خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰


 

   قبل از تصمیم به شرکت در هر نمایشگاهی ابتدا باید چند مساله را روشن ساخت.

به منظور نتیجه گیری بهتر از شرکت در نمایشگاه لازم است جواب درستی برای پرسش های زیر داشته باشید:

 

-         شرکت در نمایشگاه برای شما چه منافعی در بر خواهد داشت؟

 

-         آیا زمان برگزاری آن برای کالای شما مناسب است؟

 

-         آیا هدف های شما از شرکت در نمایشگاه تحقق خواهد یافت؟

 

-         آیا بازر منطقه هدفی برای محصولات تان است؟

 

-         آیا به طور تدریجی و یا دایمی می توانید با تولیدات تان پاسخگوی تقاضای کالا باشید؟

 

-         آیا محصولات شما و غرفه سازی نمایشگاهی شما در سطح استانداردهای بازار است؟

 

-         مشکلات شما در رابطه با بازار چیست؟

 

-         هدف اصلی شما از شرکت در نمایشگاه ها چیست؟

 

-         به نمایش گذاشتن کالاهای تان به طور موثر مستلزم چه هزینه هایی برای شماست؟

 

-         آیا نتایج به دست آمده در این نمایشگاه ارزش هزینه های را دارد؟

 

 

نکات لازم جهت نیل به موفقیت بیشتر

 

 

 

-         قبل از نمایشگاه:

 

مشتریان را از محل و ساعت حضور خود مطلع نمایید و از آنان دعوت به عمل آورید.

 

-         در طول نمایشگاه:

 

بروشورها و کارت های ویزیت  خود را توزیع  و تجهیزات نمایشگاهی را تکمیل نمایید همچنین فرم مصاحبه با بازدیدکنندگان را تکمیل نمایید.

 

-         پس از نمایشگاه:

 

به محض خاتمه نمایشگاه با بازدیدکنندگان تماس بگیرید از نظرات آنان به عنوان پایه ای برای برنامه های آینده خود بهره بگیرید و برای نمایشگاه بعدی برنامه ریزی نمایید.

 

علل عدم موفقیت در نمایشگاه

 

 

-         عدم شناخت بازار منطقه

 

-         عدم وجود اهداف روشن و مطمئن

 

-         عدم شناخت و انتخاب نمایشگاه مناسب با اهداف خود

 

-         ضعف ارتباطات در دوران نمایشگاه

 

-         عدم توانایی در به ثمر رساندن کوشش های به عمل آمده طی برگزاری نمایشگاه

 

 

 


  • ۹۴/۰۳/۲۸
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی