خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

از جمله روش های مهاجرت به کانادا از طریق فدرال روش، Business Class یا مهاجرت به روش تجاری است. این روش برای کسانی در نظر گرفته شده است که صاحبان فعالیت های تجاری هستند و یا آنکه هنگام ورود به کانادا بدون نیاز به کار برای شرکت های کانادایی می توانند خود روی پایشان بایستند. روش مهاجرت به کانادا از روش تجاری که خود زیرگروه روش مهاجرت اقتصادی Economic Immigration قرار دارد در هر حال حاضر به سه دسته زیر قابل تقسیم است.


  • مهاجرت سرمایه گذاران Investors: سرمایه گذاران فدرال کسانی هستند که در حال حاضر حداقل معادل یک میلیون و ششصد هزار دلار دارایی خالص دارند (دارایی منهای بدهی ها) و این مبلغ را از راه قانونی به دست آورده اند. بنابراین کسانی که صرفاً خانه ای گران قیمت به ارث برده اند در صورت نداشتن سابقه کار تجاری در این گروه قرار نمی گیرند. متأسفانه این روش سرمایه گذاری تا پایان ماه جون ۲۰۱۲ میلادی یعنی ۱۰ تیرماه ۱۳۹۱ متوقف شده است. در این فاصله می توانید از روش های استانی اقدام فرمایید.


  • مهاجرت کارآفرینان Entrepreneurs: کارآفرینان کسانی هستند که در حال حاضر در کشور خودشان به کار تجارت مشغولند و افرادی را تحت استخدام خود دارند. کارآفرینان به صورت مشروط وارد کانادا می شوند و لازم است هنگام ورود، تجارتی را راه اندازی کنند و یا بخشی از یک شرکت را بخرند و همین طور افرادی را استخدام کنند تا ویزایشان دائمی شود و به مشکل اقامت بر نخورند. متأسفانه این روش تا اطلاع ثانوی متوقف شده است. پیشنهادی می کنیم در پی اقدام از روش های استانی یا خوداشتغالی باشید.

  • مهاجرت خود اشتغالانSelf-employed : این گروه کسانی هستند که یا هنرمندند یا ورزشکار یا کشاورز. این افراد علی الاصول کسانی هستند که هنگام ورود به کانادا می توانند کار خود را در کانادا ادامه دهند. تعداد افرادی که از این طریق به کانادا مهاجرت می کنند بسیار کم است.
    • مهاجرت کشاورزان و دامداران خوداشتغال به کانادا Self-employed Farm Managers
    • مهاجرت دست اندرکاران امور فرهنگی و هنری Self-employed in Cultural Activities
    • مهاجرت ورزشکاران و دست اندرکاران امور ورزشی (مربیان، داوران و ..) به کانادا Self-employed in Athletic Activities

روش های استانی

در کنار روش های فدرال فوق، استان های کانادا نیز برنامه های متنوعی برای مهاجرت تجاری دارند.

قابل توجه متقاضیان مهاجرت سرمایه گذاری/تجاریاگر شرایط مالی لازم را دارید (حداقل حدود ۴۰۰ میلیون تومان سرمایه شخصی و مدیریت یک واحد تجاری موفق) فرم ارزیابی سرمایه گذاری را پر کنید تا شرایط شما را بررسی شود.

  • ۹۳/۰۸/۰۵
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی