خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

 

 مهمترین خبری که برای افراد متاهل چندان خوشایند نیست و 17 جون به صورت رسمی در وب سایت اداره مهاجرت قرارگرفته است افزایش ناگهانی و بسیار زیاد application fee ویزاهای کلاس مختلف برای متقاضیانی است که افراد وابسته مانند همسر و یا فرزند در پرونده های مهاجرتی خود دارند.

طی این تغییرات در اکثر ویزاها از جمله ویزاهای تخصصی ، سرمایه گذاری ، دانشجویی ، والدین و حتی ویزاهای موقت کاری از جمله 457 ازابتدای جولای 2013 برای خانواده های 2 نفره 50 درصد و برای خانواده های 3 نفره 75 درصد و به همین ترتیب برای هر تعداد اضافی 25 درصد به مبالغ application fee قبلی همان ویزا اضافه خواهد شد.

 به عنوان نمونه برای ویزاهای کلاس 189،190 و 489 که ویزاهای تخصصی بوده و اکثر ایرانیان متقاضی این ویزا هستند از ابتدای جولای برای یک خانواده 3 نفره بجای مبلغ 3060 دلار فعلی بایستی 5355 دلار برای لاچ پرونده پرداخت نماید.

متاسفانه این افزایش بسیار زیاد و در نوع خود بی سابقه بوده و شاید از مهمترین دلیل این کار وضعیت کسری بودجه دولت استرالیا باشد.این افزایش به خصوص برای ما ایرانیان محسوس خواهد بود.

البته سازمان مهاجرت در توجیه این خبر ناگهانی اعلام کرده است که تغییراتی در سیستم های خود در جهت بهبود روند کار ارزیابی و همینطور سایت رسمی این اداره و نحوه اپلای کردن برای ویزاهای گوناگون به وجود خواهد آورد که منجر به سهولت استفاده و سرعت بیشتری برای متقاضیان خواهد بود.

 

تغییرات جدید در استرالیا 

 

 سازمان مهاجرت به استرالیا طبق روال هر سال ، هزینه های اخذ ویزا را در july 2015  افزایش داد که افزایش هزینه ها شامل ویزاهای 189-190 -489 می باشد

 

هزینه های جدید ویزا به شرح زیر می باشد :

 

هزینه ویزا برای نفر اصلی پرونده 3600 دلار استرالیا

 

هزینه ویزا برای نفر همراه 1800 دلار استرالیا

 

هزینه ویزا برای افارد زیر 18 سال 900دلار استرالیا می باشد .

 

هم چنین اداره مهاجرت نام خود را به اداره مهاجرت به استرالیا  و کنترل مرزها تغییر داد و همچنین آدرس وب سایت و تمامی ایمیلهای سازمان نیز تغییر کرده است .


  • ۹۴/۰۹/۲۵
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی