خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰



 


مراکز تجاری و تفریحی یا همان مراکز خرید به مفهوم کلی به مراکزی سرپوشیده و یا روبازی اطلاق میگردد که تعدادی فروشگاه را شامل گردیده که این فروشگاهها می توانند از یک یا چند صنف مختلف تشکیل گردند.این محل کانون داد و ستد بوده و ارتباط مستقیم بین عرضه و تقاضا را برقرار می نماید.فضاهای اجتماعی موجود در بازارها سبب گردیده است تا بازارها تنها مکانی برای رفع نیازهای روزمره نباشند بلکه بسیاری از رویدادها در فضاها و مکانهای مختلف بازار انجام پذیرد.تبلیغات محیطی و استند فروشگاهی در مراکز خرید به شیوه های متنوع و گوناگونی اجرا می گردد.


 


ابزارهای تبلیغات محیطی، نظیر بیلبوردها، استندها و حتی تبلیغاتی است که با شیوه‌ای بسیار خلاقانه در محیط ارائه می‌شود. همچنین می‌توان به بیلبوردهای اشاره کرد که در چارچوب خاص و بر ساختمانها نصب می‌شود. بیلبوردهای interactive بیلبوردهای  متحرک است. این بیلبوردها از ساعت مشخصی شروع به پخش می‌شود. مکانهایی که در طول روزجایی برای تبلیغ  نیست، در شب به مکان مناسبی برای تبلیغ تبدیل می‌ شود. از دیگر ابزارهای تبلیغات محیطی بنرهای کوچک صفحات وب، تابلوهای متحرک نصب شده در محل‌های فروش و مراکز پخش محصولات است. از سوی دیگر باید به مکان ‌یابی این بسترها توجه کرد.


 


 


 


مزایای تبلیغات محیطی در مراکز خرید


 


- انطباق استراتژی تبلیغات با محل خرید فروش


 


- هدایت مردم به سوی مرکز خرید


 


- تاثیرگذاری بر تصمیم نهایی مشتری برای خرید


 


- ایجاد همکاری مشترک بین چند نام تجاری


 


- فروشگاه ها و مجتمع های تجاری از مناسب ترین نقاط برای ایجاد ارتباط دوسویه و تعامل مناسب با مشتریان است.


 


- ایجاد تمایز ، نوآوری در شیوه های معرفی محصولات در بین رقبا می باشد.


 


 


  • ۹۵/۰۵/۲۵
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی