خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

چرا غرفه سازی؟؟؟؟؟؟


غرفه سازی نمایشگاه ابزار قدرتمندی است، زائیده برنامه ریزی دقیق شرکت کننده و ایده خلاق طراح که به منزله ویترینی است برای نمایش انواع فعالیت ها و تکنیک های فروش.

به کلامی دیگر،غرفه سازی نمایشگاه یک تصویر چند بعدی از پیام های بازاریابی و فروش است.

غرفه مجموعه ای از سازه های فیزیکی نیست بلکه واسطه بازاریابی یکپارچه ایست که از ویژگی های فیزیکی خود برای ایجاد فرصتهای فروش محصولات و خدمات استفاده می کند.

غرفه تصویر روشنی از شرکت کننده است برای دامنه وسیعی از مخاطبان!


ماندگاری غرفه در اذهان بازدیدکنندگان به تنهایی معیاری باارزش برای تعیین موفقیت غرفه است. در نتیجه بسیاری از شرکتها به دنبال افزودن تعداد بازدیدکنندگانی هستند که غرفه آنها را به خاطر بسپارند.

تعداد بازدید کنندگانی که غرفه سازی نمایشگاهی را می بینند و بعد از نمایشگاه نام شرکت، محصولاتش یا هر دو را به خاطر می سپارند، ماندگاری در ذهن را اندازه گیری می کند.

ماندگاری در ذهن تا آنجا ارزشمند است که تاثیر غرفه را از دامنه نمایشگاه فراتر می برد.

این امر به نوبه خود در تاثیر بر تصمیم گیری برای خرید کمک می کند و آگاهی از محصول و شرکت را در مدتی طولانی تر موجب می شود.

وقتی با ذوق وطبع هنری به غرفه سازی و غرفه نگاه کنیم خارج از تمام ضوابط و شنیده ها و با تمام فشاری که غرفه ساز تحمل می کند باید گفت که:" غرفه سازی نهایت هنر است " که در آن غرفه ساز تنها با یک ایده و تلفیقی از احساس و تکنیک و مواد خام سازه ای خلق می کند که همچون زندگی ما عمری کوتاه اما پر از زیبایی دارد

 

 


  • ۹۴/۰۲/۲۸
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی