خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

این دستگاه یک لیزر Co2 فرکشنال است که به طور ویژه برای واژن ساخته شده و برای درمان علائم یائسگی از جمله خشکی واژن سوزش و دردهای هنگام نزدیکی بسیار موثر است

 

این دستگاه برا ی تنگی واژن در درمان بی اختیاری ادراری استرسی که در خانم ها بسیار شایع است کاربرد داشته و بی اختیاری ادرار که به دنبال افزایش فشار شکمی (سرفه ، عطسه ، خنده شدید ) متاسفانه در خانم ها به خصوص سنین بالا بسیار شایع است و اکثر خانم ها به این معضل اهمیتی نمی دهند را کاملا از بین می برد و افتادگی مثانه و واژن را برطرف می کند .

 

 و همچنین باعث روشن کردن دستگاه تناسلی خانم ها و جمع کردن و کوچک کردن لبیا ها و تنگ کردن کانال واژن شده به طوری که قابل قیاس با عمل تنگ کردن واژن و پرینورافی ( ترمیم دستگاه تناسلی خارجی خانم ها) قابل قیاس میباشد .

 

عمل پرینورافی چیست ؟

 

عمل تنگ کردن واژن ( پرینورافی ) یک نوع عمل جراحی ترمیمی محسوب شده که هدف آن کاهش سایز ورودی واژن می باشد

. عمل لابیاپلاستی نیز در جهت تکمیل عمل زیبایی قسمت خارجی واژن انجام می شود. انجام مقاربت جنسی حدود یک ماه  پس از عمل توصیه می شود.

در این نوع جراحی درد پس از عمل نسبتا محسوس بوده و با مصرف مسکن های تجویزی قابل کنترل می باشد.

 

چه کسانی کاندیدای عمل ترمیم و زیبایی واژن می باشند؟

تمامی کسانی که با افزایش سن و یا پس از بارداری و زایمان و یا تغییرات وزن و یا حتی افراد زایمان نکرده ( بدلایل ژنتیکی دارای شلی بافت های پرینه ) از گشادی واژن و کاهش میل جنسی و عدم رضایت همسرشا ن در رابطه زناشویی گله مند هستند.

افرادی که در رسیدن به ارگاسم جنسی دچار اختلال هستند و یا از عفونت های مکرر واژن و رحم بدلیل باز بودن دهانه واژن رنج می برند. این عمل معمولا تحت بی هوشی عمومی یا بی حسی موضعی قابل انجام بوده و طول عمل حدود یک ساعت می باشد.

 بهبودی پس از عمل تنگی واژن  گاه تا یک هفته طول میکشد اما مقاربت نباید حداقل تا یک ماه اتفاق بیفتد …

 

حتی اگر خانمها هیچگونه مقاربت، بارداری و یا زایمان طبیعی هم نداشته باشند، گشاد شدگی واژن؛ سرنوشت قطعی واژن همه خانم ها است.


  • ۹۵/۰۲/۲۶
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی