خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ساکنین استرالیا برای درآمدهائی که در سطح جهانی دارند هم باید مالیات بدهند و بنا بر این همه درآمدهائی که از خارج از استرالیا دارند را باید در فرم بازگشت مالیاتی خود اعلام نمایند. اینکه آیا از لحاظ مالیاتی شما به عنوان مقیم استرالیا به حساب می آئید یا نه بسته به وضعیت هر فرد است. اداره مالیات استرالیا در تارنمای خویش دارای اطلاعاتی است که به شما کمک می نماید تعهدات مالیاتی خویش آشنا شوید.

اداره مالیات استرالیا می تواند درباره نحوه برخورد با درآمدهای زیر ارائه اطلاعات نماید:

  • درآمد حاصل از سرمایه گذاری در استرالیا مانند سهام بورس و کرایه مسکن
  • بهره پول و سایر درآمد ها royalties
  • انجام فعالیت های تجاری و کسب در آنسوی دریا ها
  • اگر از خارج از استرالیا حقوق بازنشستگی می گیرید
  • داد و ستد کالا و خدمات که با خارج از از کشور از اینترنت انجام می دهید.


اگر شما درآمدی از خارج از استرالیا داشته باشید، حتی با وجودی که مالیات آن را هم در آن کشور پرداخت شده باشید، باز هم باید آن را به اداره مالیات استرالیا اطلاع دهید اگر درآمد حاصل از خارج در استرالیا قابل ارزیابی باشد، و شما مالیات آن را در خارج پرداخت کرده باشید، ممکن است شما واجد شرایط آفست مالیات پرداختی در خارج از کشور foreign income tax offset باشید.

شما باید درآمد های معاف مالیات در استرالیا را برای اداره مالیات اعلام کنید. این درآمد خارجی را هنگام بررسی مبلغ مالیاتی که شما بدهکار هستید را در نظر می گیرند. این مهم است که به خاطر داشته باشید که شما بایستی تمامی منابع درآمدی که در خارج از کشور کسب کی کنید را
اطلاع دهید. حتی اگر مجبور به پرداخت مالیات بر آن درآمد در دیگر کشور نبوده باشید.

در هر سال اداره مالیات استرالیا اطلاعاتی که از مالیات بر درآمد را با اطلاعات بر درآمد خارجی که از برای اداره های مالیات استرالیا از سوی گروه ثالث فراهم شده است مورد مطابقت قرار می دهد. اطلاعات از طریق کشورهایی که استرالیا دارای توافق بین المللی است و توسط گزارش های اطلاعات واریز پول استرالیا Australian Transaction Reports و مرکز تحلیل و بررسی فراهم می گردد. در جایی که تفاوتی میان مبالغ ذکر شده وجود داشته باشد، اداره مالیات استرالیا به پرداخت کننده مالیات نامه ای ارسال می کند و در جایی که نیاز باشد مالیات بر درآمد را تصحیح می کند.

اگر امور مالی شما پیچیده است، از یک نماینده مالیاتی به ثبت رسیده tax agent کمک و راهنمائی بخواهید یا با اداره مالیات استرالیا تماس بگیرید.


  • ۹۳/۰۸/۰۶
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی