اگر باور داشته باشیم که غرفه هر شرکت در نمایشگاه ها، به منزله کارت شناسایی و معرف شخصیت آن شرکت تلقی میشود؛
به اهمیت غرفه واقف شده ایم. در واقع ، غرفه سازی نمایشگاهی برآیند همه نیرو ها و هزینه هایی است که صرف حضور در نمایشگاه کرده ایم تا به موفقیت دست یابیم.
امروزه طراحی و ساخت یک غرفه در نمایشگاه ها اهمیت بسیار زیادی برای شرکت ها دارد
زیرا شرکت ها با توجه به تخصصی شدن نمایشگاه ها و اصول مدیریت بازاریابی تمایل دارند با یک برنامه ریزی بسیار دقیق حضور پر رنگتری را در یک نمایشگاه از خود به نمایش بگذارند و ارتباط مناسب تر و اثرگذار تری با بازدید کنندگان برقرار نمایند تا بتوانند سهم مناسب از بازار را بدست بیاورند.
در نتیجه به دنبال تدبیری برای جذب بیشتر بازدید کنندگان از غرفه خود هستند.
اصول موفقیت به عوامل متعددی از قبیل مکان برگزاری نمایشگاه، خلاقیت، شرایط زمانی، داشتن تیم کار آمد و مناسب، نو آوری در ارتباط با شناخت محیط و اهداف شرکت و ... بستگی دارد که همه این موارد را نمیتوان در این نوشتار بطور کامل بیان نمود بلکه سعی شده است
به صورت کاربردی به معرفی و تشریح مواردی (تجربیات و موضوعات علمی بیان شده توسط طراحان و کارشناسان صنعت نمایشگاهی) که در رسیدن به غرفه قابل قبول برای تحقق اهداف حضور در نمایشگاه موثر است بپردازد.
سرویسهای غرفه سازی نمایشگاهی و فروشگاهی
– طراحی انواع غرفه های نمایشگاهی توسط طراحان مجرب و آگاه به جدیدترین الگوهای روز و تبلیغات در دنیا.
– ساخت و اجرای غرفه های نمایشگاه های تجاری در تهران و شهرستانها.
– جداسازی قطعات و جمع آوری غرفه نمایشگاهی بعد از اتمام کار نمایشگاه با توجه به محدودیت زمانی موجود در دستور العمل نمایشگاه.
– ارائه سرویسهای مورد نیاز در زمان برگزاری نمایشگاهها.
– پشتیبانی خدمات و تعمیرات در صورت نیاز و در اسرع وقت.
– طراحی گرافیکی و چاپ پوستر، کاتالوگ، بنر و لایت باکس با آخرین تکنولوژی روز.
– ارائه سرویسهایی مانند، اینترنت، فن آوری های نوری و انواع نورپردازی، صفحه نمایشهای مدرن و تجهیزات بسیار مدرن بصری.
– ارائه تجهیزات و مبلمان مدرن
- ۹۵/۰۳/۲۰