خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

گونه های مصنوعی

گونه های مصنوعی

 

اگر خانم ها تمایل به برجسته سازی دایمی گونه دارند ،میتوانند به جای تزریق ژل ، پروتزهای گونه را انتخاب کنند . پروتز را از ماده ای به نام ( سیلیکون ) می سازند . این نوع پروتز ها بخاطر مخاطراتی که در ضربه ها و تصادفات دارن گاها مورد سوال قرار میگیرند.

 

چند سال پیش عارضه ای برای پروتزهای سیلیکونی در جوامع پزشکی مطرح شد مبنی بر این که مواد داخل آنها به مرور به بیرون نشت کرده و در مفاصل رسوب می کند و به همین دلیل سازمان غذا و داروی آمریکا استفاده از این پروتزها را ممنوع اعلام کرد .

 تحقیقات بعدی نشان داد که درد مفاصل این بیماران ارتباطی با مواد موجود دراین پروتزها ندارد و پس از آن کارخانه های سازنده این پروتزها جدار پروتزها را ضحیم تر و قدرت چسبندگی ماده تشکیل دهنده آنها را بیشتر کردند .

برخی از کارخانه های سازنده ، فضای داخلی پروتزها را از سرم پر کردند و درحال حاضر پروتزهای ، مطلوب تر و کم عارضه تری بدست آمده است .

برای گذاشتن پروتزهای گونه ای شما می توانید بیهوشی کامل و یا موضعی را انتخاب کنید. درطول عمل برشی از داخل دهان در حد فاصل لثه فوقانی و گونه داده می شود و نسج نرم گونه کنار زده می شود .

به این شکل حفره ای ایجاد می شود که پروتز درون این حفره و درست روی استخوان قرار گیرد . سپس برش با نخ قابل جذب دوخته می شود .

 دراین روش برشی روی پوست صورت داده نمی شود تا بعد از عمل جای آن روی صورت باقی بماند . لازم است بعد از عمل جراحی از آنتی بیوتیک استفاده کنید و دهانتان را با دهان شویه شست و شو دهید .

 

 

 

◄ تزریق چربی ، خوب یا بد ؟

 

روش دیگر برجسته سازی گونه ، تزریق چربی زیر پوست گونه است .

این چربی از بدن خود شما به دست می آید و در صورت استفاده از PRP ایده آل میباشد.

معمولا چربی اضافی در ناحیه شکم و ران انباشته می شود . دراین روش چربی را از بخشی از بدن استخراج کرده و شست و شو داده و در گونه تزریق می کنند .

تزریق ژل برای لب انتخای خیلی مناسبی نیست و براساس نظر آکادمی زیبایی آمریکا بهترین انتخاب برای لب استفاده از ژلهای هیالورونیک اسید میباشد.


  • ۹۵/۰۳/۲۷
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی