خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰


 

مواردی که هنگام اجاره  و غرفه سازی نمایشگاهی و حضور در نمایشگاه ها باید مورد توجه قرار گیرد.

وظایف واحدها و پرسنل های  درگیر قبل از نمایشگاه:

 

1-   واحد روابط عمومی :

 

-آماده سازی و رزرو محل اقامت پرسنل در زمان نمایشگاه

-    جمع آوری بانک اطلاعاتی از مشتریان وبازارهای بالقوه و بالفعل

-    طبقه بندی جمع آوریهای بانک اطلاعات

-    ارسال پیام در 8 نوبت برای هرکدام

-    ارسال ایمیل به مشتریان قبلی و فعلی و بازارهای بالقوه هر سه روز یکبار

-    ارسال کارت دعوت حتی به همکاران و رقبا

-    درج آگهی نامه در مجلات تخصصی و محلی در صورت امکان

-    تهیه بلیت های مجانی برای مدعوین مد نظر

-  هماهنگی با واحد تولید و بازرگانی برای تهیه نمونه های کالای موردنظر جهت به نمایش درآوردن و اهدای نمونه به مراجعین

 

2-   واحد تبلیغات:

 

-  ساخت و آماده سازی ملزومات اطلاع رسانی (کارت ویزیت ، رزومه، پوستر، کاتالوگ، بروشور، سی دی مولتی مدیا، هدایای تبلیغاتی و ...)

-    آماده سازی هدایای تبلیغاتی در چند دسته برای مراجعه کنندگان عام و خاص و متخصصین

-آماده سازی وسایل پذیرایی داخل غرفه

 

3-   واحد بازرگانی:

-    بررسی تاکتیکها و تکنیکهای رقبا نسبت به شرکت در نمایشگاه

-    جمع آوری کلیه اطلاعات مورد نیاز از غرفه های رقبا و تجهیزات نمایشگاهی

 


  • ۹۴/۰۲/۳۱
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی