37 نکته یک غرفه نمایشگاهی
غرفه سازی نمایشگاهی معمولا با ترکیبی از چوب، فلز، پارچه و ... ساخته می شود.
تصور کنید چیزی که ساخته می شود یک غرفه ایست که باید تمامی 37 مورد ذیل را در طول نمایشگاه دارا باشد:
1- ساخت، افزایش، تغییر موقعیت و حفظ برند
2- پشتیبانی از غرفه داران
3- منجر به تولید شدن
4-از راه دور دیده می شود
5- ارتباط سریع
6- توقف شرکت کنندگان
7- کمک به جذب شرکت کنندگان 23- تسهیل در گفت و گو
8- ارتقاء مزایای شما 24- ترساندن رقبای خود
9- اعلام بازار محصولات 25- تقویت همکاری های کسب و کار
10- ورود شرکت شما به بازارهای جدید 26- خوش آمدگویی به مشتریان
11- بیانگر زمینه کاری شرکت باشد 27- تغییر اندازه غرفه
12- میزبان پرزنت (معرفی) 28- تغییر پیام ها به مناسب بازارهای مختلف
13- فراهم کننده فضای جلسات 29- القای احساس غرور در تیم خود
14- نمایش محصولات شما 30- تحت تاثیر قرار دادن سرمایه گذاران
15- معرفی محصولات جدید 31- به حداقل رساندن هزینه های عملیاتی
16- استخدام کارکنان جدید 32- تصویب مقررات را نشان می دهد
17- پیشرفت چرخه خرید 33- نمایش لیاقت شرکت
18- میزبان یک کنفرانس جمعیتی 34- راه اندازی سریع و راحت غرفه
19- ایجاد یک بیانیه 35- سفر و جابجایی بدون وارد شدن صدمه
20- تقویت به یک پیام با مضمون 36- برای سالها دوام داشته باشد
21- پاسخ سوالات 37- بیش از هزینه پرداخت شده، جلوه داشته باشد
22- ذخیره وسایل غرفه داران، بعلاوه برشورها و تجهیزات نمایشگاهی داشته باشند
- ۹۴/۰۲/۲۵