خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

 

در بعضی از افراد حتی در سنین پایین گودی زیر چشمها به صورت ارثی ویا در اثرلاغری دیده می شود گودی زیر چشم ها بدلیل کاهش بافت زیر پوست می باشد و با کرم وبا داروی خاصی قابل بر طرف کردن نمی باشد .

جهت رفع این گودی می تواناز فیلر های مصنوعی و تزریق ژل ماند انواع ژلها ویا فیلرها طبیعی که همان چربی است استفاده کرد

ژلها باید مناسب برای تزریق در زیر چشم باشدوبا سوزن تزریق نگردد چون امکان اینکه خطراتی از نظر وارد شدن ژل به داخل رگهای چشم راداشته باشد ، وجود دارد بنابراین جهت تزریق این ژلها از میکروکانولاهای مخصوص استفاده می شود که احتمال نفوذ به داخل رگ نداشته ، وخطری نیز برایچشم بدنبال نخواهد داشت.

 

امابهتر ازژل ، چربی است که از بدن خود فرد گرفته می شود وبعد از تصفیه کردنوسانتریفوژ ، چربی خالص بعد از دادن بیحسی موضعی توسط کانولای ظریف به زیرچشم تزریق می شود وپس از چند روز تورم این سلولهای زنده چربی با بدن جوش میخورند

 و جزئی از بافت چربی طبیعی زیر چشم می شوند چربی علاوه بر حجم دادنوپر کردن گودی زیر چشم جوانسازی و کاهش چروک زیر چشم و همچنین کاهش برجستگی رگهای کبود زیر چشم نیز می گردد .

 بنابراین افرادى که زیر چشمشان داراىعروق کبود و برجسته شان قابل رویت است ، با تزریق چربى میتوانند، ظاهر آنرابصورت طبیعى و بدون عوارض بهبود بخشند.

 

اگرشخصی دچار چروک زیاد زیر چشم است مى تواند علاوه بر تزریق چربى ، از PRP  ولیزر فرکشنال هم در همان جلسه استفاده کند ومی دانیم کهPRP  علاوه برجوانسازی ورفع چروک  ، تیرگی زیر چشم را نیز کاهش می دهد.

 

بنابراین تزریق ژل وچربی باPRP  به همراه لیزر فرکشنال می تواند بهترین روش کاهش گودی،چروک وکبودی زیر چشم باشدPRP  همچنین می تواند رشد مژه ها وابروها را همکه تقویت کند واگر به روش صحیح تهیه شود نتایج بسیار خوبی خواهد داد .

دراین روش پس از گرفتن خون بیمار در لوله هاى مخصوصPRPپلاکت غنى شده از آناستخراج میشود .

غلظت پلاکت را میتوان در آزمایشگاه تعیین کرد که معمولاباید بیش از سه برابر غلظت پلاکت خون باشد،و سپس پى آرپى تهیه شده در زیرچشم تزریق میگردد.

پى آر پى را مى توان با چربى مخلوط کرد و همزمان تزریقنمود و نتایج بهبودى  و ماندگارى بیشترى بدست آورد.

 معمولا دوام چربى درزیر چشم نسبت به نواحى دیگر بهتر است و معمولا تا پنج سال پس از تزریق هنوزاثر آن قابل مشاهده میباشد.


  • ۹۵/۰۳/۳۱
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی