خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰


اخیرا جزیره پرنس ادوارد کانادا به بقیه استان های این کشور که پرونده مهاجرت به کانادا را به روش ورود پیشتاز یا Express Entry پذیرش می کنند پیوست.

 ورود پیشتاز یا اکسپرس اینتری که از ژانویه سال جاری افتتاح شد یک سیستم جدید پذیرش پرونده مهاجرت کانادا است که به منظور مدیریت بررسی پرونده های متقاضیان طراحی شده است.

بطور خلاصه در سیستم ورود پیشتاز, به هر یک از متقاضیانی که اقدام به تشکیل پرونده کرده اند با توجه  به  شرایطشان امتیازی داده می شود.

حداکثر نمره قابل کسب ۱۲۰۰ امتیاز می باشد و اداره مهاجرت کانادا متقاضیان با نمره بالاتر را در گزینشی که هر چند ماه یکبار برگزار می شوند انتخاب کرده و به آنها مجوز درخواست برای ویزای اقامت دائم کانادا را ارایه می کند.

 مهمترین عوامل در کسب نمره بالا داشتن پیشنهاد کاری از کارفرمای کانادایی با ۶۰۰ امتیاز و داشتن نامه قبولی در یک روش استانی مانند روش تخصصی جزیره پرنس ادوارد با ۶۰۰ امتیاز می باشد.

بقیه موارد مانند تحصیلات, سابقه کار, نمره آیلتس و غیره نیز با هم تا سقف ۶۰۰ امتیاز دارند.

به تازگی اداره مهاجرت استان پرنس ادوارد خبر از پذیرش نیروی متخصص در شغلهای مورد نیاز استان از طریق ورود پیشتاز داده است.

اداره مهاجرت این استان اعلام کرده است که تمام متقاضیان مهاجرت به کانادا که واجد شرایط برای تشکیل پرونده در سیستم جدید ورود پیشتاز هستند میتوانند پس از تشکیل پرونده ورود پیشتاز در اداره مهاجرت فدرال برای استان پرنس ادوارد نیز درخواستنامه ارسال کنند.

البته این درخواست نامه اولیه فقط مرحله مقدماتی تشکیل پرونده مهاجرتی برای استان پرنس ادوارد می باشد و پرونده ای مفصل تر پس از گزینش اولیه توسط اداره مهاجرت پرنس ادوارد باید برای استان ارسال شود.  

استان پرنس ادوارد که متشکل از یک جزیره اصلی و چند جزیره کوچکتر است, کوچکترین استان کانادا محسوب می شود.

 هرچند کوچکترین در کانادا, مساحت این جزیره حدود ۸ برابر شهر تهران می باشد.

این استان که در شمال استان نوا اسکوشیا و در شرق استان کبک قرار گرفته است تابستان های ملایم و نسبتا گرمی با دمایی حدود ۲۵ تا ۳۰ درجه سانتیگراد در گرمترین روزهای آگوست و زمستان هایی با میانگین ۳- درجه سانتیگراد دارد.

خاک های بسیار حاصل خیز این استان انگلیسی زبان  صنعت کشاورزی را به محور اقتصادی این استان و شرایط مناسبی برای زندگی در کانادا  تبدیل کرده است


  • ۹۴/۰۱/۳۱
  • mina afshar

نظرات (۱)

دلت میخواد هک بازی کلش اف کلنز رو داشته باشی بهتره به سایت من یه سری بزنی
http://tra-star.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی