در این دنیا چگونه بهترین و مناسب ترین کالا را می شود انتخاب کرد؟
چه تبلیغی بهتر از هدایای تبلیغاتی است که مشتریان شما به رایگان تبلیغ شما را انجام خواهند داد.
مهمترین گام در رشد فروش شما این است که همیشه در دیده مشتریان فعلی و بالقوه تان باشید
. پس هیچ وقت احساس نکنید که با طراحی برنامه هدایای تبلیغاتی به زندگی مشتریان آینده خود تعدی می کنید.
تبلیغات سیل عظیمی از اطلاعات و ایدهها را در جامعه جاری میسازد، شما به راحتی با هدایای تبلیغاتی خاص کالاها و خدمات خود را به آنها معرفی میکنید به این ترتیب، در اثر هدیه شما آنها مجبور نیستند برای تهیهی خواستهها و تامین نیازهایشان به زحمت بیفتند.
شما با استفاده از هدایای تبلیغاتی بر پایهی چنین رویکردی به مشتریان بالقوهی خود یادگاریهای کاربردی را هدیه میدهید که میتوانند با حفظ، نگهداری و استفادهی مستمر از آنها، کالاها و خدمات و نشان تجاری شما را به یاد آورند و نیز از محبت و توجه ویژه ای که به آنها داشته اید، آنها را به برقراری ارتباطات و تعامل ماندگار با خود سوق داده اید.
هیچ مشتریای، آگهی چاپی، یا نامههای تبلیغاتی شرکتها را نزد خود نگه نمیدارد، اما ارائهی یک تقویم که اطلاعات تماس شما بر روی آن درج شده باشد میتواند در تمام طول سال، شما را در یک قدمی مشتریان نگه دارد.
آیا نیاز به ذکر نمونههای بهتری هست؟
هدایای تبلیغاتی جاسوئیچی و یا فلش مموری از هدایایی است که می تواند به راحتی نام شما را در ذهن مشتریان حک کند.
حتی زمانی که مشتریان با اضطراب به دنبال خودکاری برای نوشتن اطلاعات مهم هستند و خودکار تبلیغاتی هدیه شده از طرف شما را در گوشهای از کیف خود مییابند
شما نقش یک ناجی را بازی کردهاید و در عین حال اصلیترین نکات را در مورد شرکت خود با خودکارهای تبلیغاتی به آنها ارائه کردهاید.
انجمن بینالمللی محصولات و هدایای تبلیغاتی پژوهشهای مستمری را در زمینه روابط هدیهدهندگان و هدیهگیرندگان انجام می دهد که یافتههای یکی از آنها حاکی از این است که شرکت هایی که هدایای تبلیغاتی ارائه میدهند در مقایسه با شرکتهایی که هدیه تبلیغاتی نمیدهند دو برابر بیشتر شانس تماس گرفتن از طرف هدیهگیرندگان را دارند.
برای ارزش فعالیت تبلیغاتی، اغلب از معیاری تحت عنوان هزینهی هر بار تاثیرگذاری بر مشتریان استفاده میشود.
به عنوان مثال اگر آگهی تبلیغاتی خود را در روزنامه درج کنید، تعداد دفعات مشاهدهی آن روزنامه از سوی مخاطبان، تعداد دفعات تاثیرگذاری است که بابت آن بهایی را پرداختهاید، با وجود این اگرچه آگهیهای تبلیغاتی در روزنامهها اغلب در دسترس تعداد زیادی از مردم قرار میگیرد، اما نمیتواند مانند هدایای تبلیغاتی به صورت مکرر برای مشتریان بالقوهی شرکت اثرگذار باشد.
بنابراین زمانی که صحبت از هزینهی هر بار تاثیرگذاری بر مشتریان به میان میآید، میتوان هدایای تبلیغاتی را به عنوان اثربخشترین و عالیترین ابزارها برشمرد.
- ۹۵/۰۴/۲۲