همواره در مناسبتهای مختلف نظیر روزپدر ، روز مادر ، هدایای سال نو همچنین در سالروز تولد عزیزانتان اینکه چه چیزی را به عنوان عیدی و هدیه تولد به آنها اهدا کنید
که هم کاربردی و هم متفاوت و ارزشمند باشد وقتی زیادی از ذهنشان را به عبارت دیگر انتخاب یک هدیه مناسب و فاخر به عنوان کادوی تولد، کادوی روز مادر یا کادوی روز پدر میزان اهمیت و توجه ویژه شما را به فرد مورد نظرتان روشن تر به اثبات خواهد رساند.
شرکت ها و کمپانی های معتبر با اهداف متفاوتی اقدام به تهیه و توزیع هدایای تبلیغاتی و جاکلیدی تبلیغاتی میکنند.
این اهداف هر کدام دارای تعریفی مشخص میباشند.
از دیدگاه علم برندینگ و تبلیغات، این هدایا حاوی پیام هایی با اهدافی مشخص از سوی توزیع کننده میباشد، مخصوصا زمانی که مخاطب برای ما جزو افراد خاص و مهم باشد.
همانطور که در قبل بیان شد، جهت دستیابی به این مقصود میبایست این افراد را از جنبه های متفاوت زیر بررسی نمود:
هدیه تبلیغاتی خاص
جایگاه اجتماعی
موقعیت سازمانی
نوع صنعت
افراد در ارتباط
سطح آگاهی و دانش
ویژگی های شخصیتی و روانشناسی
علایق فردی
و …
همانطور که ملاحظه گردید، انتخاب هدایای تبلیغاتی و جاکلیدی تبلیغاتی فاخر، نیازمند ابزارهای مناسب می باشد و این ابزارها عموما پرهزینه و چالش برانگیز هستند.
لذا اکثر سازمانها ترجیح میدهند به جای صرف هزینه های تحقیقاتی و زمانی جهت این مسئله، از روشهای سلیقه ای استفاده کنند که نتیجه این روش تحمیل هزینه های گزاف و اثر بخشی کم خواهد بود.
- ۹۵/۰۴/۲۹