خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰


 

وظایف واحد روابط عمومی و تبلیغات:

 

-     گرفتن پلان نمایشگاه و مشخص شدن جایگاه غرفه نمایشگاهی و درصورت نیاز تغییر جای غرفه و درنظر گرفتن محل دید و تردد مناسب

-     انجام طراحی و  غرفه سازی نمایشگاهی با درنظر گرفتن فضای مناسب برای کالا و اختصاص فضای مناسب VIP جهت قراردادها و نشست های لازم

 

-         اختصاص فضایی برای انبار

-         فضای صرف غذا و درصورت ممکن جهت استراحت

-         کانترهای اطلاع رسانی و در دسترس قرار دادن لوازم نمایشگاهی جهت اطلاع رسانی

-         مشخص شدن جایگاه استندهای نمایشی به صورت صحیح

-         بررسی چیدمان غرفه

-         تهیه فرمهای مخصوص نمایشگاه

-         فراهم آوردن پوششی یکنواخت و لوگوی شرکت برای نصب بر روی سینه

 

وظایف واحد فروش و ارزیابی:

 

-         تهیه فرمهای مخصوص بازدیدکنندگان

-         تهیه لیست قیمت محصولات بازرگانی

-         تهیه برگه های مربوط به شرایط فروش

-         فرم اخذ سفارش

-         تهیه فرم تقاضای نمایندگی فروش

-         آماده سازی فرم قرارداد در هر دو حوزه

-         تهیه فرم های مخصوص بازخورد مربوط به اطلاع رسانی و رغبت سنجی مراجعین مورد هدف

-         فرم ها و لیست های مد نظر مدیران

 

وظایف مدیریت بازرگانی:

 

-     پیش بینی کادر تخصصی شامل: کارشناس فنی مربوطه، کارشناس بازرگانی برای جذب و امضای قرارداد، نیروهای کمکی جهت ارتباط با مراجعه کنندگان، مسئول غرفه

-         آموزش تکنیک های برخورد در نمایشگاه به پرسنل

-         قرارهای ملاقات خاص با خریداران عمده در نمایشگاه

-         تهیه لیست محصولات و شرایط فروش محصولات بازرگانی شرکت

-     توجیه یک نیرو جهت جمع آوری اطلاعات کلیه رقبای حاضر در نمایشگاه، اعم از لیست محصولات، لیست قیمت، شرایط فروش، کانالهای توزیع و شناسایی مدیریت  و ارزیابی قابلیتهای شرکت کنندگان

-         برنامه ریزی شیفت پاسخگوی نیروهای مستقر در غرفه و چک کردن برنامه ها با توجه به  زمانبندی در نظر گرفته شده

-         قرار دادن یک نماینده با اختیارات لازم در نمایشگاه و تجهیزات نمایشگاهی

-         چک کردن آموزش پرسنل

-         گزارش گیری عملیات قبل از نمایشگاه

 

سه روز قبل از نمایشگاه

 

وظایف واحد روابط عمومی و تبلیغات:

-     غرفه سازی و آماده سازی کلیه لوازم و ملزومات موردنیاز در نمایشگاه طبق چک لیست نمایشگاهی و توجه به نکات تاثیرگذار در جذب مخاطب

-         توجه به رنگ و ساخت غرفه بنا به انتظار بازدیدکنندگان

-         چیدمان نمایشگاه طبق برنامه ریزی قبلی

 


  • ۹۴/۰۳/۰۲
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی