خدمات

طبقه بندی موضوعی

۵۲ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

 

متقاضیانی که در زمینه کشاورزی تجربه دارند می توانند از طریق این روش جهت مهاجرت به کانادا و استان مانیتوبا اقدام نمایند.

 برای اقدام متقاضی باید دارای شرایط زیر باشد:

 

##دارای حداقل سرمایه خالص ۳۵۰٫۰۰۰ $ کانادا باشد.

 

##دارای حداقل ۳ سال سابقه مالکیت و یا اداره زمین کشاورزی باشد.

 

##نشان دهد که دارای توانایی و دانش کشاورزی می باشد.

 

##قبل از مصاحبه از استان مانیتوبا دیدن کند و شرایط این استان را بر اساس طرح تجاری خود بررسی نماید.

 

 

روش ارزیابی الویت مانیتوبا

 

 

این  در مهاجرت به کانادا و مانیتوبا بخش شامل زیر مجموعه می باشد:

 

 

روش کارفرمایی مانیتوبا:

 

متقاضی باید قصد اقامت دائم در مانیتوبا را داشته، به مدت ۶ ماه از طریق ویزای کار در استان مانیتوبا مشغول به کار بوده و یک پیشنهاد کار دائم از طرف کارفرمایی در مانیتوبا داشته باشد.

 

همچنین کارفرما باید شرایط زیر را دارا باشد:

 

##کارفرما باید ثابت کند که نتوانسته یک شهروند کانادایی را برای این شغل پیدا کند.

##کارفرما نیاز به کارمندی دائم و تمام وقت داشته باشد.

##کارفرما معادل حقوق منطقه ای را به کارمند پرداخت نماید.

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

 

آیا نیازی هست که من نقشه کار تجاری وهدف از سرمایه گذاری آینده ام در آمریکا را برای اداره مهاجرت آمریکا فراهم نمایم؟

 

خیر.

اگرچه داشتن یک نقشه تجاری یک قسمت مهمی از دادخواست ویزای E2 می باشد، برای یک شرکت جدید، مشخص نمودن اینکه شما در آینده قصد دارید مقدار مشخصی پول سرمایه گذاری نمایید، کافی نمی باشد.

با توجه به قوانین تنظیمی قابل اجرا، بودجه های غیرمتعهد کافی محسوب نمی شوند حتی اگر شما ثابت نمایید که این میزان سرمایه (بودجه) در حساب بانکی موجود می باشد.

 

 به منظور اینکه بتوان با استانداردهای ویزای E2 و مهاجرت به آمریکا  مطابقت نمود، سرمایه ها می بایستی به صورت غیرقابل برداشت به این شرکت جدید اختصاص یابند.

 

 

چگونه می توانم به صورت غیرقابل برداشت مقدار قابل توجهی پول در یک شرکت در آمریکا سرمایه گذاری نمایم در حالی که مطمین نیستم که به من ویزای مورد نیاز برای ورود و اداره این تجارت را خواهند داد؟

 

 

قوانین به صورت مشخص بیان می دارند که قرار دادن وجوهی در یک حساب امانی ( نوعی حساب که شخص سوم نگه دارنده آن در آمریکا است) قابل قبول در نظر گرفته خواهند شد.

 

 بنابراین این روش کمک خواهد نمود که آن شخص بتواند مقدار سرمایه خود را در این حساب امانی بگذارد که به صورت غیر قابل برداشت به یک هدف ویژه ای  اختصاص داده خواهد شد.

 

 مانند خرید فضای  یک دفتر اداری یا یک مغازه، تا زمانی که احتمال دریافت ویزای E2  قابل قبول گردد.

 

 این مکانیسم قانونی این امکان را فراهم می آورد که سرمایه گذار بتواند بودجه (وجهی) اختصاصی که غیرقابل برداشت است را نشان دهد.

 در حالی که پول شخص سرمایه گذار برای مهاجرت به آمریکا محفوظ می ماند  در حالی که ویزایی را به دست نیاورده است  و همچنین آن وجوه به او بازگردانیده خواهد شد چرا که در قابل قبول شدن این احتمال موفق نشده اند.


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 


علاقه بازدیدکننده به محصولاتی که به نمایش گذاشته می شود طی چند سال گذشته افزایش یافته است بنابراین اهمیت آن در به یادماندنی شدن غرفه افزایش می یابد.

 

 این امر دو معنا دارد:


(1)
تقاضای بازار همیشه فاکتور کلیدی در جلب توجه برای هر شرکتی محسوب می شود

(بازدیدکنندگان به دلایل خاص از نمایشگاه دیدن می کنند و نه به خاطر تماشای ویترینها) و

 

(2) شرکتها باید قبل از نمایشگاه آگاهی از محصول/شناخت براند را ایجاد کنند تا حداکثر علاقه به محصولات نمایشی خود را ایجاد نمایند.


علاقه به محصول تابع ماهیت مخاطب نمایشگاه و نوع و تجهیزات نمایشگاهی است که شرکت در آن حضور می یابد. بنابراین فاکتوری است که غرفه دار نمی تواند کاملا کنترلش کند


نمایش محصول


پرزنتیش

 

 

فاکتور بعدی در ماندگاری غرفه در ذهن نمایشاتی است که در غرفه انجام می شود (43%) و پرزنتیشن ها (26).

 

این تحقیق توصیه می کند که این نمایشات تا حد ممکن به صورت مکرر انجام شوند تا عرضه و معرفی به حداکثر برسد.

 

مثلا اگر یک پرزنتیشن چهار بار در ساعت ارایه شود تاثیرگذاری آن چهار برابر نمایشی است که تنها هر یک ساعت انجام می شود.


نمایشات محصول هنگامی ارایه می شوند که بیش از پنج یا شش نفر برای دیدن و شنیدن حضور دارند. در یک پرزنتیشن غیررسمی کمتر از 5 نفر حضور دارند.

 هر چند این نمایشات ترافیک چندانی در غرفه ایجاد نمی کنند اما به کارکنان غرفه این امکان را می دهد تا با مشتریان احتمالی صحبت کنند و از این رو به مرحله فروش برسند.


معرفی محصول الزاما و به تنهایی ماندگاری در ذهن را ایجاد نمی کند اما می تواند آگاهی و شناخت شرکت و علاقه به محصول را در محل ایجاد می کند و

 بنابراین روشنگر الزامات نقشه غرفه ای و غرفه سازی است که می تواند از هر یک از عوامل به شیوه ای منسجم بهره برداری کند.

 قدرت نمایشات و پرزنتیشن های محصول برای ماندگاری در ذهن اثبات کننده این مطلب است که تاثیر کلی نمایش فعال بسیار بیشتر از نمایش ایستا است.

 

بار دیگر هزینه تهیه و اجرا پرزنتیشن یا نمایشات باید در مقابل ROI بالقوه سنجیده شود


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

 (Endeavour International Postgraduate Research Scholarship)یکی از انواع بورسیه های دولتی و بسیار رقابتی در استرالیا می باشد.

این بورسیه معمولا به دانشجویان خارجی و متقاضیان مهاجرت به استرالیا اختصاص داده می شود.

 

هزینه های پرداختی توسط این بورسیه، شامل  شهریه دانشگاه به طور کامل و نیز پرداخت هزینه بیمه دانشجویی است.

 

(Melbourne International Fee Remission Scholarship )این بورسیه توسط دانشگاه داده می شود.

هزینه پرداختی توسط این بورسیه کل شهریه دانشگاه می باشد.

 

(Melbourne International Research Scholarship )این بورسیه به هردوی دانشجویان خارجی و بومی اختصاص داده می شود.

 

همانطور که مشاهده فرمودید اخذ بورسیه در کشور استرالیا کار ساده ای نیست و کاملا رقابتی است.

 افرادی که تمایل دارند از بورسیه در کشور  و مهاجرت به استرالیا استفاده نمایند باید از شرایط بسیار ویژه برخوردار باشند و خود را برای شرکت در یک رقابت بسیار سخت آماده کنند.

 

 

اما ما راه های دیگری را به شما ارائه می دهیم که در همه مقاطع بتوانید از تحصیل رایگان برخوردار باشید. یکی از پیشنهادات ما، اخذ ویزای تحصیلی در کشور اتریش و یا آلمان می باشد.

 

به طور مثال شما عزیزان می توانید بدون داشتن مدرک زبان در تمامی مقاطع در کشور اتریش از تحصیلات رایگان برخوردار شوید و یک موضوع بسیار مهمی که در کشور اتریش مدنظر گرفته می شود این است که افرادی که در کشور اتریش فارغ التحصیل میشوند می توانند به راحتی با اخذ کارت قرمز- سفید- قرمز در این کشور مشغول به کار شوند.

به طور مثال اگر شما مقطع لیسانس را در کشور اتریش به پایان برسانید می توانید بدون اینک نگران برگشت یا ادامه تحصیل باشید این کارت را اخذ نمایید و به دنبال کار مدنظر خود باشید.


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

 

اگر بخواهیم علل پیشرفت و توسعه این منطقه از ترکیه را بشماریم باید از احساس، وطن دوستی، زبان، تامل، دین، نوع زندگی و ارتباط ناگسستنی هر یک از این موارد نوشته شده و یا ننوشته را به خوبی آنالیز کنیم.

 

 امروزه دنیا با سرعت هر چه تمامتر به سمت جهانی شد می رود.

 

 در سال ۱۹۵۷ با تحقیقات پر ارزش پرفسور دکتر کیلیچ کوْکتن در مورد شهر آلانیا و تاریخ آن بسیاری از نقاط تاریک این منطقه با پرتویی درخشان شد.

 

طی این تحقیقات در اسناد علمی و تاریخی از هزاره ۱۳ بدست آمد که مشخص شد شهر آلانیا از التصاق فرهنگها و مدنیتهای مختلفی تا به امروز رشد کرده و رسیده است.

 

طی تاریخ قبل و بعد از میلاد شهر آلانیا و تور آنتالیا همواره به عنوان یک شهر ساحلی زیبا و استراتژیک مورد توجه حکمرانان و نام وران بوده است.

کشتی ها و شهرها یک به یک غرق و نابود شده و از بین رفته اند ولی شهر آلانیا این گوهر زیبا و بکر هنوز پابرجاست.

 

در سواحل شهر آلانیا و حومه در بسیاری از تپه های باستانی بر طبق یافته های آرکولوژیک و علمی آثار بجامانده از تمدنهای مختلف و تاریخی آنتیک کشف شده است.

 تعدادی از نامهای این شهرها و مناطق آنتیک شهر و تور آلانیا عبارتند از: پیساریسوس در روستای کارابوُیونزالار (Pisarissos)، آثار کشف شده در روستای کایباشی، ماراسوس (Marassos) در دمیرتاش، آثار کشف شده در منطقه کوش یواسی(Kuşyuvası)، هیکل هراکس در منطقه چاملیجا یا کیللی (Kıllı) و هزاران هزار شهر و منطقه آنتیک دیگر.

 

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

 

همه سیستم های کاویتاسیون ( cavitation ) معمولا دارای تعداد زیادی برنامه های از پیش تعیین شده در نرم افزار خود هستند که می تواند توسط کاربران استفاده شود.

همچنین همه آن ها دارای کتابچه راهنمای ویژه ای برای تنظیم پارامترها به ازای درمان های مختلف مانند لیپوماتیک  اند که لازم است حتما توسط کاربر مطالعه شده و رعایت شود. پروتکل کلی درمان به شرح زیر است.

 

قبل از درمان

 

بررسی و معاینه بیمار و تعیین دقیق مشکلات  و نواحی درمان.

 

تکمیل پرونده پزشکی بیمار شامل تاریخچه مشکلات، بیماری های زمینه ای، کنتراندیکاسیون ها، داروهای مصرفی احتمالی و غیره و نیز انجام آزمایشات مقتضی در صورت نیاز.

 

در صورت بالا بودن چربی خون بیمار، شروع درمان  لازم قبل از شروع درمان با کویتیشن .

 

تعیین BMI. ثبت وزن، تعیین دور کمر و دیگر مشخصات فیزیکی.

 

گرفتن عکس از شرایط قبل از درمان ( در صورت رضایت بیمار ).

 

تنظیم برنامه درمانی و ارائه توضیح کامل به بیمار در خصوص وضعیت مشکلات، روش درمان و عوارض احتمالی، تعداد جلسات مورد نیاز و انتظارات احتمالی از درمان.

 

حین درمان

 

انجام درناژ لنفی در صورت لزوم

 

پاک کردن موضع درمان و مارکه کردن آن

 

تراشیدن موها در صورت زیاد بودن آن ها و مالیدن ژل در موضع

 

تنظیم پارامترها بر اساس کتابچه و جداول پیشنهادی سازنده یا انتخاب درمان های از پیش تعریف شده سازنده

 

قرار دادن پروب روی موضع و شروع درمان

 

بعد از درمان

 

انجام درناژ لنفی بلافاصله بعد از درمان

 

توضیح عوارض احتمالی، تجویز داروهای مقتضی و توصیه مراقبت های لازم نظیر:

رعایت رژیم غذایی از جمله کاهش مصرف نمک و چربی و مصرف خوراکی های کاهنده التهاب مانند آناناس، مصرف آب فراوان، ورزش و ...

 

تهیه عکس (در صورت رضایت بیمار)

 

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

 

 مهمترین خبری که برای افراد متاهل چندان خوشایند نیست و 17 جون به صورت رسمی در وب سایت اداره مهاجرت قرارگرفته است افزایش ناگهانی و بسیار زیاد application fee ویزاهای کلاس مختلف برای متقاضیانی است که افراد وابسته مانند همسر و یا فرزند در پرونده های مهاجرتی خود دارند.

طی این تغییرات در اکثر ویزاها از جمله ویزاهای تخصصی ، سرمایه گذاری ، دانشجویی ، والدین و حتی ویزاهای موقت کاری از جمله 457 ازابتدای جولای 2013 برای خانواده های 2 نفره 50 درصد و برای خانواده های 3 نفره 75 درصد و به همین ترتیب برای هر تعداد اضافی 25 درصد به مبالغ application fee قبلی همان ویزا اضافه خواهد شد.

 به عنوان نمونه برای ویزاهای کلاس 189،190 و 489 که ویزاهای تخصصی بوده و اکثر ایرانیان متقاضی این ویزا هستند از ابتدای جولای برای یک خانواده 3 نفره بجای مبلغ 3060 دلار فعلی بایستی 5355 دلار برای لاچ پرونده پرداخت نماید.

متاسفانه این افزایش بسیار زیاد و در نوع خود بی سابقه بوده و شاید از مهمترین دلیل این کار وضعیت کسری بودجه دولت استرالیا باشد.این افزایش به خصوص برای ما ایرانیان محسوس خواهد بود.

البته سازمان مهاجرت در توجیه این خبر ناگهانی اعلام کرده است که تغییراتی در سیستم های خود در جهت بهبود روند کار ارزیابی و همینطور سایت رسمی این اداره و نحوه اپلای کردن برای ویزاهای گوناگون به وجود خواهد آورد که منجر به سهولت استفاده و سرعت بیشتری برای متقاضیان خواهد بود.

 

تغییرات جدید در استرالیا 

 

 سازمان مهاجرت به استرالیا طبق روال هر سال ، هزینه های اخذ ویزا را در july 2015  افزایش داد که افزایش هزینه ها شامل ویزاهای 189-190 -489 می باشد

 

هزینه های جدید ویزا به شرح زیر می باشد :

 

هزینه ویزا برای نفر اصلی پرونده 3600 دلار استرالیا

 

هزینه ویزا برای نفر همراه 1800 دلار استرالیا

 

هزینه ویزا برای افارد زیر 18 سال 900دلار استرالیا می باشد .

 

هم چنین اداره مهاجرت نام خود را به اداره مهاجرت به استرالیا  و کنترل مرزها تغییر داد و همچنین آدرس وب سایت و تمامی ایمیلهای سازمان نیز تغییر کرده است .


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

 استفاده از موسسه های تشریفات و خدمات مجالس ، تقریبا از سال 1380 به بعد در کشور ما رایج گردید.

بدین ترتیب که زوج های جوان یا به عبارت دیگر عروس و دامادها به اینگونه موسسات مراجعه می کنند و برگزاری مراسم عروسی خود را به آنها می سپارند.

آیتم هایی که می توان ضمن مراجعه به این موسسات از آنها بهره مند گردید، عبارت است از :کرایه باغ ، باغ تالار یا محل برگزاری مراسم ، تزیین محل برگزاری مراسم ، تهیه غذا ، تهیه سفره عقد ، گل آرایی مراسم ، تهیه میوه ، کیک و شیرینی مراسم ، معرفی گروه موسیقی و گروه عکاس و فیلمبردار، تزیین ماشین عروس و دسته گل عروس ، معرفی آرایشگاه و مزون لباس عروس .

 

شما می توانید تمامی موارد فوق را که ذکر گردید ، به یک موسسه تشریفات و خدمات مجالس بسپارید و یا هر یک از موارد فوق را با یک موسسه تشریفاتی هماهنگ نمایید .

 البته در صورتی که تک تک موارد را به یک موسسه خدمات مجالس بسپارید ، می بایست که بودجه تان را به خوبی مدیریت نمایید، زیرا این حالت برایتان کمی گران تمام می شود.

 اما اگر تمامی موارد فوق را به یک موسسه تشریفات و خدمات مجالس بسپارید ، به نفع شماست ولی می بایست که حتما به کار آن موسسه ایمان داشته باشید .

 در بررسی کار یک موسسه تشریفاتی رسم بر این است که زوج های جوان به محل جشن دیگر زوج ها می روند و بدین ترتیب می توانند ادعاهای موسسه تشریفاتی را به بوته آزمایش بگذارند.

حال ببینیم که وظیفه یک موسسه خدمات و تشریفات مجالس در ارتباط با مراسم عروسی چیست :

 

مدیریت پذیرایی و سرویس دهی به میهمانان

مدیریت چک کردن میزهای مدعوین

مدیریت پرسنل پذیرایی و نظافت

هماهنگی و مدیریت طراح ها و دیزاینرها

ایجاد هماهنگی بین کلیه پرسنل موزیک ، فیلم برداری و کترینگ

مدیریت پرسنل آشپزخانه

هماهنگی امور مربوط به باغ یا سالن

مدیریت سیستم سرو شام عروسی

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

در این مقاله سعی می شود به شما آموزش داده شود که چطور مرحله به مرحله از هزینه های نصب دوربین مداربسته بکاهید.

 توجه داشته باشید که مطالب گفته شده به ترتیب اولویت آورده شده اند پس سعی کنید شما نیز با همین اولویت ها پیش بروید:

 

۱)      استفاده از دوربین آنالوگ به جای دوربین شبکه:

 

 گرچه دوربین های شبکه از قابلیت ها و مزایا بی شماری نسبت به دوربین های آنالوگ برخوردارند اما قیمت آنها تا حدود زیادی استفاده آنها را در کشور ما محدود کرده است. در صورتی که نیاز به کیفیت بسیار بالا ندارید و نمی خواهید هزینه زیادی برای نصب دوربین مداربسته کنید بهتر است حتما از دوربین های آنالوگ استفاده کنید.

 

۲)      استفاده از دوربین فیکس به جای وریفوکال:

 

 اولین روش کاهش هزینه های نصب دوربین استفاده هرچه بیشتر از دوربین های با لنز فیکس (ثابت) به جای دوربین های وریفوکال است. استفاده از لنز وریفوکال می تواند هزینه زیادی را بر شما تحمیل کند که احتمالا غیر ضروری است.

 

توضیح: لنزهای وریفوکال زمانی ضرورت پیدا می کنند که شما نیاز به گرفتن تصویر در یک زاویه غیر متعارف داشته باشید. در صورتی که می خواهید از یک دوربین با دید باز استفاده کنید (مثلا در یک اتاق یا یک محیط بزرگ) نیازی به استفاده از لنز قابل تنظیم وجود نخواهد داشت و استفاده از آن تنها برای شما هزینه بیشتری ایجاد میکند.

 

۳)      استفاده از برندهای متفرقه به جای برندهای مشهور:

 

 قبلا در رابطه با استفاده از مزایا و معایب استفاده از برندهای معتبر صحبت کرده بودیم (اینجا*). گرچه استفاده از برندهای معتبرتر توصیه می شود اما نباید از هزینه بالای استفاده از آنها چشم پوشی کرد. در صورت استفاده از برندهای مشهور بخشی از پرداختی شما به عنوان مخارج تبلیغات شرکت تولید کننده صرف خواهد شد که احتمالا زیاد مطلوب شما نخواهد بود.

 

توجه داشته باشید که در صورتی که می خواهید هزینه زیادی برای سیستم و فروش دوربین مداربسته کنید بهتر است کمتر به سمت اجناس متفرقه در بازار بروید.

 

۴)      استفاده از دوربین های با سنسور تصویر CMOS:

 

 دوربین های با سنسور تصویر CMOS یا DIS هزینه به مراتب کمتری نسبت به معادل CCD خود دارند. با وجود پیشرفت های قابل ملاحضه در ساخت سنسورهای CMOS اما انها همچنان دارای نقاط ضعفی نسبتا مهمی نسبت به CCD هستند.

 

از نقاط ضعیف آنها می توان به طول عمر پایین تر و کیفیت پایین در نور کم اشاره کرد. دوربین های با سنسور تصویر CMOS گاهی به قیمت نصف معادل CCD خود فروخته می شوند.

 

۵)      استفاده از دوربین های با کیفیت پایین تر:

 

 طبیعتا هرچه کیفیت تصویر دوربین پایین تر باشد قیمت آن نیز پایین تر خواهد بود. در موقع انتخاب دوربین باید توجه داشته باشید که کیفیت دوربین را با توجه به کاربری آن انتخاب کنید و برای نقاط با حساسیت پایین از دوربین های با کیفیت کمتر استفاده کنید.

 

همچنین توجه داشته باشید که در صورت استفاده از دوربین با کیفیت بالا حتما از DVR با کیفیت ضبط بالا نیز استفاده کنید. در غیر این صورت تنها خواهید توانست تصاویر زنده را با کیفیت ببنید و در واقع هزینه ای که برای کیفیت دوربین کرده بودید در ضبط بی اثر خواهد بود.

 

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

 

تعمیر تلفن، تعمیرو نصب سانترال ، تعمیر فکس، تعمیر سیستم های مخابراتی:

 

-  تلفن بیسیم

-  تلفن رومیزی

- تعویض انواع تونر ، کاربن ، کارتریج ، فیلم ، ریبون ، درام

- تعمیر تلفن سانترال (دیجیتال ، هایبرید ، اختصاصی پاناسونیک)

-  فکس (کاربنی ، حرارتی ، لیزری

 

 

- تعمیر سانترال ( کم ظرفیت ، پرظرفیت ، تحت شبکه )

 

 

عیب یابی دستگاه و خطوط داخلی و شهری شما

 

- برنامه ریزی انواع مراکز تلفن سانترال از قبیل: TDA600,TDA200,TDA100,TD500,TES824

 

- فروش سانترال و خرید و نصب سانترال های مختلف

- داکت کشی و کابل کشی توسط افراد مجرب و فنی

- و ...

 

 


  • mina afshar