خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

دستیابی به رشد اقتصادی پایدار و توسعه همه جانبه، نیازمند پیروی از الگوها ی مناسب توسعه اقتصادی می باشد .

 تجربه کشورها ، علی الخصوص شرق آسیا، بیانگر این موضوع است که این کشورها از الگوی توسعه صادرات به نحو درست بهره برداری کرده اند تا به رشد اقتصادی بالا و  پایدار دست یافته اند.

 

برای کشور ما که اقتصاد آن همواره به لحاظ کسب درآمدهای ارزی به تولید و صادرات نفت  وابسته بوده است و با توجه به نوسانات قیمت نفت در دو برنامه گذشته و میزان ذخایر نفتی و توانای صدور آن برای کشور، سیاست جایگزینی صادرات غیرنفتی جهت تامین ارز مورد نیاز کشور یعنی صنایع داخلی را تشویق به تولید کالاهای وارداتی و صدو ر دیگر کالاها به کشورها بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است.

 در این راستا هر آنچه که بتواند به توسعه صادرات غیرنفتی کمک کند میبایست مدنظر سیاستگذاران، برنامه ریزان و فعالان اقتصادی قرار گیرد .

یکی از ابزارهای مهم برای رونق بخشیدن به صادرات و انج ام فعالیت موثر در تبلیغات و بازاریابی کالاها و خدمات، نمایشگاهها می باشند و از ارکان اصلی هر نمایشگاهی ، غرفه شرکت کنندگان جهت ارایه و نمایش کالا و خدمات می باشد.

 ساخت و آرایش و  غرفه سازی نمایشگاهی از ابزارهای موثر تبلیغات بوده و اهمیت آن در حدی است که در کشور های صنعتی با مدیریت مستقل در ارایه کالا و خدمات عمل می نمایند.

امروزه در صنعت نمایشگاهی غرفه داران به این باور رسیده اند که برای داشتن نمایشی موفق، نیاز به جذب و درگیر نمودن بازدیدکنندگان از غرفه می باشد و می توان بیان نمود که غرفه در نمایشگاه بمنزله کارت شناسایی یک شرکت و غرفه داراست.

 

EXHIBITION STAND غرفه نمایشگاهی

 

غرفه در معنی ، ترکیبی احاطه کننده برای محل نمایش یا مکانی برای فروش کالا و ارایه خدمات است .

 

غرفه ، اصولا الگویی از کار شرکت کننده است هر چه استادانه تر در طراحی و چیدمان عمل گردد به همان نسبت واقعیت شرکت بهتر انعکاس می یابد و باید به شکلی طراحی ، ساخته ، چیدمان و اداره گردد که به مثابه یک ویترین ، فلسفه وجودی و موضوع فعالیت  شرکت را به نمایش بگذارد .

 

بطور خلاصه می توان عنوان نمود یک غرفه سازی نمایشی باید دارای ویژگیهای زیر باشد:

 

1- دارای جذابیت لازم

 

2- هماهنگ با نوع کالاهای نمایشی

 

3- وضعیت مکانی مناسب

 

4- قابل درک بودن پیام طراح برای بیننده

 

5- طراحی مناسب با کالاهای قابل ارایه

 

 


  • ۹۴/۰۵/۱۷
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی