خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

 

ارائه دهندگان عمل جراحی زیبایی درمراکز جراحی شاهد رشد تعداد مردانی را که تمایل به داشتن یک بدن زیباتر دارند، می باشند و به این ترتیب تعداد جراحی های لیپوماتیک در کلینیک سعادت اباد تا حد زیادی در سال های اخیر، افزایش یافته است. این روش، خطوط قسمت های مختلف بدن را با از بین بردن چربی، زیباتر می کند و ۱۷% افزایش محبوبیت را در آگوست سال ۲۰۰۹ داشته است.

 

لیپوماتیک

 

سال گذشته، رونالدو، بازیکن فوتبال گزارش داد که تحت عمل جراحی برای حذف چربی از معده ی خود و خطی که در شکم وی آشکار شده بود، قرار گرفته است. گروه بیمارستانی، شاهد افزایش گسترده ی تعداد مردان بود که به دنبال نتایج سریع و چشمگیر برای رسیدن به یک بدن زیبا بودند.

 

پیش از این مردان بریتانیایی برای لیپوماتیک تمایل داشتن تا سینه ی خود را برای این که شبیه سینه ی سیمون کاول نشود، کوچکتر کنند. با این حال، جراحان کاهش تقاضا را برای عمل ژنیکوماستی در این سال ثبت کرده اند. مردان اکنون دوست دارند که پهلوهای لاغرتر و شکم صاف داشته باشند.


  • ۹۵/۰۷/۰۷
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی