت علی (ع) : که یک لبه است اما در یکی از پرچمهای پادشاهان ترک یک شمشیر دولبه با آیات قرآن وجود دارد که در موزه استانبول حفظ میشود و عکس برداری ممنوع است.


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

خدمات عروسی

 

برای برگزاری هر چه بهتر و زیباتر شدن  مراسم عروسی نکاتی وجود دارد که دانستن این نکات میتواند کمکی به زیبایی هر چه بیشتر مراسم عروسی کمک کند . این نکات مهم بستگی به کیفیت و کمیت خدمات عروسی دارد .

خدمات عروسی نقش بسزایی برای هر چه زیباتر شدن مراسم عروسی دارند ،  نکاتی در مورد خدمات مجالس وجود دارد ، که دانستن آنها به شما برای مجلس عروسی زیبا و با شکوه کمک شایانی می کند

 این نکات برای خدمات عروسی عبارتند از : اولین گزینه در خدمات عروسی که یک موسسه تشریفات مجالس و خدمات مجالس به شما میدهد

 معرفی یک سالن عروسی یا باغ عروسی  با دسترسی مناسب (راهها و مسیرهای منتهی به تالار پذیرایی یا محل برگزاری جشن) می باشد .

 ظرفیت سالن عروسی یا باغ عروسی با در نظر گرفتن تعداد میهمانان ، گرمایش و سرمایش سالن عروسی ، اگر مراسم عروسی در منزل شما هم برگزار می شود باید به ظرفیت و تعداد میهمانان و سیستم گرمایش و سرمایش منزل خود توجه کنید

سابقه کار مجموعه و موسسه تشریفات مجالس و خدمات مجالس در آن زمینه و همچنین سابقه کار مدیران داخلی و تشریفات مجالس و خدمات مجالس

شنیدن نظرات افرادی که قبلاً آن محل و شرایطش را تجربه نمودند .

 برخوردار بودن  از امکاناتی همچون پارکینگ امتیاز فوق العاده ارزشمندی  برای تالار عروسی به حساب آمده چون موجب آرامش خاطر میهمانان است و چنانچه باغ عروسی فاقد پارکینگ باشد به لحاظ رفع مشکل باید از چند نفر پارکبان با تجربه به جهت راهنمایی و تامین پارکینگ میهمانان استفاده کرد

 

دومین گزینه خدمات عروسی که یک موسسه تشریفات مجالس و خدمات مجالس به شما می دهد ، ارائه یک پکیج که به صورت منو می باشد .

 که معمولا باید این پکیج های خدمات عروسی کامل باشند و شامل غذا ، میز و صندلی ، دیزاین ، شمع آرایی ، گل آرایی ، میوه و شیرینی و ... می باشند .

 سومین گزینه خدمات عروسی که یک موسسه تشریفات مجالس و خدمات مجالس به شما می دهد ، کمک به انتخاب دیزاین و گل آرایی مراسم شما با توجه به سالن عروسی و یا باغ عروسی و همین طور با توجه به سلیقه شما می باشد .

اگر کمی از تنوع غذا بزنید اشکالی ندارد می توانید تنوع غذایی را کم تر و هزینه آن را در دیزاین مراسم خود صرف کنید .

اگر مشکل بودجه برای مراسم عروسی خود دارید شدیدا به شما توصیه می کنیم از تعداد میهمانان کم کنید اما از کیفیت تشریفات عروسی خود کم نکنید و صرف ارزان تر بودن منو های یک تشریفات مجالس و خدمات مجالس قرارداد نبندید .

 بهتر است میهمانان کم تری دعوت کنید ولی در عوض بهترین سرویس را به میهمانانتان بدهید و زیباترین شب را برای خود بسازید .

 

بهتر است کیفیت خدمات عروسی که یک موسسه تشریفات مجالس و خدمات مجالس به شما برایتان مطرح باشد تا کمیت و تعداد خدمات عروسی توسط یک موسسه تشریفات مجالس و خدمات مجالس .

خدمات عروسی جانبی بسیار زیادی وجود دارد ، خدمات عروسی حانبی مانند دیزاین های متفاوت مراسم ، تزیینات سالن ، سفره عقد ، چای خانه سنتی ، بالن سواری عروس و داماد در شب عروسی ،کافی شاپ ، آرایشگاه عروس ، مزون لباس عروس ، گروه موزیک ، عکاس و فیلم بردار ، نوع چیدمان ، گل آرایی و ... می باشد .

خدمات عروسی برای سالن ها و باغ ها یا منزل شخصی شما شامل نور ، سیستم های تهویه ، سیستم گرمایش و سرمایش ، کف پوش ، حریر برای دیوار ها ، دیزاین های متنوع می باشد .

  اگر می خواهید همه از تشریفات عروسی  و خدمات مجالس که به وسیله موسسه تشریفات مجالس و خدمات مجالس شما اجرا می شود  راضی و خشنود باشند ، برای انتخاب موسسه تشریفات مجالس و خدمات مجالس دقت و وسواس به خرج دهید و بعد از انتخاب موسسه تشریفات مجالس و خدمات مجالس برای انتخاب خدمات عروسی و تشریفات عروسی خود با موسسه تشریفات مجالس و خدمات مجالس انتخابی خود مشورت کنید .

بعد از انتخاب یک موسسه خدمات مجالس و تشریفات مجالس به مجری خود اعتماد کامل کنید تا بهترین راهنمایی و مشاوره در مورد خدمات عروسی و تشریفات عروسی را داشته باشید

تشریفات مجالس و خدمات مجالس عروسی روبان سرخ برگزار کننده مجالس و مراسم عروسی ، عقد ، میهمانی و همچنین برگزار کننده همایش و سمینار و تشریفات دیپلماتیک می باشد .

موسسه تشریفات مجالس و خدمات مجالس عروسی روبان سرخ از پذیرایی فینگرفود های متنوع و ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با ره آورد بیش از نیم دهه تجربه به یاد ماندنی دفتر خاطرات شما را تزیین می کند . خدمات عروسی را با مدرن ترین و بروزترین خدمات مجالس تجربه کنید .


  • mina afshar