خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

نکاتی بسیار مهم برای انتخاب سالن عروسی و باغ عروسی در تشریفات عروسی :

 

خدمات مجالس و تشریفات مجالس روبان سرخ برگزار کننده مجالس و مراسم عروسی ، عقد ، میهمانی و همچنین برگزار کننده همایش و سمینار و تشریفات دیپلماتیک می باشد .

 

موسسه خدمات مجالس و تشریفات مجالس روبان سرخ از پذیرایی فینگرفود های متنوع و ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با ره آورد بیش از نیم دهه تجربه به یاد ماندنی دفتر خاطرات شما را تزیین می کند .

 

قسمت اول : کیفیت غذای مراسم و کیفیت پذیرایی است که حتما قبل از عقد قرارداد با موسسه خدمات مجالس و تشریفات مجالس عروسی خود از غذای موسسه تشریفات عروسی خود تست کنید .

 

قسمت دوم که خود شامل چندین مرحله می باشد . 

 

اول توجه به فصل زمان عروسی ، اگر مجالس عروسی در فصل تابستان و یا زمستان برگزار می شود حتما به سیستم گرمایش و سرمایش و در سالن عروسی و یا باغ عروسی خود توجه داشته باشید ، تا خاطره تشریفات عروسی شما خاطره ای زجرآور برای برای میهمانتان نباشد .

 

دوم اگر سالن عروسی شما و یا باغ انتخابی شما خارج از شهر بود بهتر است این مسافت طولانی نباشد تا هم عروس و داماد و هم میهمانان خسته نشوند .

سوم بعد از اینکه تعداد میهمانان خود را شمردید و به تشریفات عروسی خود اعلام کردید و مکان عروسی بر اساس تعداد میهمانان مشخص شد باید سیستم تهویه هوا ، سیستم گرمایش و سرمایش سالن عروسی و باغ عروسی ، سالن شام و مکانی مجزا برای مراسم عقد را چک کنید .

 

چهارم بهتر است سالن عروسی و یا باغ عروسی شما پارکینگ و یا محل مناسب برای پارک اتومبیل میهمانان شما وجود داشته باشد و همچنین از مجری تشریفات عروسی خود بخواهید برای پارکینگ شما از چند پارکبان استفاده کند .

 

پنجم انتخاب منوی غذا ، مدل میز و صندلی ، سرویس های پذیرایی ، چیدمان روی میزها و مدل گل های روی میز را انتخاب کنید .

 

ششم ازمجری  خدمات مجالس خود بخواهید در سالن عروسی و یا باغ عروسی شما یک میز مختص پدر و مادر عروس و داماد در نظر بگیرد که از تمامی میهمانان به جایگاه عروس وداماد نزدیک تر باشد .

 

هفتم انتخاب موزیک مناسب برای جشن شما با توجه به سلیقه عروس و داماد ، قسمتی که برای میهمانان شما بسیار مهم است موزیک جشن عروسی شماست که باعث سرگرم شدن میهمانان و شاد بودن آنها در مراسم عروسی می شود و باید برای انتخاب موزیک هزینه و وقت صرف کنید .

 

هشتم انتخاب خدمات جانبی تشریفات عروسی شماست که شامل دیزاین سالن ، آتش بازی ، شمع آرایی ، سفره خانه سنتی ، کندی بار و ...

 

نهم انتخاب میوه و شیرینی و آب میوه طبیعی ، چای و نسکافه و قهوه باتوجه به فصل مراسم عروسی و سلیقه عروس و داماد

 

دهم از بودن ژنراتور برق در سالن عروسی و یا باغ عروسی خود از طریق مجری تشریفات عروسی اطمینان پیدا کنید ، تا در صورت قطع احتمالی برق در سالن عروسی در شب مراسم عروسی برق جایگزین وجود داشته باشد .

 

قسمت سوم : تزیینات سالن عروسی و یا باغ عروسی خود را اعم از گل آرایی و سرویس های رو میزی و صندلی ها بهتر است با رنگ گل های دیگر و سرویس های انتخابی شما همخوانی داشته باشد ، استفاده از میزهای یادبود و اجسام تزیینی دیگر کالسکه ، طاق گل و ... زیبایی مراسم شما را دو چندان می کند ، در مراسم عروسی خود استفاده از شمع ها را فراموش نکنید .

قسمت چهارم به مجری تشریفات عروسی خود اطمینان داشته باشید .

خدمات مجالس و تشریفات مجالس روبان سرخ با بهره مندی از روش های طراحی روز دنیا و به کار گیری از نیروهای مجرب و متخصص به شما کمک می کند تا به ایده آل ترین مراسم خود برسید و از آن لذت ببرید .


  • ۹۵/۰۴/۳۰
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی