خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰


 

 غرفه نمایشگاهی صرفنظر از داشتن ایده های هنرمندانه و زیبا باید معرف شرکت بوده و محور طراحی آن بر اساس سیاست های کارفرما بنیان گذاری شده باشد تا در اجرا بتواند نیلزهای صاحبان خود را برآورده و بعنوان بکی از المان های تبلیغی در پکیج نمایشگاهی بدرخشد.

طراحی در زمینه غرفه های نمایشگاهی  باید به سمتی باشد که لزوما از متریال های سنگین و گران استفاده نگردد بلکه بایستی ایده پردازی در جهتی انجام گیرد تا افراد بازدید کننده بتوانند در مدت زمانی طولانی تر در ذهن خود آن را به خاطر داشته باشند یا در اصطلاح طراحی غرفه سازی مورد نظر باید اذهان جمعی را نشانه رود.

 

        پویایی در طراحی یک غرفه

        ایجاد تعامل مناسب بین صاحب غرفه و مشتری

        عدم پیچیدگی افراط گرایانه در طراحی

        توجه به گروه هدف و نقاط حساس همچون نیازهای روحی و شخصیتی افراد آن صنف

        نمایش توانمندیهای غرفه دار با استفتده از المانهای زیبای بصری و البته جانمائی به جا و درست هرکدام

        و همچنین توجه به جانمایی  فضای مورد نظر در پلن نمایشگاهی

از جمله مواردیست که واحد طراحی  مسیحا همواره سرلوحه کار خود می داند.

تجارب چندین ساله گروه طراحان در امر غرفه های نمایشگاهی باعث گردیده تا واحد طراحی این مجموعه ضمن درنطر گرفتن مسائل فنی و زیبائی شناسی  در سازه های طراحی شده ، نیازهای کارفرما را مرتفع نماید و دقیقا آنچه را که باید ارائه کند .

واحد اجرائی با بهره گیری از پرسنل مجرب و کارآزموده پروژه های غرفه سازی و تجهیزات نمایشگاهی را دقیقا همانند طرح ارائه شده تحویل نموده ، در کیفیت متریال های مصرفی و نحوه اجرای آنها نظارت دقیق و مستمری وجود دارد تا ضمن تحویل بموقع پروژه ، به جزئیات دقت شود و در مجموع نهایت رضایتمندی کارفرما کسب شود .

شایان ذکر است این مجموعه برای روزهای برگزاری نمایشگاه ها یک اکیپ فنی مقیم در نمایشگاه قرار خواهد داد تا در صورت بروز احتمالی هر مشکلی در کمترین زمان سرویس دهی نماید.

 

 


  • ۹۴/۰۵/۱۰
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی