خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰



 هر نمایشگاه که برگزار می شود اهداف خاصی را دنبال می کند

 

اما هدف کلی نمایشگاه ها و غرفه سازی  معرفی محصولات و ارایه خدمات جدید برای جذب مشتریان، شناخت و اصلاح کانال های توزیع و ارتباط با آنهاست.

 

هدف اصلی از شرکت در نمایشگاه داخلی و خارجی، در کوتاه مدت یا دراز مدت، افزایش فروش تولیدات یا خدمات است و برگزار کنندگان نمایشگاه علاوه بر کسب منافع و رسیدن به اهداف خود می بایست بستر لازم را برای موارد فوق آماده نمایند.

 

 اما علاوه بر موارد مذکور،  برگزاری یک نمایشگاه موفق و اصولی دارای مزایای زیادی برای گروه های مختلف است که می توان به اهم آنها بشرح ذیل اشاره نمود:

 

1- رونق اقتصادی      

 2- آشنایی با فناوری های جدید          

 3- اشتغالزایی موثر           

 4- جلب سرایه گذاری                 

 5- گسترش همکاری های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی          

 6- تبادل اطلاعات،  دستاوردها و تحقیقات کاربردی و زمینه های فنی- تولیدی و تجاری در غرفه سازی                       7- شناخت رقبا و ایجاد رقابت سالم              

8- سنجش بازار سنجی برای توزیع و فروش کالا در داخل و خارج از طریق نمایندگی های معتبر


  • ۹۵/۰۳/۲۰
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی