خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

طبیعت استرالیا

 

ممکن است ندانید که استرالیا بزرگ ترین جزیره ی دنیاست، ششمین کشور بزرگ در جهان، و تنها ملتی که یک قاره را به تمامی اداره می کنند.

 در این کشور وسیع، بیش از ۵۰۰ پارک ملی و بیشتر از ۲۷۰۰ ناحیه ی حفاظت شده وجود دارد، از پناه گاه های حیات وحش گرفته تا ذخایر بومی.

 

 همچنین ۱۷ منطقه ی ثبت جهانی شده ی یونسکو در کشور وجود دارد – بیش از هر کشوری – از جمله دیواره بزرگ مرجانی (Great Barrier Reef) ، پارک ملی کاکادو (Kakadu)، مجموعه جزایر لرد هُوی (Lord Howe)، بیابان تاسمانی، جزیره ی فریزر (Fraser)، و ساختمان اپرای سیدنی.

 

چرا استرالیا را انتخاب کنیم؟

 

درباره استرالیا

 

مردم بسیاری در سراسر دنیا استرالیا را به عنوان کشوری زیبا می شناسند. استرالیا همچنین زیرساخت هایی در سطح تراز اول دنیا دارند. ۴۰ شهر کشور بهترین زیرساخت ها را در تمام جهان دارند.

استرالیا معروف به ساختن چیزهای بزرگ نیز هست – از موز بزرگ (Big Banana) در نیو ساوت ولز، تا کوالای بزرگ (Big Koala) در ویکتوریا، انبه ی بزرگ (Big Mango) در کویینزلند، و قوچ بزرگ (Big Ram) در وسترن استرالیا – این کشور ارزش یک سفر و یا مهاجرت به استرالیا برای دیدن این همه جاذبه را دارد!

 

با تمام این ویژگی های شگفت انگیز در سراسر استرالیا، آنها دلایل خوبی برای شاد بودن دارند.

اخیراً به عنوان چهارمین کشور شاد جهان تنها پس از نروژ، دانمارک، و سوئد شناخته شده اند.

 

چرا شما بهترین چیزهای مهاجرت به استرالیا را که ارائه می دهد را تجربه نمی کنید؟

 


  • ۹۴/۰۶/۲۴
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی