خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰



در مورد تور ترکیه بدانیم:

 

مدارک مربوط به  تور ترکیه  از قبیل بلیط هواپیما ، واچر هتل و.. همگی به صورت الکترونیکی صادر میگردد بنابراین مسافرانی که از شهرهای دیگر اقدام به رزرو تور مینمایند و یا مسافرانی که به دلیل ضیق وقت قادر به مراجعه حضوری نیستند میتوانند به صورت تلفنی اقدام به رزرو تور نموده و مدارم مربوط به تور ترکیه را از طریق ایمیل ، فاکس و... دریافت نمایند .

 

* تور ترکیه برای شهرهایی مانند استانبول همه روزه و در چندین ساعت پروازی برگزار میگردد . برای شهرهایی مانند آنتالیا ، مارماریس ، کوش آداسی ، بدروم ، مارماریس نیز این تورها در فصلهایی که شرایط آب و هوایی مناسبی در این شهرها وجود دارد برگزار میگردد.

 

* نقشه و راهتمای مربوط به ترکیه در اختیار کلیه مسافران تور ترکیه آژانس قرار میگیرد.

 

* ساعت چک این و چک اوت هتلها به ترتیب 14:00 و 12:00 میباشد بنابراین در صورتی که ساعت نشست و برخاست پروازی مسافرین تور ترکیه خارج از این زمان باشد میتوانند وسایل خود را به لابی هتل تحویل داده و از گشت شهری و یا امکانات لابی هتل استفاده نمایند.

 

* برای استفاده هر چه بهتر از زمان سفر به کلیه مسافران محترم تور ترکیه توصیه میشود پیش از سفر اطلاعات مربوط به جاذبه های گردشگری ، مراکز خرید و... شهر مورد نظر را از طریق همکاران ما در بخش تور ترکیه آژانس و همچنین منابع و سایتهای معتبر گردشگری دریافت نمایند

 

* سرویس پذیرایی هتلها برای مسافران  تور ترکیه  معمولا برای شهر استانبول به صورت BB ( صبحانه ) و برای شهرهای آنتالیا ، بدروم ، کوش آداسی، مارماریس به صورت آل و یا یوآل ( صبحانه ، ناهار، شام ، میان وعده رایگان ) میباشد.


  • ۹۵/۰۴/۳۱
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی