تاثیر رنگ و طراحی غرفه 19 درصد است.
غرفه ای که به خوبی طراحی شده باشد عاملی قوی برای ماندگاری در ذهن دارد. رنگ و طراحی غرفه عوامل قابل کنترلی هستند که در هر شرکتی فرق می کنند.
در حالی که ماهرانه ترین طراحی ها گرایشی در جهت افزایش ماندگاری در ذهن ایجاد می کنند اما هزینه و ROI بار دیگر عواملی هستند که باید مد نظر قرار بگیرند.
طراحی برای شرکتهایی بسیار حائز اهمیت است که نمی توانند محصولات یا خدمات خود را در غرفه به نمایش بگذارند.
ملاحظه اصلی طراحان باید این باشد که پیامهای فروش و محصول شرکت را متناسب با نیازهای تصمیم خرید بازدیدکننده ابلاغ کنند.
اکثر شرکتها باجه های اطلاع رسانی را در طراحی غرفه
سازی خود می گنجاند که به
منزله ابزاری مفید برای جمع آوری کارتهای ویزیت، ارایه بروشور ... عمل می کند.
پرسنل این باجه اطلاع رسانی
باید کسی باشد که در خصوص محصول اطلاعات و تجربه لازم را دارد
شواهد اخیر دال بر این حقیقت هستند که تابلوهای داخل غرفه وقتی به عنوان فهرست سازی محصول استفاده می شود تاثیری مثبت بر ترافیک غرفه دارد و می تواند علاقه به محصول را ایجاد کند.
مثلا تابلوهای برجسته ای که در طراحی غرفه تلفیق شده اند می توانند بازدیدکنندگان علاقمند به محصول را به خود جلب کنند در حالی که شاید بدون وجود این تابلوها از غرفه بازدید نمی کردند.
نتایج این تحقیق برای طراحان و سازندگان غرفه مفید است تا تولید
سودبخش ترین غرفه به مشتریان کمک کنند.
پرسنل غرفه
پرسنل غرفه برای ماندگاری ذهن 18% نقش دارند
اما این رده بندی نسبتا پایین اهمیت تیم فروش آموزش دیده، صمیمی و مجرب را نفی نمی کند.
پرسنل غرفه و تجهیزات نمایشگاهی نهایتا مسئول ارایه پیام محصول، کسب اطلاعات فروش و گاهی نیز فروش می باشد.
در حقیقت پرسنل غرفه بیش از آنچه در این تحقیق نشان داده شده است ، عامل کمک کننده بزرگی برای ماندگاری در ذهن محسوب می شود.
غرفه هایی که تماس فرد به فرد عالی داشته اند در مرور زمان نرخ ماندگاری در ذهن بالاتری کسب کرده اند.
- ۹۴/۱۱/۱۹