برای اینکه بتوان حداکثر بهره برداری را از غرفه و غرفه سازی نمایشگاهی نمود، لازم است غرفه براساس نیازها و محدودیت ها و با توجه به اهداف تعیین شده برای حضور در نمایشگاه با نقشه دقیق و حساب شده ای تقسیم بندی گردد.
چگونگی تقسیم بندی غرفه می تواند با توجه به نوع فعالیت و اهداف شرکت ها متفاوت باشد.
فضای غرفه می تواند به تعدادی و یا همه موارد زیر تقسیم شود:
*فضای نمایش کالا
*فضای بخش اطلاع رسانی
*فضای مذاکره و مشاوره
*فضای نمایشهای تصویری
*فضای مبلمان اداری
* فضای خدمات و پذیرایی
*فضای انبار و لوازم اضافه
* فضای آموزش
- ۹۴/۰۲/۲۵