خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰


 

مکمل و افزایش منابع ذخیره سازی در دوربین های مداربسته

 

بیشتر مکان های دولتی و اماکن مهم خواستار روشی هستند تا بتوانند خطا هایی را که در ذخیره سازی تصاویر دوربین مداربسته بوجود می آید را نیز پوشش دهی کند .

برای نصب دوربین مداربسته بدین منظور از پشتیبان لبه ای استفاده میکنند که در مواقعی که ذخیره ساز مرکزی دچار مشکل شده و از دسترس خارج می گردد.

 داده های ویدئویی را بصورت محلی ذخیره می کند و اگر بصورت همزمان راه اندازی شوند هم ذخیره ساز لبه ای و هم ذخیره ساز مرکزی منجر می شود کاربر احتمال اینکه تصاویری را که ممکن است در اثر خطاهای شبکه و یا ذخیره سازی از بین رود را محال کند و در آخر می توان تصاویری را که بصورت محلی و ذخیره ساز مرکزی ذخیره شده اند را در زمانی دیگر تلفیق کرد .

 

در پروژه های مهم و مکان های دور از ذخیره ساز لبه ای و ذخیره ساز مرکزی که جامع و کامل بوده استفاده می شود .

ذخیره ساز لبه ای در مواقعی که سیستم مدار بسته ای برای ارسال جریان ویدئویی پهنای باند کافی شبکه با کیفیت  نباشد کاربرد دارد .

در زمانی که دوربین مداربسته در خارج از محیط بسته در محیطی باز قرار دارد و شرایط آب و هوایی بر روی آن بی تاثیر نیست ذخیره ساز لبه ای این اطمینان را به ما می دهد که حتی با قطع ارتباط بی سیم تصاویر از بین نخواهد رفت .

 

نوع دیگری از ذخیره سازی که می توان نام برد ذخیره سازی ابری است که کاربرد آن برای امور حساس مناسب نیست.

 ولی بعضی از دولت ها برای سیستم های دیده بانی خود بجای مکمل و بهبود دهنده در فرود گاهها و یا نظارت بر رفت و آمد جاده ای استفاده می کنند

 

 


  • ۹۴/۰۳/۲۲
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی