خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

کرایولیپولیز چیست؟


  

در کرایولیپولیز به ناحیه تحت درمان به عمق حداکثر 2cm گرما داده  می شود تا تری گلیسیرید ها ی موجود در بافت چربی به کریستال تبدیل شود.

 همین امر سبب می شود تا ماکروفاژ ها (گلبول های سفید) چربی ها را بعنوان جسم خارجی تلقی کرده و آن ها را بعنوان جسم خارجی هضم نمایند.

 

با چه درجه ای در کرایولیپولیز به نتایج بالا دست می یابیم؟( لاغری با کرایو لیپولیز)

 

بر خلاف تصور برخی از متخصصین زیبایی و پزشکان در کشور مان اتفاق کریستا له شدن تری گلیسیرید ها در دمای زیر 7+ اتفاق می افتد پس لزوما رسیدن دما به زیر صفر درجه منجر به نتایج بهتری نمی گردد.

در این خصوص با  مطاله سایت FDA (انجمن غذا و داروی آمریکا) و حدود 2000 مقاله نشر به زبان فرانسوی توسط متخصصین زیبایی فرانسوی و نتایج قبل و بعد از عمل کرایولیپولیز می توان به صحت ادعای  فوق الذکر دست یافت.

ضمن آنکه مراجعه به  مقالات دانشگاه جان هابکینز آمریکا بعنوان یکی از بهترین دانشگاه های علوم پزشکی جهان نیز گواه همین مدعاست.

  

مزایای روش کرایولیپولیز چیست؟

 1- در کرایولیپولیز تعداد سلول های چربی کم می شود نه حجم آنها!

2- با یک بار کرایولیپولیز بین 4 تا 12 سانتی متر سایز کم خواهیم کرد.

3- حتی در کبد های چرب با گرید پایین می توان کرایولیپولیز کرد.

4-کرایولیپولیز روشی بی خطر و بدون عارضه (در صورت استفاده از دستگا ه های کرایولیپولیز استاندارد ) می باشد.

 

 

معایب استفاده از روش کرایولیپولیز :

 

1- وقتی به عمق 2cm چربی ها ی زیر پوست از بین بروند شکم شل و آویزان خواهد شد.

مثال: خانمی در کلینک زیبایی پس از یک ماه  ونیم مراجعه نموده و ابراز داشت که شکمش شل تر شده و حتی احساس می نماید که بزرگتر شده است با سایز گیری معلوم شد که cm10 سایز کم نموده اما  به جهت شلی شکم در مانند شکم بزرگتر نشان داده می شد با سه جلسه اندرمولوگ به همراه استفاده از دستگاه RF ،u*100 وmcare ایشان cm5 دیگر سایز کم نموده و شلی شکم ایشان نیز برطرف گردید.

 

لذا با کاهش 15cm سایز دور شکم ایشان خوشحال از اتفاق افتاده از کلینیک زیبایی اینجانب خارج گردید.

 2- در صورت عدم یا استفاده کم از مشروبات الکلی و یا عدم کم خوابی پس از یک ماه و نیم نتایج و هزینه کرایولیپولیز را مشاهده می کنیم و در غیر اینصورت به مدت اثر طولانی تر خواهد بود.


  • ۹۴/۰۱/۳۱
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی