خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰


 

1) برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در غرفه سازی، مشارکت کنندگان محترم می بایست پیمانکار غرفه ساز خود را از بین پیمانکاران مورد تایید شرکت نمایشگاه ها که با قوانین این نمایشگاه آشنا بوده و ضمانت های لازم از آنان دریافت گردیده است انتخاب نموده و با آنان انعقاد قرارداد نمایند.

(نام و شماره تماس غرفه داران مورد تایید در وب سایت شرکت قرار دارد.) در غیر اینصورت می بایست پیمانکار غرفه ساز خود را بصورت کتبی به شرکت نمایشگاه ها معرفی نماید و در این نامه کلیه مسوولیت های مربوط به امور غرفه سازی را بر عهده بگیرند.

 

2) غرفه ساز متعهد می گردد در ساخت غرفه ها نکات ایمنی را بطور کامل رعایت نماید.

3) غرفه های نمایشگاه بصورت پیش ساخته با تجهیزات متعارف شامل دیواره، موکت کف، سردرب نویسی، یک عدد میز و دو صندلی، روشنایی و انشعاب برق تک فاز می باشد و به غرفه های خودساز تنها زمین و یک انشعاب برق تعلق خواهد گرفت.

 تامین کلیه وسایل ساخت دکوراسیون و غرفه سازی نمایشگاهی  بر عهده مشارکت کننده و غرفه ساز خواهد بود.

4) مشارکت کنندگان برای ساخت غرف خودساز موظفند طرح و نقشه های مربوط به ساختمان غرفه خود را با مشخصات کامل فنی به همراه لوح فشرده حاوی نمای سه بعدی آن حداکثر یک هفته قبل از تحویل غرفه ها جهت تایید به کارشناس فنی امور برگزاری نمایشگاه تسلیم نمایند در غیر اینصورت از شروع غرفه سازی ممانعت بعمل خواهد آمد.

5) کارهای ساخت و ساز و مونتاژ در غرفه باید حداکثر تا ساعت 22 روز قبل از افتتاحیه پایان یابد و غرفه سازان موظفند کلیه وسایل غیر قابل استفاده از قبیل ابزارآلات، مصالح، و سایر تجهیزات مربوطه را از غرفه ها خارج نمایند در غیر اینصورت امور برگزاری نمایشگاه برای این کار اقدامات لازم را بعمل آورده و هزینه های مربوطه را از غرفه ساز دریافت خواهد نمود.

6) لازم است طراحی و ساخت اتاق های مذاکره و VIP به صورتی انجام گیرد که داخل اتاق از بیرون قابل مشاهده باشد.

7) تمامی امور مربوط به ساخت و ساز می بایـست در خارج از محوطه نمایشگاه صـورت گرفته و مصالح غرفه های خود ساز باید بصورت پیش ساخته ، حمل و در سالن نصب شوند.

8) طراحی و ساخت طبقه دوم در غرفه ها فقط برای غرفه های بالای 36 متر و پس از تائـید طرح توسط کارشناس فنی امور برگزاری نمایشگاه امکان پذیر می باشد. طبقه دوم این غرف می بایست بدون سقف اجرا شوند و همچنین ارتفاع مجاز غرفه ها درسالن حداکثر 4.5 متر می باشد.

9) پس از خاتمه نمایشگاه، حمل تمامی نخاله ها و زباله های موجود در سالن بر عهده مشارکت کنندگان میباشد و می بایست غرفه و سالن به همان صورت اولیه تحویل نمایشگاه گردد. حداکثر مهلت برای تخلیه غرفه ها 24 ساعت پس از اختتامیه است.

10) ورود هر گونه مصالح ساختمانی از قبیل گـچ، سیـمان، هرنوع مـاسه، پوکـه، شـن، سنـگ ریزه، هر نوع خـاک، آسفالت، تیغه گچی، بلوک و مشابه آنها و همچنین هر نوع ماشین آلات از قبیل، اره برقی، دستگاه برش، دستگاه جوش، پمپ باد بالاتر از 20 لیتر و پیستوله رنگ پاشی و ابزار و ادوات مکمل یا مشابه آنها و هر گونه آهن آلات خام جهت ساخت غـرفه به محـوطه و سـالن نمایشگاه ممنـوع می باشد.

11) چنانچه مشارکت کننده ای نتواند ظرف مدت مذکور غرفه و تجهیزات نمایشگاهی خود را تخلیه کند شرکت نمایشگاه ها هیچگونه مسئولیتی در قبال حفظ و نگهداری و خسارات وارده به کالاها نخواهد داشت.

هزینه هر ساعت تاخیر در تخلیه غرفه و سالن معادل 15% از کل ارزش اجاره بها غرفه محاسبه و به عنوان خسارت بصورت نقد از مشارکت کننده دریافت و یا از محل چک دریافتی وصول خواهد گردید.

 


  • ۹۴/۰۲/۳۰
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی