خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

طی چندین سال اخیر کشورهای مدرن دنیا جهت فزونی در بازدهی و زیبایی سازه های تبلیغاتی اقدام به تغییرات اساسی در این سازه ها نموده اند. اساسی ترین رکن در این خصوص استفاده از موتور های هوشمند در سیستم نمایش پوسترها و جابجایی آنها می باشد.

در راستای نورانی کردن فضای بسته با کس ها استفاده از LED و لا مپ های مخصوص فلورسنت از دیگر محاسن منحصر بفرد این سازه ها می باشد. از دیگر مزایای این سازه ها ضد آب بودن و رنگ کوره ای آنها می باشد. این سازه ها عموما در دو نوع بیلبورد (ابعاد350x200سانتیمتر ) و راکت (ابعاد 180x125 سانتیمتر) شناخته شده و در اکثر کشور های مدرن  و استند تبلیغاتی دنیا مورد استفاده قرار گرفته است. استفاده از پروفیل های مخصوص اکسترود شده آلومینیومی در ساخت این سازه ها، استفاده آنها را هم در فضای باز و هم در فضای بسته را امکان پذیر ساخته است.

 

 

 

مکان های قابل استفاده از اسکرولینگ

 

از جمله مهمترین مکان ها برای استفاده از اسکرولینگ شامل موارد ذیل می باشد:

 

    - فضای  شهری

    - مراکز خرید

    - پایانه های مسافربری

    - هتل و رستوران ها

    - بانک ها

    - سالن های ورزشی نمایشگاهی

    -  جایگاه  سوخت

    - فرودگاه

    پیاده رو ها

    میادین

    ادارات

    - و....

میزان تاثیر گذاری تابلو لایت باکس اسکرولینگ

 

یکی از ویژگی های تابلوهای تبلیغاتی اینست که در برابر بارندگی و طوفان مستحکم باشد، بدین جهت تابلو های تبلیغاتی اسکرولینگ از این مزیت مستثنی نیست و خاصیت ضد آب و بارندگی و گرد و غبار بودن آن موجب می شود چهره شهر نامطلوب به نظر نرسد.

 

و از طرفی نصب این تابلو تبلیغاتی هزینه زیادی را نسبت به برخی از بیلبوردهای تبلیغاتی ندارد و همچنین نزدیک بودن این رسانه به مخاطبین حس خوشایندی را به برند تبلیغ شده بر روی این تابلو تبلیغاتی ایجاد می کند.

بنابراین بهترین مکان دیزاین شده برای تبلیغات برندها در شهر تابلوهای تبلیغاتی اسکرولینگ  و استند تبلیغاتی می باشند و برای صرفه جویی در هزینه تبلیغات و فروش می توان از این لایت باکس تبلیغاتی استفاده نمود.

 

 

مزایای لایت باکس اسکرولینگ

 

- ضد آب و  بارندگی  و گردو  غبار  بودن  تصاویر

- هزینه مناسب اجرای نصب و تبلیغات

- نزدیکی تابلو تبلیغاتی به مخاطبین

- نمای گرافیکی زیبا وجذاب

- تنظیم ارتفاع و عرض بر اساس سلیقه

- تنوع در طراحی و ابعاد

- عدم محدودیت در قالب و فرم

- قابلیت طراحی براساس نیاز و سلیقه مشتری


  • ۹۵/۰۵/۳۱
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی