خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

لیپوماتیک، جدیدترین تکنولوژی است که برای کاهش موفق چربی ها استفاده می شود. لیپوماتیک تنها روشی است که تاییدیه موسسه FDA (سازمان غذا و دارو آمریکا) را دارا می باشد. هزینه لیپوماتیک در مقایسه با سایر روش ها بسیار موثرتر می باشد و نتایج باورنکردنی داشته است.

 علاوه بر این لیپوماتیک به پزشک اجازه می دهد بدون اینکه به سایر بافت های پوست آسیب وارد کند عمل کاهش چربی را انجام دهد.

 

دلیل اینکه از لیپوماتیک به عنوان بهترین روش کاهش چربی یاد می شود این است که لیپوماتیک دارای لرزش ثابتی است و پزشکان می توانند بدون اعمال نیروی فیزیکی زیاد و با آرامش کامل عمل کاهش چربی را انجام دهند.

نیروی فیزیکی لازم برای این جراحی در حد استاندار نرمال عمل لیپوساکشن است. این خصوصیت باعث می شود دقت کار در تمامی مدت درمان یکسان باقی بماند.

 زمانی که دقت کار ثابت باشد، مدت زمان درمان کوتاه تر می شود و زمان بازیابی پس از آن نیز سریع تر خواهد بود.

 لیپوماتیک با استفاده از یک موتور پنوماتیک کار می کند که هوای فشرده را با حرکت سه گانه وارد می سازد، این سه حرکت عبارتند از نوسانات، چرخش، و ارتعاش.

 

 در نتیجه این سه حرکت مسیر مارپیچی ایجاد می شود که به جذب ذرات چربی از بافت مورد نظر کمک می کند

اصول جذب چربی به این روش کمک می کند که خطری ماهیچه ها، رگ ها و عصب بدن را تهدید نکند. همچنین استفاده از این روش باعث افزایش دقت در نقاطی از بدن می شود که دسترسی به آنها دشوار است.

 

آیا لیپوماتیک تکنولوژی جدیدی است و هزینه لیپوماتیک چطور؟

 

از خصوصیات دیگر این روش این است که لیپوماتیک نیاز به بیهوشی ندارد و نیز بدون درد خواهد بود. چربی استخراج شده به این روش را می توان برای افزایش حجم لب و ترمیم چروک صورت استفاده کرد.


  • ۹۵/۰۶/۳۱
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی