خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰


 

1-   غرفه آرایی زیبا و کامل باشد.

2-   ایستادن پرسنل در جاهای مشخص شده از قبل (بهترین پرسنل فروش در نمایشگاه حاضر باشند).

3-   با تبسم پذیرای مراجعه کنندگان بوده و با جدیت همراه با آرامش پاسخگو باشند.

4-   کارشناسان آماده پاسخگویی های تخصصی باشند.

5-   نیروها به هیچ عنوان در غرفه چیزی مثل آدامس یا تخمه نخورند.

6-   کشیدن سیگار مطلقا انجام نپذیرد.

7-   توجه به آرامش قسمت VIP (عدم تردد و عدم ادغام مهمانان)

8-   پذیرایی به صورت مختصر  و  غرفه سازی نمایشگاهی به صورت کامل انجام گیرد.

9-   پشت کانترهای اطلاع رسانی هیچگاه خالی نباشد.

10-  وسایل اطلاع رسانی به موقع و صحیح دراختیار مراجعه کنندگان قرار گیرد.

11-   اهداء هدیه ها با برنامه ریزی قبلی صورت گیرد.

12-  پر شدن فرم های مربوط به مراجعه کنندگان

13-  هیچ سئوالی بدون پاسخ نماند و در صورت نیاز بعد از نمایشگاه و با تجهیزات نمایشگاهی پاسخ آنها اعلام یا ارسال گردد.

14- از اتلاف وقت هنگام شلوغی برای آنانی که نتیجه ای ندارند جلوگیری به عمل آید.

15- در هنگام ازدیاد مراجعه کنندگان، مخاطبان با اعمال مدیریت تقسیم بندی و پاسخگویی شوند.

 

16- آراستگی ظاهر حتما حفظ شود و دوستان داخل غرفه نهایت احترام را به همدیگر بگذارند.

 

17-در حوزه بازرگانی به شبکه های توزیع اهمیت بیشتری داده شود.

 

18- تمامی پرسنل جهت دریافت هرگونه اطلاعاتی از مراجعه کنندگان و نمایشگاه در مورد کالای رقبا و بازار آنها آماده باشند و به شکایات یا نواقص احتمالی سازمان و رقبا که از سوی بازدید کنندگان مطرح می شود توجه خاص کنند

19-  تهیه گزارش روزانه از ارتباط و برداشت ها

20-  جمع آوری کلیه اوراق ثبت شده در پایان روز و خروج آنها از غرفه.

 


  • ۹۴/۰۲/۳۱
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی