وجود رسانه تبلیغات محیطی و استند فروشگاهی در محدوده زندگی ما این رسانه را به یک همسایه دائمی تبدیل کرده است و حضور آن غیر قابل اجتناب و نادیده گرفتن آن امکان پذیر نیست. این حضور، از این رسانه یک همجوار ساخته است.
محیط بیرون از منزل شامل مکان های تجاری بزرگ و مراکز خرید می شود. تبلیغ در این مکان ها، سازندگان آگهی را قادر می سازد که با مشتریان بالفعل یا بالقوه ی خود ارتباط مستقیم برقرار کنند.
اهمیت تبلیغات محیطی در مراکز خرید
تبلیغات محیطی مشتریان یا مخاطبان را در زمان هایی که در حال حرکت و جابه جایی هستند، تحت تاثیر قرار می دهد و پیام های تبلیغاتی روزانه در محل زندگی، کار، خرید، بازی و مسافرت به آنان می رساند.
در ادامه به اهمیت تبلیغات محیطی در مراکز خرید اشاره می کنیم.
تبلیغات محیطی در مراکز خرید
یکی از برنامه های استراتژیک در مراکز خرید تبلیغات محیطی است که می تواند به شیوه های مختلفی اجرا گردد.
تبلیغات محیطی یک شیوه مناسب برای به خاطر آوردن نام محصول قبل از ورود مشتری به مراکز خرید و در واقع آخرین شانس تولیدکنندگان جهت معرفی محصول شان است
و در این جهت بیلبوردهای تبلیغاتی و استند فروشگاهی ، تلویزیون های تبلیغاتی،نصب پوستر و بنر تبلیغاتی، برگزاری همایش ها و مسابقات در این مراکز تجاری یک ابزار عالی جهت راهنمایی خریداران به سمت خرید از محصولات و خدمات می باشد.
بعنوان مثال بیلبورد یک ایده جالب و بدیع است که بیننده را وادار نماید به تفکری که در پشت یک طرح پنهان است فکر کرده و تصمیم نهایی برای خرید را بگیرد.
با اجرای تبلیغات در مراکز خرید می توان محدود بودن به فروش فصلی را تا حد زیادی کاهش داد و تشویق افراد برای امتحان کردن محصولات و خدمات و در نهایت گسترش و توسعه ی نام تجاری برند از جمله فعالیت هایست که با تبلیغات محیطی می تواند در اثر بخشی آن نقش به سزایی داشته باشد.
- ۹۵/۰۵/۲۵