خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

 

برنامه آموزش زبان و تحصیل در کالج های کالیفرنیای شمالی و جنوبی، برنامه ای است نو برای کمک به افرادی که خود علاقمند به تحصیل در آمریکا هستند و یا تمایل دارند فرزندان خود را بعد از دبیرستان برای تحصیل در کالج و یا دانشگاههای آمریکا ، مهاجرت به آمریکا بفرستند.

 برای شرکت در برنامه آموزش زبان کوتاه مدت و یا دراز مدت هیچ محدودیت سنی وجود ندارد.شما می توانبد با داشتن دیپلم دبیرستان در این دوره ها ثبت نام کنید و سپس اگر تمایل به ادامه تحصیل در یکی از کالج ها یا دانشگاههای آمریکا داشتید پذیرش لازم را دریافت کرده و پس از اتمام دوره زبان تحصیل خود را شروع کنید.

 

*ویزایی که شما دریافت می کنید ویزای F1 است که با این ویزا شما می توانید تحصیل کنید و در محیط کالج یا دانشگاه (On Campus) کار کنید بنابراین شما اجازه کار بیرون از کالج (Off Campus) را ندارید. وابستگان شما نیز که با ویزای شما می آیند اجازه کار ندارند.

 

ما به شما پدر و مادر ها و دانش آموزان محترم خاطر نشان می کنیم که زمینه فراگیری زبان و یا رشته تحصیلی و تجربه زندگی در کشور آمریکا و در ایالت کالیفرنیا را فراهم می کنیم و هر موقع که شما نیاز به مشاوره داشته باشید ما در کنار شما هستیم.

 

کالیفر نیای شمالی منطقه ای است مناسب برای درس خواندن و بدست آوردن تجربه های جدید زندگی. در این منطقه ( سیلیکون ولی) شرکتهای بزرگی همچون یاهو، گوگل، فیس بوک، لینک دین و...وجود دارند که صرف وجود آنها یافتن کار را در آن سامان بسیار آسان کرده است.

کالیفرنیای جنوبی نیز از نظرصنعت موزیک، تلویزیون، عکس، هنرو تجارت در آمریکا مورد اهمیت است. وجود هالیوود، کمپانی والت دیزنی، شرکت سونی، پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) و ...همینطور پارکهای تجاری مثل (Business Park Jamboree) را نام برد.

کالیفرنیا شباهت جغرافیایی و اجتماعی زیادی به ایران و در آن مردمی از کشور های مختلف زندگی می کنند و همین موضوع این ایالت را مناسب برای تحصیل و زندگی مهاجران قرار داده است.

از آنجاییکه جمعیت ایرانیان کالیفرنیا زیاد است فضای آشنایی در پیرامون خود خواهید داشت و به عنوان مثال مشکلی در پیدا کردن مواد غذایی ایرانی و رستوران ایرانی نداشته و می توانید به راحتی ازرستورانهای و سوپر مارکت های ایرانی استفاده کنید.

 

امیدواریم که شما و تیم ما با یکدیگر حرکتی نو ایجاد کرده و سهمی در شکوفایی و نو آوری استعدادهای نهفته کشورمان داشته باشیم.

 

 دوره های زبان و هزینه آنها:

دوره زبان

8 هفته

16 هفته

شهریه دوره

2.600$

4.600$

هزینه فرم ثبت نام

600$*

600$*

هزینه بیمه**، مسکن ،کتاب وغیره بطور تقریبی برای یک سال

12.300$

12.300$

اثبات توانایی مالی برای یک سال

21.500$

21.500$

 

 

 

 

 

 

 

 

*هزینه ثبت نام 600$ می باشد که 100$ آن برای ثبت نام است و غیر قابل برگشت است. 500$ آن به صورت بیعانه است و وقتی شما دوره را شروع کنید قسمتی ازشهریه حساب می شود. ولی اگر به شما ویزا ندهند 500$ به شما بر گردانده می شود.

**هزینه بیمه برای شما اجباری است و توسط کالج داده می شود؛ به این شکل که جزء شهریه است و 100$ هر ماه است ولی متقاضی با شهریه ترم پرداخت می کند.

 

جزئیات دوره های زبان

 

آخرین مهلت فرستادن مدارک ثبت نام

تاریخ شروع دوره ها

ماه می

تابستان 10 هفته

ماه ژوئن

اوائل پاییز 16 هفته

ماه آگوست

اواخر پاییز 8 هفته

 

 

 

 

 

 البته برای متقاضیان در بعضی کشور ها مثل کشور ما  این پروسه بیشتر طول می کشد.

 

اگر شما علاقه به گرفتن نمره تافل و مهاجرت به آمریکا هستید می توانید با پرداخت 200$ در آن کلاس هم ثبت نام کنید. البته باید دانش آموز دوره های زبان باشید و همینطور از سطح بالای زبان برخوردار باشید.

 

بهتر است که دانش آموز برای دوره های زبان و مدرک فوق دیپلم کالج اقدام کند. در این صورت اثبات توانایی او بیشتر می شود اما شانس بیشتری برای گرفتن ویزا دارد.

*** اگر علاقمند به ادامه تحصیل در رشته های کالج بعد از دوره های زبان دارید باید حداقل 12 واحد درسی هر ترم بگیرید تا ویزای شما به عنوان دانشجوی تمام وقت تمدید شود. هزینه هر واحد 250$ است


  • ۹۴/۰۶/۲۴
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی