خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تلفن سانترال


 

تلفن سانترال از مهمترین اجزاء مرکز تلفن میباشد برای یک مجموعه که از سانترال استفاده میکند

 

تلفن سانترال پاناسونیک به عنوان سیستم گوشی تلفن اپراتوری در دستگاه سانترال در کنار خطوط شهری مکملی از یک تکنولوژی ارتباطی را در سانترال پاناسونیک به عهده دارند.

 دستگاه های سانترال پاناسونیک و نصب سانترال  در بازه های کمی و کیفی پاسخگوی خواسته ها و نیازهای مجموعه ها به این تکنولوژی بوده است.

 مجموعه ها با مقدار ورودی تماس ها و خط های ورودی و خواهان به خدمت گرفتن کانالهای خروجی از دستگاه سانترال خود وتطابق آن با دستگاه های سانترال پاناسونیک بسته به نیاز خود یک دستگاه مناسب را انتخاب نموده و از ان سود می برند در کنار این مهم، تلفن های سانترال متفاوتی منناسب با نحوه عملکرد دستگاه سانترال پاناسونیک موجود می باشد.

 

تلفن های سانترال با قابلیت های کمی و کیفی فراوان، تلفن های سانترال پاناسونیک خود خانواده ای بزرگ در بستر سانترال پاناسونیک بوده و خدمات گوناگونی بسته به نوع دستگاه های سانترال کم ظرفیت ، پرظرفیت، دستگاه های سانترال تحت شبکه ارائه می دهند

 

 

دستگاه تلفن سانترال چیست؟

 

ما میتوانیم در ابتدا یک تعریف کوتاه و مختصر از نصب سانترال و تلفن سانترال  به شما ارائه دهیم، سیستم سانترال یک شبکه خصوصی تلفن درون سازمانی میباشد.

 

کاربرانی که از تلفن سانترال استفاده میکنند تعداد معینی از خطوط داخلی و شخصی خود را که فقط مختص استفاده در یک محیط محدود و نا محدود میباشد را به اشتراک میگذارند و به صورت جمعی و گروهی هم ارتباط داخلی با دیگر همکاران برقرار میکنند هم با خارج از شرکت تماس میگیرند.

 

محیط نا محدود که در بالا گفته شد مربوط به برقراری ارتباطات داخلی و بدون هزینه بین شعب و دفاتر سازمان های میباشد یعنی شما میتوانید با پی ریزی سیستم های ارتباطی ویپ و سانترال تحت شبکه ارتباطات خود را هوشمند کنید و خارج از محدودیت منطقه ای تلفن های داخلی کاربران خود را به اشتراک بگذارید.

 یعنی با شماره گیری عدد داخلی مانند شماره 1120 بلافاصله و بدون وقفه ارتباط با کیفیت HD را با همکار خود در نقطه دیگری از شهر یا کشور برقرار کنید.

 


  • ۹۴/۰۸/۲۱
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی