خدمات

طبقه بندی موضوعی

۱۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


اخیرا جزیره پرنس ادوارد کانادا به بقیه استان های این کشور که پرونده مهاجرت به کانادا را به روش ورود پیشتاز یا Express Entry پذیرش می کنند پیوست.

 ورود پیشتاز یا اکسپرس اینتری که از ژانویه سال جاری افتتاح شد یک سیستم جدید پذیرش پرونده مهاجرت کانادا است که به منظور مدیریت بررسی پرونده های متقاضیان طراحی شده است.

بطور خلاصه در سیستم ورود پیشتاز, به هر یک از متقاضیانی که اقدام به تشکیل پرونده کرده اند با توجه  به  شرایطشان امتیازی داده می شود.

حداکثر نمره قابل کسب ۱۲۰۰ امتیاز می باشد و اداره مهاجرت کانادا متقاضیان با نمره بالاتر را در گزینشی که هر چند ماه یکبار برگزار می شوند انتخاب کرده و به آنها مجوز درخواست برای ویزای اقامت دائم کانادا را ارایه می کند.

 مهمترین عوامل در کسب نمره بالا داشتن پیشنهاد کاری از کارفرمای کانادایی با ۶۰۰ امتیاز و داشتن نامه قبولی در یک روش استانی مانند روش تخصصی جزیره پرنس ادوارد با ۶۰۰ امتیاز می باشد.

بقیه موارد مانند تحصیلات, سابقه کار, نمره آیلتس و غیره نیز با هم تا سقف ۶۰۰ امتیاز دارند.

به تازگی اداره مهاجرت استان پرنس ادوارد خبر از پذیرش نیروی متخصص در شغلهای مورد نیاز استان از طریق ورود پیشتاز داده است.

اداره مهاجرت این استان اعلام کرده است که تمام متقاضیان مهاجرت به کانادا که واجد شرایط برای تشکیل پرونده در سیستم جدید ورود پیشتاز هستند میتوانند پس از تشکیل پرونده ورود پیشتاز در اداره مهاجرت فدرال برای استان پرنس ادوارد نیز درخواستنامه ارسال کنند.

البته این درخواست نامه اولیه فقط مرحله مقدماتی تشکیل پرونده مهاجرتی برای استان پرنس ادوارد می باشد و پرونده ای مفصل تر پس از گزینش اولیه توسط اداره مهاجرت پرنس ادوارد باید برای استان ارسال شود.  

استان پرنس ادوارد که متشکل از یک جزیره اصلی و چند جزیره کوچکتر است, کوچکترین استان کانادا محسوب می شود.

 هرچند کوچکترین در کانادا, مساحت این جزیره حدود ۸ برابر شهر تهران می باشد.

این استان که در شمال استان نوا اسکوشیا و در شرق استان کبک قرار گرفته است تابستان های ملایم و نسبتا گرمی با دمایی حدود ۲۵ تا ۳۰ درجه سانتیگراد در گرمترین روزهای آگوست و زمستان هایی با میانگین ۳- درجه سانتیگراد دارد.

خاک های بسیار حاصل خیز این استان انگلیسی زبان  صنعت کشاورزی را به محور اقتصادی این استان و شرایط مناسبی برای زندگی در کانادا  تبدیل کرده است


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰


 


امارات متحده عربی نزدیک‌ترین کشور همسایه به کشور عزیزمان ایران می‌باشد که دارای یکی از بالا‌ترین رونق‌های بازار در سراسر جهان است.


 این کشور که در چندین سال اخیر شاهد رشد بی‌سابقه در زمینه تجارت بین الملل بوده است می‌تواند به عنوان مقصد شما برای ثبت شرکت شناخته شود.


دبی شهری که یکی از سریع‌ترین رشد‌های اقتصادی در جهان را نمود می‌دهد و دارای بالا‌ترین استانداردهای زندگی می‌باشد محل ثبت بسیاری از شرکت‌های بزرگ منطقه‌ای است.


برای ثبت شرکت در مناطق آزاد امارات متحده عربی (نظیر راس الخیمه، جبل علی) به موارد زیر احتیاج است:

- نام شرکت شما

- نام کامل + محل تولد + تاریخ تولد، آدرس و ملیت تمامی «سهامداران»

- نام کامل + آدرس و ملیت «کارکنان» (در صورت وجود)

- اسکن پاسپورت (در صورتی که موجود نباشد می‌توان از ترجمه رسمی شناسنامه، کارت ملی و یا گواهینامه استفاده نمود)

- ترجمه رسمی از یک قبض رسمی برای تایید آدرس (مانند ترجمه رسمی قبض موبایل شما) که تاریخ آن بیشتر از ۳ ماه نگذشته باشد.

سرمایه

برای ثبت شرکت و یا  ثبت برند  در امارات (در مناطق آزاد) محدودیت سرمایه وجود ندارد، سرمایه می‌تواند از ۱ دلار تا بی‌‌نهایت باشد.

 
مناطق آزاد در امارات متحده عربی:




راس الخیمه، جبل علی، فرودگاه دوبی، شهر اینترنت دوبی، شهر مدیا دوبی، عجمان، شارجه

RAK، Jebel ALI (JAFZADubai AirPort (DAFZA)، Dubai Internet city (TECOM)، Dubai Media City (TECOM)، AJMAN، SHARJEH


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

کرایولیپولیز چیست؟


  

در کرایولیپولیز به ناحیه تحت درمان به عمق حداکثر 2cm گرما داده  می شود تا تری گلیسیرید ها ی موجود در بافت چربی به کریستال تبدیل شود.

 همین امر سبب می شود تا ماکروفاژ ها (گلبول های سفید) چربی ها را بعنوان جسم خارجی تلقی کرده و آن ها را بعنوان جسم خارجی هضم نمایند.

 

با چه درجه ای در کرایولیپولیز به نتایج بالا دست می یابیم؟( لاغری با کرایو لیپولیز)

 

بر خلاف تصور برخی از متخصصین زیبایی و پزشکان در کشور مان اتفاق کریستا له شدن تری گلیسیرید ها در دمای زیر 7+ اتفاق می افتد پس لزوما رسیدن دما به زیر صفر درجه منجر به نتایج بهتری نمی گردد.

در این خصوص با  مطاله سایت FDA (انجمن غذا و داروی آمریکا) و حدود 2000 مقاله نشر به زبان فرانسوی توسط متخصصین زیبایی فرانسوی و نتایج قبل و بعد از عمل کرایولیپولیز می توان به صحت ادعای  فوق الذکر دست یافت.

ضمن آنکه مراجعه به  مقالات دانشگاه جان هابکینز آمریکا بعنوان یکی از بهترین دانشگاه های علوم پزشکی جهان نیز گواه همین مدعاست.

  

مزایای روش کرایولیپولیز چیست؟

 1- در کرایولیپولیز تعداد سلول های چربی کم می شود نه حجم آنها!

2- با یک بار کرایولیپولیز بین 4 تا 12 سانتی متر سایز کم خواهیم کرد.

3- حتی در کبد های چرب با گرید پایین می توان کرایولیپولیز کرد.

4-کرایولیپولیز روشی بی خطر و بدون عارضه (در صورت استفاده از دستگا ه های کرایولیپولیز استاندارد ) می باشد.

 

 

معایب استفاده از روش کرایولیپولیز :

 

1- وقتی به عمق 2cm چربی ها ی زیر پوست از بین بروند شکم شل و آویزان خواهد شد.

مثال: خانمی در کلینک زیبایی پس از یک ماه  ونیم مراجعه نموده و ابراز داشت که شکمش شل تر شده و حتی احساس می نماید که بزرگتر شده است با سایز گیری معلوم شد که cm10 سایز کم نموده اما  به جهت شلی شکم در مانند شکم بزرگتر نشان داده می شد با سه جلسه اندرمولوگ به همراه استفاده از دستگاه RF ،u*100 وmcare ایشان cm5 دیگر سایز کم نموده و شلی شکم ایشان نیز برطرف گردید.

 

لذا با کاهش 15cm سایز دور شکم ایشان خوشحال از اتفاق افتاده از کلینیک زیبایی اینجانب خارج گردید.

 2- در صورت عدم یا استفاده کم از مشروبات الکلی و یا عدم کم خوابی پس از یک ماه و نیم نتایج و هزینه کرایولیپولیز را مشاهده می کنیم و در غیر اینصورت به مدت اثر طولانی تر خواهد بود.


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

طب سوزنی و لاغری


ریشه طب سوزنی و طب سوزنی لاغری  حداقل از 5هزار سال پیش با طب چینی آمیخته شده است و در سایر نقاط جهان به‌ عنوان بخشی از طب سنتی چین (TCM) یا طب شرقی شناخته می‌شود.


متخصصان ماهر طب شرقی بعد از گذراندن دوره‌های متفاوت طب چینی با طب سوزنی، گیاهان دارویی، ماساژ، درمان‌های حرکتی و تغذیه‌ای مانند تای‌چی و... آشنا می‌شوند.


طب سوزنی در غرب بیشتر به‌ عنوان روشی برای تسکین درد شناخته شده اما تاثیر آن در درمان بسیاری از ‌مشکلات  دیگر نیز ثابت شده است.

در سال 1979/1358 سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد، طب سوزنی - به تنهایی یا همزمان با داروهای فعلی- می‌تواند 104 عارضه را درمان کند.

این نوع درمان با مدیریت استرس، می‌تواند در پیشگیری از بروز عارضه‌های مختلف سلامت نقش عظیمی بازی کند.

به گفته متخصصان طب سوزنی، بسیاری از بیماری‌هایی که  با این روش درمان می‌شوند، به خاطر فشار روانی مزمنی است که سیستم‌های چندگانه بدن، شامل سیستم‌های ایمنی و غدد را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند.

درمان و  لاغری سریع  با طب سوزنی هیچ شباهتی به آمپول زدن ندارد!  

اما از آنجا که مدارک لازم مبنی بر تاثیر صد‌در‌صدی طب سوزنی بر چاقی وجود ندارد، اگر قصد کاهش وزن دارید، بد نیست بدانید که این روش به تنهایی نمی‌تواند کارساز باشد و بهتر است قبل از این کار با چند کارشناس طب مکمل در این خصوص مشورت کنید تا بهترین راه برای کاهش وزن و تغییر سبک زندگی خود را بیابید.

 

 

  این روش چطور عمل می‌کند؟


طب سنتی چین بر کیفیت انرژی یا قدرت زندگی در بدن تاکید دارد که متخصص طب سوزنی آن را «چی» می‌خواند و به سلامت ما اشاره دارد.

در واقع «چی» در طول مسیرهای انرژی بدن که «کانال‌های انرژی» خوانده می‌شود، منتشر شده و بسیاری از آن به اعضای خاصی مرتبط است.

وقتی «چی» مسدود شده و نمی ‌تواند آزادانه منتشر شود و در بدن گسترش یابد، بیماری در نقطه‌ای از بدن بروز می‌کند.

برای متعادل‌ سازی مجدد جریان انرژی و بازگشت سلامت به بدن، متخصص طب سوزنی سوزن‌ها را به نقاط خاصی از بدن فرو می‌کند؛

تعداد این نقاط خاص در بدن در نهایت به 360 نقطه می‌رسد!

 

 

 آیا این روش به فرد صدمه می‌زند؟


طب سوزنی اصولا باید بدون درد باشد؛

مگر افراد بسیار حساس که بسته به میزان حساسیت‌شان و مکانی که سوزن در آن فرو می‌رود، سوزش خفیفی را احساس خواهند کرد.

وقتی سوزن‌ها سر جای‌شان قرار می‌گیرند، کاملا طبیعی است که احساس سوزش یا خارش جزئی، بی‌حسی و کرختی، گرما یا فشار ملایم احساس شود.

اگر این احساس‌ها شدت بگیرند یا احساس ناراحتی در فرد ایجاد کند، باید متخصص طب سوزنی را در جریان بگذارید تا سوزن‌ها را بازنگری کند.


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

هتل های بدروم


 

هتل های بدروم در جای جای شهر به چشم می خورند و به دلایل توریستی اهمیت زیادی دارد .

اما اغلب این هتل ها که مطابق با استانداردها و تکنولوژی روز دنیا طراحی شده اند ، درحاشیه دریا و در سواحل دریای مدیترانه قرار داشته و برخی هم در مرکز شهر واقع شده اند .

هتل ها در تور بدروم از نظر کیفی در سطح بالایی قرار دارند .

 این هتل ها که شامل هتل های سه ، چهار ، پنج و پنج ستاره تاپ می باشند ، دارای امکانات تفریحی ، رفاهی و ورزشی متعدد ، سرویس آل و یوآل بوده و به بهترین شکل ممکن از میهمانان تور بدروم پذیرایی می کنند 

 

رستوران های بدروم

 

رستوران های بدروم و غذاهای آن به نحوی معرف فرهنگ مردم بوده و ریشه در تاریخ آن دارد .

وقتی از تور بدروم برای بازدید این شهر توریستی استفاده می کنید خوب است که سری به رستورانهای این منطقه بزنید .

 طبخ غذاهای اصیل ترکی و طعم و مزه دلچسب این غذاها مطمئنا برای هر مسافری خوشایند خواهد بود .

البته علاوه بر غذاهای ترکی  مشابه تور آنتالیا ، خوراک های دریایی و بین المللی نیز در رستوران های آن طبخ می گردد اما غذاهای دریایی طرفداران زیادی داشته و بیشتر پخته می شود . 

در این جا به گزیده ای از رستوران های تاپ شهر اشاره می کنیم : رستوران مارینا یاچ کلاب ، رستوران آکواریوم ، کافه داکی رستوران ، رستوران کوکادن ، ارنلر سفراسی رستوران و ......

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰


 

در جراحی لیپوماتیک به جهت اینکه نوع بی حسی که در این روش استفاده می از لیدوکایین  استفاده می شود و متابولیسم ان در کبد و با انزیم p 450 صورت می گیرد.

 

لذا قبل از لیپوماتیک لیپوساکشن  یک سری داروهایی از حدود 14 روز قبل نباید مصرف شوند  در ذیل تا حدودی از این داروها نام می بریم.

 

امیودارون

سایمتیدین

سیپروفلوکساسین

فلوکستین

فلوکونازول

مترونیدازول

ریتوناویر

کوتریموکسازول

پاروکستین

کینیدین

کلاریترومایسین

اریترومایسین

کتوکونازول

وراپامیل

سرترالین

تیروکسینها

دیلتیازم

نیفدیپین

متوپرولول

تتراسیکلین

دانازول

فلوکستین

پنتوکسیفیلین

الپرازولام

اترووستاتین

سیموستاتین

لذا داروهایی که متابولیسم ان ها در کبد و توسط این انزیم مهم صورت می گیرد باید قطع مصرف شوند تا از تجمع لیدوکایین در بدن جلوگیری و از بروز عوارض جانبی مسمومیت با لیدوکایین که تا 36 ساعت بعد جلوگیری شود تا این جراحی چاقی تکمیل و موفقیت آمیز باشد .

 

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰


معماری این هتل که به سبک آمستردام قرن 16 میلادی طراحی شده و انواع امکانات رفاهی را دارد، در راستای ساحل خصوصی در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است.

در اینجا با غذاهای طبخ شده در طی نمایش، غذاهای اورگانیک هلندی و غذاهای اصیل عثمانی از شما پذیرایی خواهد شد.

نمایش های روزانه ی انیمیشن و سرگرمی های عصرانه در محیط اطراف استخر 5000 متر مربعی هتل برگزار خواهند شد.

در تور آنتالیا و در این هتل کودکان می توانند از استخر کم عمق، سرسره های آبی و مینی کلوپ مخصوص خود استفاده کنند.

این ریزورت دارای فضایی مانند مقبره می باشد و حالتی شرقی دارد. حمام سنتی ترکیه ای به همراه اتاق های ماساژ و سالن ورزشی ازجمله امکانات آن می باشند.

مهمانان می توانند انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی را سفارش دهند.

صبحانه به صورت بوفه و با غذاهای سنتی ترکیه ای سرو می شود.

یک کافی شاپ، کافه ی مجاور استخر و کافه ی ساحلی نیز دارد.

اتاق های این هتل منظره ای رو به خلیج زیبای آنتالیا و کوهستان تائوروس دارد.

مبلمانی مدرن با نقاشی های فنلاندی داخل اتاق ها را مزیین نموده اند.

از این هتل پیاده در عرض 5 دقیقه می توانید به مرکز شهر کمر برسید.

فرودگاه آنتالیا نیز 45 کیلومتر با اینجا فاصله دارد.

هتل اورنج کانتی دارای 512 اتاق و سوییت می باشد که تمامی اتاق ها در ساختمان اصلی ( که در عکس ها چندین ساختمان به هم چسبیده به نظر می رسند) و تمامی سوییت ها در خانه های ویلایی و در روبروی اتاق های اصلی قرار گرفته اند.

 استخر مجموعه بیش از 5000 متر مربع وسعت دارد

هتل اورنج کانتی یک هتل لوکس 5 ستاره در تفریحگاه کمر و در فاصله یکساعتی فرودگاه آنتالیا می باشد.

هتل دارای ساحل اختصاصی، استخر، حمام ترکی، سونا، جاکوزی،‌ماساژ و بسیار امکانات رفاهی دیگر می باشد.

هتل با بهره گیری از معماری آمستردام و دهکده ماهیگیری ولندام،‌ در ساحل کمر، یکی از بهترین مناطق تفریحی آنتالیا با مناظر دریای آبی مدیترانه و سواحل ماسه ایی، واقع گردیده است.

کودکان نیز می توانند با استفاده از کلوپ کودکان و تفریحات مخصوص آنها اوقات لذت بخشی را سپری کنند.

هتل دارای چندین رستوران با غذاهای ترکی،‌ایتالیایی، دریایی و هلندی می باشد.

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰


 ترموتراپی در رادیوفرکانسی  به 2 صورت انجام می گیرد:

 در  رادیوفرکانسی و روش سطحی از تجهیزاتی مانند چراغ مادون قرمز،(IR) حمام پارافین و کیسه آب گرم (Hot pack) استفاده می شود.

 عمق نفوذ حرارت در این روش حدود یک سانتیمتر است.

در روش عمقی از تجهیزاتی چون اولتراسوند، دیا ترمی و مایکروویو استفاده می شود.

 این تجهیزات خود گرما تولید نمی کنند بلکه موجب تولید گرما در بافت های عمقی بدن می شوند مکانیسم عمل سیستم های RF_TIGHTENING نیز مانند سیستم های ترموتراپی عمقی است.

اگر موضعی از بدن تحت ترمو تراپی سطحی یا عمقی (حرارت 37 ال ی44 درجه سانتیگراد) قرار می گیرد موجب:

1. افزایش متا بولیسم(سوخت وساز بافتی)

 2. افزایش Microcirculation (گردش خون مویرگی)

 3. ولیپولیز چربی ها و وارد شدن آنها به چرخه سوخت وساز خواهد شد.

این اثرات نتایج زیر را در موضع درمان به بار می آورند:

 1. افزایش خون رسانی به سلول ها

 2. بهبود در ناژ لنفی

 3. پاکسازی و حرکت سموم و مواد زائد از موضع

 4. افزایش سوخت و ساز کلاژن

 5. افزایش تونیستی و الاستیستی عضلات موضع و لاغری موضعی .


RF_Tightening وسیله ای است که امواج رادیویی را با فرکانس بالا تولید و از بافتهای بذن عبور داده و موجب تولید حرارت عمقی به میزان 38 الی 44 درجه سانتیگراد در آنها می شود.

سیستم های RF_Tightening نیز مانند RFهای بکار رفته در جراحی دارای 2 نوع الکترود(2 قطبی Bipolar) و (تک قطبی Monopolar) هستند، با این تفاوت که جریان را به سطح بزرگتری از بدن اعمال می کنند.

و حرارت در یک نقطه متمرکز نمی شود بلکه در یک منطقه پخش می گردد.

در استفاده از پروب بای پلار نیازی به اتصال به الکترود منفی نیست بهمین دلیل امواج فقط در موضع تماس جریان میابند و عمق نفوذ امواج کم، سطحی و در حد بافت درم و زیر درم بوده اند وترموتراپی بصورت سطحی انجام می گیرد.

در استفاده از پروب مونو پلار، اتصال الکترود منفی الزامی است، بنابراین امواج در کل بدن جریان میابد و عمق نفوذ امواج بیشتر و در حد بافت های چربی است و لذا ترموتراپی عمقی انجام می گیرد.

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰


مطابق با استاندارد سازمان بهداشت جهانی میزان کاهش وزن مجاز حداکثر 4 کیلوگرم در ماه می‌باشد بر این اساس هرچه میزان کاهش وزن کمتر و در مدت طولانی‌تری صورت پذیرد احتمال برگشت پذیری آن کمتر خواهد بود.

در برخی شرایط ویژه مانند بارداری، شیردهی، دوران کودکیو بلوغ بدلیل افزایش نیازهای بدن به انرژی و مواد مغذی استفاده از رژیم کاهش وزن مجاز نمی‌باشد.

در برخی شرایط ویژه مانند بارداری، شیردهی، دوران کودکی این برنامه غذایی مطابق با مشخصات و ویژگی های هر فرد مانند سن، قد، وزن، میزان فعالیت روزانه، ورزش، میزان کاهش وزن درخواستی ،‌شاخص توده بدنی، جثه و ... بصورت اختصاصی تنظیم  و احتیاج به جراحی چاقی نباشد ، گردیده است. 

- به مقادیر مواد غذایی توصیه شده در هر وعده غذایی توجه نموده و فقط به همان میزان مصرف نمایید.

 زیرا این مقادیر بر اساس کالری مورد نیاز شما برای کاهش وزن در نظر گرفته شده است، با رعایت مقادیر توصیه شده شما می‌توانید به وزن مطلوب خود برسید.

- با استفاده از این رژیم شما نیازی به تهیه غذاهای رژیمی و مجزا از افراد خانواده ندارید بلکه می‌توانید مقادیر در نظر گرفته شده در هر وعده را با توجه به لیست جانشینی جایگزین نموده و مصرف نمایید.

- همه غذاهایی که در یک فهرست جانشینی قرار دارند از نظر میزان انرژی و برخی مواد مغذی با هم یکسان می‌باشند.

 بنابراین هر ماده غذایی را می‌توان با ماده غذایی دیگری با توجه به مقادیر تعیین شده برای یک واحد آن را در یک فهرست جایگزین نمود.

- بر اساس انرژی مورد نیاز روزانه شما در هر وعده، تعداد واحد غذایی از هر گروه غذایی محاسبه و تنظیم شده است شما می‌توانید با مراجعه به لیست جانشینی مواد غذایی دلخواه خود را با توجه به مقدار تعیین شده برای یک واحد آن را انتخاب نمائید.

- یکی از مهمترین عوامل موثر در رسیدن به وزن مطلوب و حفظ سلامتی به همراه استفاده از یک برنامه صحیح تغذیه‌ای رفع عادات بد غذایی می‌باشد.

-    با توجه به اینکه اضافه یا کمبود وزن می‌تواند تحت تاثیر علل متفاوتی مانند عوامل ژنتیک، برخی بیماری‌ها، عادات بد غذایی، میزان فعالیت بدنی، استرس‌ها‌و فشارهای روحی  و... باشند با مراجعه مستمر به کارشناس تغذیه و یا پزشک معالج خود و پیروی از یک رژیم غذایی صحیح علمی میزان کاهش و افزایش وزن خود را کنترل نموده؛

به وزن مطلوب رسیده و وزن خود را ثابت نگه دارید و لاغری شکم داشته باشد.

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰




سرویس :All Inclusive ( شامل : صبحانه ، نهار ، شام ، سلف سرویس ، صبحانه  دیر هنگام ، پذیرایی های طول روز ، و کلیه نوشیدنی ها : چای قهوه ، نسکافه ، نوشابه ، آبمیوه ) که  در تمام ساعات شب و روز از این امکانات رایگان در تور قبرس شمالی  استفاده خواهید کرد .


موقعیت محلی : این هتل تا ماگوسا 25 کیلومتر فاصله دارد و تا فرودگاه 75 کیلومتر فاصله دارد . تا لف کوشا 90کیلومتر فاصله دارد و تا گیرنه 25 کیلومتر فاصله دارد.


 


مشخصات اتاق ها :


این هتل دارای 150 اتاق است و دارای اتاق استاندارد و سوئیت است .


تمام اتاق ها دارای خط تلفن مستقیم ، تلویزیون ‌ ، رادیو ، سیستم تهویه مطبوع ، گاو صندوق ، توالت ، حمام ، وان ،مینی بار ، سرویس 24 ساعته ، سشوار ، کولر و برق 220 ولت می باشد .


تهویه هوای اتاق : دارای بهترین سیستم تهویه هوای مطبوع می باشد . این سیستم به طور اتوماتیک درجه هوای اتاق را تنظیم می کند.


 


رزرواسیون :


کارمندان ما در تمام 24 ساعت در خدمت شما مهمانان عزیز هستند


این هتل دارای خدمات پستی و فکس و تلفن و اینترنت میباشد


* ساعت ورود به اتاقcheck in 14:00


* ساعت تحویل اتاق check out 12:00


 


گاو صندوق :


لطفآ برای محافظت از دارای های خود از گاو صندوق داخل اتاق استفاده فرمائید.


شما می توانید از راهنمایی که در روی درب گاو صندوق قرار دارد استفاده فرمائید (‌از قفل 4 رقمی استفاده فرمائید . اول کد 4 رقمی را وارد کنید بعد # را فشار دهید .


 درب گاوصندوق قفل شد . برای باز کردن فقط کد را وارد کنید ) .


 


* وسائل خود را در فضای آزاد رها نکنید .


* لطفآ از وسائل و اشیایی قیمتی خود محافظت کنید


* مدیریت هتل در قبال وسائل شما هیچ مسئولیتی را بر عهده نمی گیرد


 


رستوران :‌ این هتل دارای رستوران های متنوع است


1.آگورا :


صبحانه: 7 تا 10:30


ناهار : 12:30 تا 14:30


شام : 7:00 تا 9:30


 


2. آلاکارد:


ظرفیت 400 نفر


 


3.المپیوس


 


استخر ها:


 


1.استخر آرتمیس:


100 مترمربع مساحت دارد.


 


2. استخر افس(پارک آبی):


480 مترمربع مساحت دارد.


 


3. استخر آگورا:


1250 مترمربع مساحت دارد.


4.استخر بچه


5.جکوزی:


15مترمربع مساحت دارد.


 


فعالیت های روزانه :


 


والیبال ساحلی ،‌تنیس ، بدنسازی ، ورزش های آبی ، ‌ژیمناستیک ،ایروبیک....


 


سرگرمی کودکان :


قسمتی از هتل اختصاص داده شده به کودکان اختصاص داده شده است که در تمام سال آماده اجرای برنامه ها و بازی های شاد است


 


ما می خواهیم هرچه بیشتر از تعطیلات خود لذت ببرید برای این مرکز نگهداری از خردسالان شما را داریم و شما با پرداخت اضافه شارژ می توانید از خدمات استفاده کنید .


 


امکانات هتل :


این هتل دارای رستوران ، پارک آبی ، پارکینگ ، دکتر ، استخر بزرگسالان و کودکان ، سالن ورزشی و بدنسازی ، والیبال ساحلی،‌ خشکشویی ، اجاره ماشین ، فروشگاه ، شوهای ورزشی آمفی تئاتر ، پارک بازی بچه ها ، سونا ، جکوزی ،‌حمام ترکی ، ماساژ می باشد


 


  • mina afshar