خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

پاریس و گردشگری

 

پاریس، پایتخت افسانه و مشهور کشور فرانسه که به دلیل جاذبه ها و زیبایی های منحصر به فرد خود یکی از پر بازدید ترین پایتخت های دنیا به شمار می آید.

 

موزه لوور، بزرگترین موزه دنیا

 

 حتی اگر هم نتوانیم لوور را بزرگترین موزه دنیا بنامیم، اما می توان آن را محوری در امتداد تاریخ بشریت نامید.

 آثار متنوع و بی نظیر موجود در این موزه از تمدن ها و فرهنگ های سراسر دنیا، از عصر پیش از تاریخ تا امروز، کلکسیونی منحصر به فرد از عجایب را برای شگفت زده کردن هر گردشگری در تور فرانسه ، در خود دارد.

 

پاریس

 

موزه لوور اولین انتخاب در برنامه تور هر گردشگری است که چه به صورت انفرادی و چه به صورت گروهی با تور فرانسه سفر می کنند

 

 

کلیسای نوتردام، جواهر معماری گوتیگ

 

کلیسای نورتدام در پاریس

 

کلیسای نورتدام باید شهرت خود را مدیون نویسنده مشهور فرانسوی، ویکتورهوگو، بداند.

او که با نوشتن داستان بی نظیر و پر احساس گوژپشت نتردام، به زیبایی هر چه تمام تر توانست، خواننده را همراه خود به میان کوچه های پاریس و همچنین کلیسای نوتردام، ببرد.

 

گردشگری در پاریس فرانسه

 

این اَبُر معماری قرون وسطایی، جایگاهی ثابت در لیست برنامه گردشگران تور فرانسه قرار دارد.

 

برج ایفیل، مکانی که هرکس آرزو دارد یک بار هم که شده آن را از نزدیک ببیند

 به راستی پاریس بدون برج ایفیل چه می شد؟

 

برج ایفل

 شاید کمی اغراق آمیز باشد اما برج ایفیل با اینکه بعد از موزه لوور، ارگ پیروزی و حتی کلیسای نوتردام، ساخته شد، اما به سرعت جایگاه خود را در صدر  جاذبه های پاریس پیدا کرد، به طوری که امروزه با بالا رفتن از این برج منظره ای منحصر به فرد از کل پاریس و حتی این سه بنا، با زاویه ای متفاوت و هیجان انگیز به گردشگران هدیه می دهد.

 محال است که با تور پاریس به این شهر سفر کنید و از تماشای این برج منحصر به فرد شگفت زده نشوید .

 شاید در ابتدا بسیار ساده به نظر آید اما بعد از کسب اطلاعاتی دقیق از این برج میتوانید به منحصر به فرد بودن آن پی ببرید حقایقی از قبیل این که در ساخت این برج عظیم تعداد ۳۰۰ کارگر ۱۸۰۳۸ قطعه این برج را به متصل کردند و همچنین ۲.۵ میلیون پیچ و پرچ در ساخت این برج استفاده شده و جالب است بدانید که با وجود اینکه برج به شکل فضای باز ساخته شده به علت رعایت نکات ایمنی تنها یک کارگر در طی ساخت پل کشته شده !

 

کاخ لوکزامبورگ

 این بنا داستان جالبی در خود نهان دارد

 

کاخ لوکزامبورگ

 ماریا دمیچی، بیوه شاه هِنری (هانری) چهارم، به یاد قلعه پیتی (Pitti) در ایتالیا، در این بنا تغییراتی ایجاد کرد تا بتواند کودکی خود را در لابلای باغ هشت هکتاری قلعه لوکزامبورگ پیدا کند.

اکنون این بنا مورد توجه بسیاری از گردشگران است و این استقبال را مدیون زیبایی بصری باغ آن و دو فوراه معروف آن یعنی دومدیسیس و دو آبزرویتور است.

 

 

ارگ پیروزی و خیابان معروف شانزه لیزه

 

ارگ یا طاق پیروزی در بالای خیابان مشهور شانزه لیزه قرار دارد. شاید اسم این خیابان برای ایرانی ها بیشتر از هر کس دیگری آشنا باشد

 

 


  • ۹۵/۰۱/۱۴
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی