خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 


درباره هتل گرند هالیک استانبول

 

هتل گرند هالیک استانبول یکی از هتل‌های 4 ستاره استانبول است که تا منطقه بی‌اوغلو (Beyoglu) یا همان پرا (Pera)، یکی از سرزنده‌ ترین مناطق تور استانبول که مهم‌ترین مراکز خرید استانبول در آن واقع است، فقط ۵ دقیقه و تا میدان تقسیم استانبول و مرکز شهر نیز ۱۰ دقیقه پیاده راه است.

 

حمل‌ و نقل عمومی، رستوران، بار، و کلاب‌های زیادی در مجاورت هتل گرند هالیک استانبول قرار دارند و همچنین اماکن تاریخی استانبول مانند کاخ توپکاپی استانبول،

 مسجد سلطان احمد استانبول و مسجد ایاصوفیه استانبول نیز در فاصله‌ی ۱۵ دقیقه‌ای از آن واقع شده اند. فرودگاه آتاتورک استانبول نیز در فاصله ۲۰ کیلومتری هتل گرند هالیک استانبول قرار دارد.

 

 هتل گرند هالیک استانبول با توجه به امکاناتی که دارد، یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره استانبول می باشد. هتل 4 ستاره گرند هالیک استانبول در مجموع ۱۷۷ اتاق (شامل ۷ سوئیت) دارد.

 

تور استانبول هتل گرند هالیک به مدت 3 شب و 4 روز برگزار می گردد اما چنانچه تعداد شب های بیشتری درخواست گردد، امکان رزرو آن نیز فراهم می باشد.

رزرو تور استانبول هتل گرند هالیک با انواع پروازهای چارتری استانبول و بصورت روزانه قابل انجام است که از جمله آنها می توان به پرواز ترکیش، پرواز اطلس جت، پرواز پگاسوس، پرواز ماهان، پرواز ایران ایر، پرواز قشم ایر، پرواز آتا، پرواز معراج، پرواز آسمان و پرواز تابان اشاره نمود.

 

خدمات تور استانبول هتل گرند هالیک

 

بلیط رفت و برگشت چارتری هواپیما، اقامت در هتل گرند هالیک استانبول همراه با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، لیدر فارسی زبان.

 

قیمت تور استانبول هتل گرند هالیک

 

بسته به اینکه رزرو  تور استانبول هتل گرند هالیک در روزهای عادی هفته باشد یا در هفته هایی که روزهای تعطیل دارند و همچنین بسته به نوع و ساعت پرواز، قیمت تور استانبول هتل گرند هالیک متغیر می باشد.


  • ۹۵/۱۱/۳۰
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی