-بیتردید هرچه اعتبار و آوازه نمایشگاه بیشتر باشد، امکان موفقیت شرکت ها در آن بیشتر میشود.
لذا سعی کنید در نمایشگاهی شرکت کنید که دارای اعتبار و آوازه خاصی باشد.
-با دیگران رفتار دوستانهای داشته باشید. با توجه به اینکه بازدیدکنندگان غرفه شما ایستادهاند، شما نیز در غرفه خود بایستید.
- تا میتوانید با دیگران ارتباط برقرار کنید.
هر اندازه که با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید، به همان اندازه امکان فروش شما بیشتر میشود.
-جسور باشید، سعی کنید کمرو نباشید، شما در نمایشگاه و غرفه سازی نمایشگاهی شرکت کرده اید که کالاهای خود را بفروشید و مشتریان تازهای پیدا کنید.
- هریک از کالاها را به منظور راحتی مشتریان به طور واضحی قیمتگذاری کنید.
- در هر نمایشگاه، عکسهای متعددی از غرفه خود بگیرید.
از تمام زوایای غرفه عکس بگیرید.
اینکار نه تنها باعث میشود که سابقهای از نمایشگاه برای شما باقی بماند، بلکه چنانچه عیب و ایرادی ازنظر غرفهآرایی و چیدمان وجود داشته باشد، کاملا مشخص و آشکار میگردد.
- تصور نکنید که با پایان پذیرفتن زمان برگزاری نمایشگاه کار شما نیز به اتمام رسیدهاست.
بخش مهمی از کار تبلیغی شما هنوز باقی ماندهاست و آن پیگیری تماسها و ارتباطاتی است که مربوط به بازدیدکنندگان غرفه شما در هنگام برگزاری نمایشگاه میباشد
- ۹۴/۰۳/۰۴
واقعا یه وبلاگ پر محتوایی داری
ممنون میشم یسری هم به سایت من بزنی و نظرت را بگی
سرزمین آریایی - http://ariae.ir