خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰


 

غرفه در معنی، ترکیبی احاطه کننده برای مخل نمایش یا مکانی برای فروش کالا و ارائه خدمات است.

 

غرفه، اصولا الگویی از کار شرکت کننده است.

هرچه استادانه تر در طراحی و چیدمان عمل گردد.

 به همان نسبت واقعیت شرکت بهتر انعکاس می یابد و باید به شکلی طراحی، ساخته، چیدمان و اداره گردد که مشابه یک ویترین، فلسفه وجودی و موضوع فعالیت شرکت را به نمایش بگذارد.

غرفه سازی نمایشگاهی فقط یک اثر هنری نیست بلکه قبل از هر چیز محلی برای معرفی شخصیت شرکت و پیشبرد اهداف آن می باشد.

به طور خلاصه می توان عنوان نمود یک غرفه نمایشگاهی باید دارای ویژگی های زیر باشد:

 

1- دارای جذابیت لازم

 

2- هماهنگ با نوع کالاهای نمایشی

 

3- وضعیت مکانی مناسب

 

4- قابل درک بودن پیاام طراح برای بیننده

 

5- طراحی مناسب با کالاهای قابل ارائه

 

 

 

تاثیر رنگ در غرفه سازی

 

استفاده مناسب از هر رنگ می تواند کاربرد ویژه ای در طراحی دکوراسیون غرفه های نمایشگاهی داشته باشد و بررسی تاثیر متقابل روانشناختی رنگ ها در کاربرد هنری غرفه اهمیت به سزایی دارد.

 

شکوه و جلوه هر رنگ دیگر اثر  واقعی خود را نشان می دهد و هر رنگ نسبت به رنگ میزبان، تیرگی یا روشنی اش بهتر نمایان می شود.

تغییر دادن این ترتیب طبیعی،ناهماهنگی رنگ ها را به دنبال دارد و استفاده از این ترکیب ناسازگار می تواند تغییرات زیادی در طراحی غرفه ها بوجود آورد.

رنگ ها از عوامل مهم جذب مخاطب هستند و در خاطره ها باقی می مانند.

وسایل و تجهیزات نمایشگاهی و مبلمان و لوازم بکار رفته در غرفه باید دارای رنگ و کیفیت ظاهری مناسب باشد

 



 


  • ۹۴/۰۲/۲۷
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی