خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

 

همان طور که می دانید روش های مختلفی برای از بین بردن چربی ها وجود دارد ورزش و رژیم های غذایی می تواند موثر و مفید باشد اما گاهی فرد با کاهش وزن بسیار بالایی مواجه می شود که پوست بدن او دچار افتادگی می شود .

 

افتادگی پوست شکم  بعد از کاهش وزن یا زایمان بسیار شایع است البته می توان تا حد اندکی از افتادگی را با ورزش کردن جبران نمود اما به یاد داشته باشید که از بین بردن چربی های زیر شکم و لیفت پوست بعد از زایمان و لیپوماتیک  و کاهش وزن کار بسیار دشواری خواهد بود .

 

شما می توانید به کمک لیپوماتیک زیبایی اندام خود را بدست آورید ، دقت در انتخاب جراحی می تواند به شما کمک کند تا به اندام ایده آل خود برسید

 

لیپوماتیک روشی است که بدون درد و خونریزی می تواند حجم بالایی از چربی های بدن شما را خارج  کند ، البته اگر بدن بعد از خارج شدن چربی ها دچار افتادگی شود نیاز است تا جراحی لیپوماتیک شکم با ابدومینوپلاستی همراه شود .

 

 

ابدومینوپلاستی چیست؟

 

ابدومینوپلاستی پوست اویزان و افتادهی زیرشکم را برش داده و مجدد از محلی بالاتر از شکم به زیر شکم پیوند می زند ، در واقع این روش باعث می شود که چربی و پوست اضافه زیر شکم برش داده شود و از بالای ناف پوست شکم به سمت زیر آن کشیده و بخیه زده شود .

 

معمولا بعد از این جراحی با یک خط برش زیر ناحیه شکم مواجه خواهید بود.که البته برش زده شده بعد از مدتی محو می شود .

 

لیپوماتیک این امکان را به جراح می دهد که بتواند چربی شکم و پهلو هارا به باسن و یا سینه ها منتقل نمایید. اما اگر شما دارای شکم بزرگ و افتاده ای هستید که پوست آن حالت کشسانی خود را از دست داده است گزینه ی مناسبی برای لیپوماتیک نبوده و باید جراحی ابدومینوپلاستی را انجام دهید .

 

این جراحی نیز برای کوچک کردن شکم طراحی شده است  ، تفاوت آن با لیپوماتیک در عملکرد و افراد مناسب برای این جراحی می باشد ،  لیپوماتیک اغلب برای افرادی مناسب است که پوست خوبی دارند و حالت کشسانی آن حفظ شده است .

 

افراد مناسب برای جراحی ابدومینوپلاستی

 

    زنانی با زایمان های متعدد

    افرادی که دچار شلی ناحیه زیر شکم شده اند

    افرادی با شکم های شل و اویزان

    شکم هایی که پوست آنها دچار افتادگی شدید شده است

 

با تشکر مدیریت سایت دکتر محمدیان

 


  • ۹۵/۰۹/۳۰
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی