خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

:: Kemer | کمر

 

این منطقه در فاصله 42 کیلومتری شهر آنتالیا قرار دارد. در طول این مسیر 42 کیلومتری چشم اندازهای بسیار زیبا وجود دارد. در شهر کمر اقامتگاهی احاطه شده با مناظر بدیع و زیبا طراحی گردیده که محیطی ایده آل را برای گذراندن تعطیلات گردشگران بوجودآورده است.

 

تفرجگاه مجهزو ساحلی کمر به افراد علاقمند به ورزش های آبی از جمله قایقرانی و دریانوردی این امکان را میدهد تا به خلیج ها و سواحل بکر موجود در منطقه جنوبی شهر رفته و از مناظر دیدنی آن لذت ببرند

اجناس ارائه شده در مراکز خرید این شهر جهت تهیه هدیه و سوغاتی بسیار مناسب می با شد. در قسمت شمالی این تفرجگاه پله کانهائی تعبیه گردیده است که شما را مستقیماً به ساحل متصل می کند. ساحل منطقه کمر ساحلی با پرچم آبی است. (واژه پرچم آبی از سوی اتحادیه اروپا اعطا گردیده و درمعنای مناطقی که دارای سواحل پاک و تمیز هستند استفاده میگردد.)

 

:: پارک ōrūk | Y – یوروک

 

اهالی این منطقه در تور آنتالیا بطور سنتی زندگی کرده و اکثریت آنها در حرفه های سنتی نیز اشتغال دارند.

 

خلیج پیوسته ، منطقه ای است با مناظر بدیع و دلپذیر. این منطقه همه امکانات لازم برای ورزش و سرگرمی های روزانه را دارا می باشد. در ماه آوریل هر سال فستیوالها و کارنا و الهای کمر به زیبائی هر چه تمامتر برگزار می گردد.

هم چنین مسابقات قایق رانی بین کمر و گیرنه (یکی از شهرهای قبرس شمالی در جمهوری ترکیه) که همه ساله در فصل بهار برگزار می گردد نیز از دیگر جاذبه های اطراف این منطقه به شمار می آید. در اطراف کمر نیز مناطق توریستی دیدنی بسیاری وجود دارد.

 

:: Belek | بلک

 

این منطقه به عنوان مرکزی لوکس و مدرن و محل مناسبی برای استفاده از دریا و گرفتن حمام آفتاب به شمار می آید. شهر بلک در فاصله 40 کیلومتری در تور آنتالیا قرار دارد این شهر کلوپ ملی گلف را نیز در خود جای داده است.

 در این مکان که با نام بهشت گلف بازان نیز معروف می باشد علاوه بر امکانات گلف 18 حفره ای و 9 حفره ای شرائط مناسبی برای انجام ورزشهای آبی نیز وجود دارد. در این مکان گردشگران این شانس را خواهند داشت تا از نزدیک طعم غذاهای متنوع ترکی را هم بچشند. شب هنگام هم از فضاهای باز که برای تفریحات تدارک دیده شده می توانند لذت ببرند.

 

:: آبشارهای ماناوگات | Manavgat

 

اگر چه دارای ارتفاع بلندی نیستند اما آب شیری رنگ و کف آلود آن با قدرت هر چه تمامتر با صخره ها برخورد کرده و صحنه های زیبائی را بوجود می آورد.

وجود آبشارها ، باغات چایی و رستورانها ، این منطقه را به محلی دلپذیر و استراحتگاهی خنک خصوصاً بعد از یک روز گردش و تفریح تبدیل نموده است. در این منطقه ، امکان این را خواهید داشت تا با قایق توریستی سفر دلپذیری را در رودخانه ( Manavgat - ماناوگات) به انجام برسانید.

 

:: غار داملاتاش | Damlatas

 

این غار مکان مناسبی است برای گردشگران که در آن علاوه بر دیدن مناظر خارق العاده طبیعی امکان دیدن سنگهائی تغییر شکل یافته نیز وجود دارد.

 در این غار دیوارهای سنگی که به طرز خارق العاده ای در طول زمان تغییر شکل داده تصاویر بسیار زیبایی را خلق کرده اند.

در همین محدوده موزه باستان شناسی و قوم نگاری نیز وجود دارد که بازدید از آنها نیز خالی از لطف نمی باشد. (این موزه همه روزه بجز روزهای دوشنبه جهت بازدید گردشگران باز می باشد).

از مکانهای دیدنی دیگر این منطقه 3 غار دریائی بنام های Fosforlu Mağra - فسفرلوماعارا به معنای غار فسفری با ترکیبات سنگی درخشان و شب تابی که در خود جای داده است.( Kızlar Mağrası - کیزلارماعاراسی) غار دخترها که در گذشته محل نگهداری اسرای زن توسط دزدان دریائی به شمار می آمده است و Mağrası) Aşıklar - عاشیک لا ر ماعاراسی) می باشد که دسترسی به این 3 غار با قایق امکان پذیر خواهد بود.


  • ۹۵/۱۱/۳۰
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی