خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

 استفاده از موسسه های تشریفات و خدمات مجالس ، تقریبا از سال 1380 به بعد در کشور ما رایج گردید.

بدین ترتیب که زوج های جوان یا به عبارت دیگر عروس و دامادها به اینگونه موسسات مراجعه می کنند و برگزاری مراسم عروسی خود را به آنها می سپارند.

آیتم هایی که می توان ضمن مراجعه به این موسسات از آنها بهره مند گردید، عبارت است از :کرایه باغ ، باغ تالار یا محل برگزاری مراسم ، تزیین محل برگزاری مراسم ، تهیه غذا ، تهیه سفره عقد ، گل آرایی مراسم ، تهیه میوه ، کیک و شیرینی مراسم ، معرفی گروه موسیقی و گروه عکاس و فیلمبردار، تزیین ماشین عروس و دسته گل عروس ، معرفی آرایشگاه و مزون لباس عروس .

 

شما می توانید تمامی موارد فوق را که ذکر گردید ، به یک موسسه تشریفات و خدمات مجالس بسپارید و یا هر یک از موارد فوق را با یک موسسه تشریفاتی هماهنگ نمایید .

 البته در صورتی که تک تک موارد را به یک موسسه خدمات مجالس بسپارید ، می بایست که بودجه تان را به خوبی مدیریت نمایید، زیرا این حالت برایتان کمی گران تمام می شود.

 اما اگر تمامی موارد فوق را به یک موسسه تشریفات و خدمات مجالس بسپارید ، به نفع شماست ولی می بایست که حتما به کار آن موسسه ایمان داشته باشید .

 در بررسی کار یک موسسه تشریفاتی رسم بر این است که زوج های جوان به محل جشن دیگر زوج ها می روند و بدین ترتیب می توانند ادعاهای موسسه تشریفاتی را به بوته آزمایش بگذارند.

حال ببینیم که وظیفه یک موسسه خدمات و تشریفات مجالس در ارتباط با مراسم عروسی چیست :

 

مدیریت پذیرایی و سرویس دهی به میهمانان

مدیریت چک کردن میزهای مدعوین

مدیریت پرسنل پذیرایی و نظافت

هماهنگی و مدیریت طراح ها و دیزاینرها

ایجاد هماهنگی بین کلیه پرسنل موزیک ، فیلم برداری و کترینگ

مدیریت پرسنل آشپزخانه

هماهنگی امور مربوط به باغ یا سالن

مدیریت سیستم سرو شام عروسی

 


  • ۹۴/۰۹/۲۵
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی