خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

 

یک شرکت تبلیغاتی در واقع یک تجارت سرویس محور است که وظیفه ایجاد، طراحی و پیاده سازی انواع تبلیغات را داراست. چنین شرکتی مستقل از مشتری خود است و از نقطه ای حیاتی مفاهیمی را جهت ارزش دهی به محصولات یا خدمات مشتری یافته و آنها را به سمع و نظر سایرین می رساند. همچنین، یک شرکت تبلیغاتی می تواند استراتژی های بازاریابی و برندینگ و فروش های فوق العاده را برای مشتری خود طراحی نماید.

 

انواع مختلفی از مشتریان برای یک شرکت تبلیغاتی وجود دارد، از جمله شرکت های بزرگ، سازمان های غیر تجاری، و حتی سازمان های دولتی. شرکت های تبلیغاتی می توانند برای تولید انواع تبلیغات از جمله تبلیغات تلویزیونی، تبلیغاتی رادیویی، تبلیغات آنلاین، تبلیغات موبایلی، و خودکار تبلیغاتی و یا ترکیبی از اتراتژی های مختلف به کار گرفته شوند.

 

انواع مختلف یک شرکت تبلیغاتی

 

یک شرکت تبلیغاتی می تواند در اندازه های مختلفی وجود داشته باشد و سرویس های مختلفی نیز ارائه دهد. از شرکت های تبلیغاتی یک یا دو نفره گرفته، تا شرکت های تبلیغاتی در اندازه متوسط، شرکت های تبلیغاتی بزرگ و حتی شرکت تبلیغاتی چند ملیتی، همگی انواعی از یک شرکت تبلیغاتی هستند که بنا به نیازهای مشتریان خود، قادر به ارائه سرویس های مختلفی هستند.

اما به صورت کلی، می توان از موارد زیر به عنوان انواع اساسی یک شرکت تبلیغاتی نام برد:

شرکت تبلیغاتی تمام خدماتی (که همه نوع سرویس تبلیغاتی را به مشتریان خود ارائه می دهد)؛

شرکت های خلاقانه (که وظیفه طراحی و پیاده سازی خلاقانه در حوزه برندینگ را بر عهده دارد)؛

شرکت های خاص (که فقط در یک یا چند حوزه خاص مشغول به فعالیت هستند)؛

شرکت های مستقل (که کلیه فعالیت های خود را تحت نیروی متخصص خود و عنوان یک برند انجام داده و از هیچ شخص یا شرکت خارج سازمان خود استفاده نمی کنند)؛

شرکت تبلیغاتی دیجیتال (که سرویس های تحت وب و آنلاین رابه صورت ترکیبی از جمله طراحی سایت، بهینه سازی سایت، تبلیغات آنلاین، بازاریابی شبکه های اجتماعی و … را عرضه می کنند)؛

شرکت تبلیغاتی مراقبت های بهداشتی (که تنها در حوزه بهداشت و علوم زندگی به ارائه سرویس های استراتژیک و حتی آموزش و ایجاد تعاملات و ارتباطات می پردازد).

البته انواع دیگری از یک شرکت تبلیغاتی و خودکار تبلیغاتی قابل تعریف می باشد که مهمترین آنها به صورت ترکیبی از موارد اخیر در حال فعالیت می باشند.

همچنین، این شرکت ها دارای چارت سازمانی مخصوصی می باشد که در بخش مقالات سایت به تفصیل در این باره صبحت گردیده است.

 

 

 

معرفی سایت انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی ایران

 

پس از خاتمه جنگ تحمیلی ، صنعت تبلیغات نیز هماهنگ با رشد سریع نهادها و موسسات صنعتی و اقتصادی کشور ، فعالیت مجدد خود را شروع نمود.

 

افزایش و رشد چشمگیر تقاضا، بازارهای جدید و عرضه کنندگان بسیاری را به وجود آورد و صنعت تبلیغات و بازاریابی - که تعداد زیادی از صنایع و حرفه های جنبی را نیز به همراه دارد - به عنوان پل ارتباطی بین بازار و مصرف کنندگان ، نقشی حساس و تعیین کننده را به عهده گرفت.

 

بدیهیست که تداوم فعالیت در چنین بازار گسترده ، پویا و پر رقابتی ، نیاز شدیدی به وجود روابط حرفه ای ، امنیت شغلی ، فضای سالم رقابتی و مقررات روشن و جامع بین تمامی دست اندرکاران و فعالان این صنعت داشت.

 

انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی ایران ، بالاخره پس از رایزنی ها و انجام جلسات متعدد بحث و گفتگو و به همت تعدادی از همکاران دلسو ز ، حرفه ای و متعهد این صنعت ، در تاریخ بیست و دوم فروردین ماه یکهزار و سیصد و هفتاد و هفت تاسیس ، و پاسخی واقعی به نیازهای حیاتی و معنوی اعضا و راه حلی برای مشکلات حرفه ای موجود و آتی تمامی موسسات و شرکتهای فعال در صنعت تبلیغات بود.


  • ۹۵/۰۴/۳۰
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی