خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تزریق چربی چیست؟

 

آیا می دانید بدون افزایش وزن می توانید صورت و دستهای خود را چاقتر کنید؟ آیا تاکنون عکس  تزریق چربی دیده اید؟


 آیا می دانید همیشه پس از کاهش وزن اولین جائی که لاغرترمی شود ودچار شلی وافتادگی می شود همان صورت و پشت دست شماست؟ آیا می دانید پیری صورت دربعضی افراد به دلیل کاهش چربی زیرپوست است و نه فقط پیری خود پوست ؟

 

با بالا رفتن سن، بافت چربی صورت کم می شود که افتادگی پوست و شلی و چروک را بیشتر می کند، بنابراین کشیدن و بالا بردن پوست باعث جوان سازی کلی نمی شود. گاهی اوقات سفت تر و کشیده تر نمودن پوست باعث جوانتر شدن آن نمی شود بلکه پرتر بودن صورت باعث جوانتر شدن آن می شود و اینجاست که اهمیت تزریق چربی در پوست بدن مشخص می شود.

 

کاربردهای تزریق چربی

 

قسمت هایی از پوست صورت که دچار کاهش حجم می شود مثل گونه ها، گودی زیر چشم، خط خنده، شقیقه ها، نازک شدن لبها و حتی پشت دستها را می توان با  تزریق چربی که از خود فرد گرفته می شود به ناحیه مورد نظر تزریق می گردد پر نمود و کاهش حجم را اصلاح کرد.


معمولا بسیاری از افرادی که علاقه مند به این عمل هستند، تزریق چربی در صورت را بیشتر از سایر نقاط پوست بدن می پسندند بخصوص خانمها و یا افرادی که ناگهانی در یک دوره زمانی خاص وزن خود را از دست داده اند .

محل برداشت چربی

 

انتخاب محل دهنده چربی مهم است. قسمت خارجی ران محل ایده آلی است ولی چربی از محلهای دیگر از جمله شکم، باسن و.. هم قابل استخراج است، استخراج چربی از نواحی از بدن که به رژیم غذایی مقاوم است ارجح می باشد .

اجتناب از آسیب سلولهای چربی در هنگام استخراج مهم است بدین لحاظ باید از سرنگهای مخصوص و با حداقل فشار منفی اقدام به انجام این عمل نمود. وجود خون در چربی تزریق شده باعث تخریب سریعتر سلولهای چربی می شود لذا جدا کردن خون و لیدوکایین از چربی ضروری است.

 

در نواحی با پوست نازک از تزریق سطحی و بیش از میزان لازم باید اجتناب کرد.

ماندگاری چربی تزریق شده وابسته به تکنیک تزریق و هم چنین ناحیه گیرنده از چند ماه تا چند سال متغییر است نواحی با کمترین تحرک و بالاترین خونرسانی ، بیشترین ماندگاری را دارند. بیشترین ماندگاری در نواحی پیشانی، زیر چشم، گونه و پشت دست وکمترین در ناحیه لب و خط اخم می باشد.

 


  • ۹۵/۰۷/۰۶
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی