خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

این ویزا یک نوع ویزای مهاجرت به آمریکا  است , برای خارجی‌ هایی که از یک توانانی شگفت آور بر خوردار هستند . این توانایی می تواند در زمینه های علوم تجربی ‌، هنر ، آموزش و پرورش ، تجاری و یا ورزشی باشد .

 

شرایط قبولی برای این نوع ویزای بسیار سخت است و بیشتر برای افرادی است که بتوانند ثابت کنند که آنها جزو اندک افرادی‌ هستند که این نوع مهارت را دارند.

 قوانین مهاجرت معیارهای خاصی‌ برای این نوع ویزا تعریف کرده ا‌ند که به یک خارجی‌ (غیرآمریکایی) اجازه می دهد ثابت کند که مهارت وی از نقطه نظر کشوری و بین المللی مورد قبول دیگران قرار می گیرد .

 

eb-1 ویزای

 

دفتر حقوقی متخصص در امور مهاجرت به آمریکا از طریق استعدادهای درخشان

 

بهترین و راحت ترین روش برای ثابت کردن این موضوع این است که شما بخاطر داشتن این مهارت خاص ، از طرف یک مرکز بین المللی مورد تقدیر قرار گرفته باشید .

 داشتن چنین مدرکی‌ که مهارت شما را تایید کند ، به سختی به دست می اید و هر کسی‌ نمی تواند چنین مدرکی‌ ارائه دهد .

 

روش های دیگری وجود دارد که شما بتوانید این مهارت خود را ثابت کنید ، مثل داشتن مدارکی پائین تر از آنچه عنوان شد که ثابت کند شما مدرک و یا جایزه ارزنده ای درسطح کشوری و یا بین المللی برده اید.

 مقاله های منتشر شده در مورد شما و مهارت شما توسط انتشارات معتبر و یا مدارکی که ثابت کند که شما عضو هیأت داوران برای یک پاداش بزرگ بوده اید . برای این نوع ویزا نیازی به داشتن پذیرش کاری نیست .

ولی‌ شما باید نشان دهید که هدف شما از سفر به آمریکا کار کردن و مفید واقع شدن برای آمریکا است .

 


  • ۹۴/۱۰/۲۷
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی