وقتی برای مشارکت کننده ای غرفه می سازید که قسمتی از غرفه سازی نمایشگاهی را به0 صورت ارزی تهیه کرده به نکات زیر باید توجه کرد:
1 - قسمت ارزی کاملا از قسمت ریالی جدا شود - به نحوی که با اولین نگاه قابل تشخیص باشد.
2 - وقتی غرفه ای را می سازید که ارزی/ریالی است فرض کنید که 2 غرفه را می سازید یعنی سعی در جدا نمودن المانهایی مانند فضاهای VIP و استند محصولات نمایید.
تبصره : به یاد داشته باشید که در قسمت ارزی فضای مذاکره و میز و صندلی را فراموش نکنید چون باعث جریمه و اضافه شدن متراژ ارزی غرفه می شود.
3 - کاتالوگ های قسمت ارزی به هیچ عنوان به قسمت ریالی منتقل نشود
- کارشناسان ارزی /ریالی نمایشگاه به مجرد مشاهده کاتالوگ های بخش ارزی در بخش ریالی مقدار ارزی غرفه را افزایش خواهند داد.
4 - سعی نمایید کف پوش بخش ارزی با ریالی متفاوت باشد.
اضافه شدن بخش ارزی به چه معنایی می باشد ؟
فرض کنید که شما در نمایشگاه شرکت کرده اید و تصادفا در داخل یکی از میزهای اطلاعات، بروشوری دارید که تبلیغ محصولی را می کند که ساخت کشور ایتالیا است .
کارشناس بخش ارزی نمایشگاه ضمن صحبت با شما ناگهان متوجه این کاتالوگ می شود و به شما اعلام می کند که فرضا 15 متر غرفه شما ارزی شده است.
اتفاق زمانی می افتد که شما روز آخر نمایشگاه با هدف خروج کالاهای خود به نمایشگاه و غرفه سازی نمایشگاهی مراجعه می کنید و متوجه می شوید که به دلیل بدهی به نمایشگاه حق خروج کالاهای خود را ندارید و ابتدا باید تسویه حساب نمایید تا اجازه خروج داشته باشید.
- ۹۵/۰۳/۲۰